Ja, wij hebben hen nou eenmaal meer nodig dan andersomquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:24 schreef zeer het volgende:
[..]
http://www.npo.nl/rambam/17-02-2016/VARA_101378111
Vind het echt ongelofelijk dat "we" dit soort praktijken toe staan in Nederland. Echt weer wat voor Mark Rutte z'n schmuck face om het gewoon weg te lachen want /care geld in het laatje
. We laten onze economie bepalen omdat die domme Russen geen groente en fruit willen kopen omdat we ze vertellen dat ze niet zomaar Oekraïne binnen kunnen vallen maar we laten ze hier wel gebruik maken van ons belastingparadijs
. Ik stel voor de we Mark Rutte gewoon lekker laten tippelen in Moskou als 'ie zichzelf zo graag hoereert.
ga dan pls naar bed manquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, ik word wel moe van volwassen kerels met een kindernaam als 'bevroren sluipmoordernaar'
Wij? Als in jij en ik? Ik heb ze in ieder geval niet nodig. Het is niet dat een gewoon mens ook maar een cent ziet van die belastingconstructies hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, wij hebben hen nou eenmaal meer nodig dan andersom. Geopolitics is a bitch.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:28 schreef madeliefff het volgende:
Mortaxx was ik niet echt fan van
Eenmaal mod af, gelijk een kneus.quote:
Nee, KLB ook maar echt voor een week ofzo en toen was ze hem gepeerd.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:29 schreef zeer het volgende:
Was HWJ eigenlijk wel klb mod nu ik er over nadenk? Ze poste wel veel in klb maar was sws onz () mod.
BV Nederlandquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef zeer het volgende:
[..]
Wij? Als in jij en ik? Ik heb ze in ieder geval niet nodig. Het is niet dat een gewoon mens ook maar een cent ziet van die belastingconstructies hoor.
Waar ga je nu heen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Omdat ik hier op kamers woon en nu een studio kan krijgen.. Dus qua locatie ga ik er op achteruit, maar qua wonen zelf op vooruit en dat vind ik nog net iets belangrijker.
Hoe kom jij er bij dat ik Egyptenaar ben eigenlijk?quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef Che_ het volgende:
[..]
Rustig, mario
Ja is vast niet je echte maam maar zo heet de gemiddelde egyptenaar in nl
don't matterquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Nee, KLB ook maar echt voor een week ofzo en toen was ze hem gepeerd.
Whut? Ik ben niet van mening geswitchtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:31 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
Eenmaal mod af, gelijk een kneus.
Je hebt een kop als een egyptenaar/faraoquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:32 schreef zeer het volgende:
[..]
Hoe kom jij er bij dat ik Egyptenaar ben eigenlijk?
Nee, ik bedoel Mortaxx.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:33 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Whut? Ik ben niet van mening geswitcht
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt een kop als een egyptenaar/farao
Voor van die 'voor' foto's bij voor-na reclames.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebt
Hahaquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:34 schreef zeer het volgende:
[..]
haha vriend ik ben model material weet niet waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |