Maar dat heel TRU is bagger, dus ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij kunnen we heel TRU volbaggeren zonder dat het opgemerkt wordt.
Ik zou zeggen CHARGEEEEEE!quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:09 schreef HPLC het volgende:
Maar dat heel TRU is bagger, dus ik zie het probleem niet.
Nohquote:
Waarom zou je ooit weggaan uit de Rivierenbuurtquote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizen
Beetje liggen beetje niksdoenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Noh
Bietje chillen, bietje sinaasappelsap drinken, jij? :$
Omdat ik hier op kamers woon en nu een studio kan krijgen.. Dus qua locatie ga ik er op achteruit, maar qua wonen zelf op vooruit en dat vind ik nog net iets belangrijker.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Waarom zou je ooit weggaan uit de Rivierenbuurt
Wtf, dat is letterlijk de buurt naast mijnequote:Op donderdag 18 februari 2016 21:56 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Jazeker! In de rivierenbuurt. Maar ga morgen weer verhuizen
reinigt mijn zielquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje liggen beetje niksdoen
Sinaasappelsap
Wat stond er dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Stimorol, heb je TR gedaan om TT in vorig deel
Sinaasappelsap is zuur, word je een verzuurd oudje vanquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
reinigt mijn ziel![]()
Lekker hoor, ga ik zo ook maar doen denk ik. Lekka liggen :$
Ik compenseer 't met veel ananas, voor de rest ben ik al best zuur :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:16 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sinaasappelsap is zuur, word je een verzuurd oudje van![]()
Goed plan, ik ga zo slapen denk k
Sorry, ik moest lachenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[KLB kaap SC] Sneue dikke Stimorol met pms-problemen
Dat was het volgens mij
Dat passen de modjes sinds we zo lekker positief zijn met z'n allen uit zichzelf aan.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij
Tering, wat een lagen zitten er om zo'n kwestiequote:Op donderdag 18 februari 2016 22:05 schreef zeer het volgende:
[..]
[..]
Was bij Rambam. Dit is een artikel uit 2014 waarin dat al bekend was. Russische bedrijven vestigen zich in Nederland voor belatingvoordelen, zo ook Rostec, waarvan de directeur niet welkom is in Europa omdat 'ie crimineel is. Ze hebben enkel een leegstand kantoorpand in Amsterdam trouwen, ze bouwen hier niks oid.
wat is er met dp dan haha. Post hij in tru tegenwoordig?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:06 schreef hoink581 het volgende:
Volgens mij kunnen we heel TRU volbaggeren zonder dat het opgemerkt wordt.
Echt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
Is ook een van de redenen waarom Frank wilt stoppen.
Beetje basisch worden door gootsteenontstopper te drinken ja tochquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met veel ananas, voor de rest ben ik al best zuur :$
Slaap lekker alvast bby
Doe eens aardig tegen stimo. Ze heeft gewoon moeite om haar emoties op een nornale manier te uitenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was het volgens mij
Omdat wij harder zijn geworden of omdat de andere mods dat doen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat passen de modjes sinds we zo lekker positief zijn met z'n allen uit zichzelf aan.
Is ook een van de redenen waarom Frank wilt stoppen.
geen idee ik roep maar wat maar je hebt het niet van mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Was laatst nog een topic waar een gewoon goede comment van mij was verwijdert.
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aanquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat wij harder zijn geworden of omdat de andere mods dat doen?
Die shit basen we gewoon hard jwz :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje basisch worden door gootsteenontstopper te drinken ja tochhuehue
Dankje bebe
Zou wel zonde zijn als o.a. wij Frank wegjagen als mod, toch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aan
Ik zou er eigenlijk haast niet in kijken, behalve wanneer er persoonlijke gegevens worden gepost, als modquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aan
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrolquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk haast niet in kijken, behalve wanneer er persoonlijke gegevens worden gepost, als mod
Word je nooit moe van je eigen getroll?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrol
http://www.npo.nl/rambam/17-02-2016/VARA_101378111quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, wat een lagen zitten er om zo'n kwestie. Thanks iig.
Rtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrol
zie graag wel wat modjes verdwijnen thoughquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als o.a. wij Frank wegjagen als mod, toch.
in klb?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
zie graag wel wat modjes verdwijnen though
Over al.quote:
ik vind de mods in klb wel chillquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Over al.
Na Mortaxx en HWJ (en God hebben haar ziel, amen) is het sws snel berg afwaarts gegaan.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef madeliefff het volgende:
Mortaxx was ik niet echt fan van
classic Mortaxxquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sorry ik zie niet wat er zo speciaal aan hem was
Nee, ik word wel moe van volwassen kerels met een kindernaam als 'bevroren sluipmoordernaar'quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Word je nooit moe van je eigen getroll?
Ja, wij hebben hen nou eenmaal meer nodig dan andersomquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/rambam/17-02-2016/VARA_101378111
Vind het echt ongelofelijk dat "we" dit soort praktijken toe staan in Nederland. Echt weer wat voor Mark Rutte z'n schmuck face om het gewoon weg te lachen want /care geld in het laatje
. We laten onze economie bepalen omdat die domme Russen geen groente en fruit willen kopen omdat we ze vertellen dat ze niet zomaar Oekraïne binnen kunnen vallen maar we laten ze hier wel gebruik maken van ons belastingparadijs
. Ik stel voor de we Mark Rutte gewoon lekker laten tippelen in Moskou als 'ie zichzelf zo graag hoereert.
ga dan pls naar bed manquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik word wel moe van volwassen kerels met een kindernaam als 'bevroren sluipmoordernaar'
Wij? Als in jij en ik? Ik heb ze in ieder geval niet nodig. Het is niet dat een gewoon mens ook maar een cent ziet van die belastingconstructies hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, wij hebben hen nou eenmaal meer nodig dan andersom. Geopolitics is a bitch.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef madeliefff het volgende:
Mortaxx was ik niet echt fan van
Eenmaal mod af, gelijk een kneus.quote:
Nee, KLB ook maar echt voor een week ofzo en toen was ze hem gepeerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef zeer het volgende:
Was HWJ eigenlijk wel klb mod nu ik er over nadenk? Ze poste wel veel in klb maar was sws onz () mod.
BV Nederlandquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wij? Als in jij en ik? Ik heb ze in ieder geval niet nodig. Het is niet dat een gewoon mens ook maar een cent ziet van die belastingconstructies hoor.
Waar ga je nu heen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik hier op kamers woon en nu een studio kan krijgen.. Dus qua locatie ga ik er op achteruit, maar qua wonen zelf op vooruit en dat vind ik nog net iets belangrijker.
Hoe kom jij er bij dat ik Egyptenaar ben eigenlijk?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rustig, mario
Ja is vast niet je echte maam maar zo heet de gemiddelde egyptenaar in nl
don't matterquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, KLB ook maar echt voor een week ofzo en toen was ze hem gepeerd.
Whut? Ik ben niet van mening geswitchtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Eenmaal mod af, gelijk een kneus.
Je hebt een kop als een egyptenaar/faraoquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat ik Egyptenaar ben eigenlijk?
Nee, ik bedoel Mortaxx.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Whut? Ik ben niet van mening geswitcht
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt een kop als een egyptenaar/farao
Voor van die 'voor' foto's bij voor-na reclames.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebt
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebt
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor van die 'voor' foto's bij voor-na reclames.
Eigenlijk wel, was allemaal een misverstandquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef madeliefff het volgende:
[..]
'madeliefff permaban' had ik ook moeten tr -en
Woohooohoooquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
[..]
ik ben srs man, als je zou weten hoe ik er uit zie zou je je schamen en je mond houden verder
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:35 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Voor van die 'voor' foto's bij voor-na reclames.
ik ook.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
word vaak nagekeken op straat door de vrouwtjes
Zo van "wat kijk je, mongool"?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
die met grijze knotjes of...?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:36 schreef zeer het volgende:
pic?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we praten over hplc' 3 mm haar
Daardoor blijven bedrijven in dit land, anders hadden we hier geen industrie meer.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wij? Als in jij en ik? Ik heb ze in ieder geval niet nodig. Het is niet dat een gewoon mens ook maar een cent ziet van die belastingconstructies hoor.
maar ik het het liefst dooie Friezenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
t kan vriezen en t kan dooien
Ben je er weer ja.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
Daardoor blijven bedrijven in dit land, anders hadden we hier geen industrie meer.
je brengt het alsof dat wat slechts isquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Daardoor blijven bedrijven in dit land, anders hadden we hier geen industrie meer.
haha mad jelly deze boiiquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:42 schreef Che_ het volgende:
[..]
Word je ook bezweet wakker of alleen natte plek in je string?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |