Echt?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
Is ook een van de redenen waarom Frank wilt stoppen.
Beetje basisch worden door gootsteenontstopper te drinken ja tochquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik compenseer 't met veel ananas, voor de rest ben ik al best zuur :$
Slaap lekker alvast bby
Doe eens aardig tegen stimo. Ze heeft gewoon moeite om haar emoties op een nornale manier te uitenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[KLB kaap SC] Sneue dikke Stimorol met pms-problemen
Dat was het volgens mij
Omdat wij harder zijn geworden of omdat de andere mods dat doen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:17 schreef zeer het volgende:
[..]
Dat passen de modjes sinds we zo lekker positief zijn met z'n allen uit zichzelf aan.
Is ook een van de redenen waarom Frank wilt stoppen.
geen idee ik roep maar wat maar je hebt het niet van mijquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Was laatst nog een topic waar een gewoon goede comment van mij was verwijdert.
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aanquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat wij harder zijn geworden of omdat de andere mods dat doen?
Die shit basen we gewoon hard jwz :$quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Beetje basisch worden door gootsteenontstopper te drinken ja tochhuehue
Dankje bebe
Zou wel zonde zijn als o.a. wij Frank wegjagen als mod, toch.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aan
Ik zou er eigenlijk haast niet in kijken, behalve wanneer er persoonlijke gegevens worden gepost, als modquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:21 schreef zeer het volgende:
[..]
sommige mods kunnen de hardheid van deze sc niet aan
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrolquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou er eigenlijk haast niet in kijken, behalve wanneer er persoonlijke gegevens worden gepost, als mod
Word je nooit moe van je eigen getroll?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrol
http://www.npo.nl/rambam/17-02-2016/VARA_101378111quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Tering, wat een lagen zitten er om zo'n kwestie. Thanks iig.
Rtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja ok, maar jij bent dan ook een flapdrol
zie graag wel wat modjes verdwijnen thoughquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zou wel zonde zijn als o.a. wij Frank wegjagen als mod, toch.
in klb?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:25 schreef zeer het volgende:
[..]
zie graag wel wat modjes verdwijnen though
Over al.quote:
ik vind de mods in klb wel chillquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:27 schreef zeer het volgende:
[..]
Over al.
Na Mortaxx en HWJ (en God hebben haar ziel, amen) is het sws snel berg afwaarts gegaan.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef madeliefff het volgende:
Mortaxx was ik niet echt fan van
classic Mortaxxquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja sorry ik zie niet wat er zo speciaal aan hem was
Nee, ik word wel moe van volwassen kerels met een kindernaam als 'bevroren sluipmoordernaar'quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Word je nooit moe van je eigen getroll?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |