SPOILER: hihiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu heb ik hoofdpijn en een droge bekquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Even.. wat maakt dat nou uit. 's nachts de verwarming aan laten is pas klachtwaardig.
Hoe hoog zet je dat ding dan wel niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:05 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nu heb ik hoofdpijn en een droge bek
Gezien vind ik al genoeg ja. Ben wel benieuwd hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
Ja, Montelly, heb je die buurvrouw nog gezien?
Op zn hoogst, het was koud toen ik thuiskwamquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe hoog zet je dat ding dan wel niet.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:06 schreef HPLC het volgende:
Ja, Montelly, heb je die buurvrouw nog gezien?
Kneusjes, wat proberen jullie hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gezien vind ik al genoeg ja. Ben wel benieuwd hoor.
Oprecht interesse in je leven tonen.quote:
Huh, hier juist andersom.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:07 schreef Chai het volgende:
Heb verwarming overdag uit en 's nachts aan. :$
Haha fuck you.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef Stimorol- het volgende:
Veer, hoe is het met je test afgelopen
Zou bijtenquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Kom stoute dingen doen op dit refrein
.
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league hequote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:09 schreef Montelly het volgende:
[..]
[..]
Kneusjes, wat proberen jullie hier
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league he
Op mijn kamertje dan he. In de praktijk is de verwarming alleen 's avonds aan, want de thermostaat gaat 's nachts omlaag.quote:
Maar Niels is een kwaliteitsuserquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
dit werkt misschien met die downies die je normaal neukt, maar veer is wel heel erg out of your league he
Niet weer pls, zelfs ik ben er klaar mee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 21:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Gaat het weer over de OP? ALWEER?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |