Uiteraard, industrie = werkgelegenheidquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
je brengt het alsof dat wat slechts is
Er wordt geld mee verdient, dat is de reden. Helemaal netjes is het niet nee, maar ik heb niet de illusie dat het hier ooit een utopia wordt.quote:Er is echt geen enkele legitieme reden om het bedrijf dat er voor gezorgd heeft dat er een vliegtuig vol met Nederlanders de lucht uitgeschoten wordt hier in Nederland allerlei belastingvoordelen te geven terwijl de directeur van dat bedrijf op de lijst ongewenste personen van de EU staat.
Benieuwd naar de documentaire in 2030+, als alles uit de doofpot bekend is.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:42 schreef zeer het volgende:
[..]
je brengt het alsof dat wat slechts is
Er is echt geen enkele legitieme reden om het bedrijf dat er voor gezorgd heeft dat er een vliegtuig vol met Nederlanders de lucht uitgeschoten wordt hier in Nederland allerlei belastingvoordelen te geven terwijl de directeur van dat bedrijf op de lijst ongewenste personen van de EU staat.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:45 schreef Tjacka het volgende:
Zit niet te zeuren over niveau voor een keer dan. Niveau maak jezelf door een gesprek aan te knopen met een willekeurige user. Het is in een SC helemaal de bedoeling ook niet om alles te volgen.
- Tjacka, 2014
Ja, ik hoop het. Kan geen chicks krijgenquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:43 schreef zeer het volgende:
[..]
haha mad jelly deze boii
Geeft niks man, er is vast wel een tweederangs vrouw die iets met jou wilt.
Ja who cares dat er 200+ Nederlanders zijn omgekomen. Foutje kan gebeuren tochquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:46 schreef JimmyDean het volgende:
Ik vind dat MH17 gedoe sowieso wel te veel uitgemolken. Het is niet alsof dat vliegtuig expres uit de lucht is geknald, het was een foutje van de rebellen. Pijnlijk foutje, dat wel.
En natuurlijk MA die over een oorlogsgebied gaat vliegen
Echt. Wat een mongool.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja who cares dat er 200+ Nederlanders zijn omgekomen. Foutje kan gebeuren toch
Dat is uiteraard wel erg, maar geen reden op extreme maatregelen tegen Rusland te gaan nemen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:48 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ja who cares dat er 200+ Nederlanders zijn omgekomen. Foutje kan gebeuren toch
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
Dat is uiteraard wel erg, maar geen reden op extreme maatregelen tegen Rusland te gaan nemen.
Hou je bek joh, aap. Ga naar POL.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk hé? Lezen wat iemand zegt.
Slet
Hahahahahahquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:49 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Moeilijk hé? Lezen wat iemand zegt.
Slet
Wat ben je toch een kleinzielige kutdebiel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:50 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hou je bek joh, aap. Ga naar POL.
eh okquote:Op donderdag 18 februari 2016 22:51 schreef Oberkullie het volgende:
Er is er eentje mad hier en ik ben het niet
Zit niet zo te janken man. Zuignicht.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:51 schreef JimmyDean het volgende:
Wat ben je toch een kleinzielige kutdebiel.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:52 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zit niet zo te janken man. Zuignicht.
Je eerste reactie zodra ik binnenkom. Hoe treurig kan je zijn? En dan ligt het ook nog aan mij natuurlijk.quote:
Je hebt er hard aan gewerkt de laatste tijd. Ik ga je niet elke avond een nieuwe kans geven om het weer te verneuken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 22:54 schreef JimmyDean het volgende:
Je eerste reactie zodra ik binnenkom. Hoe treurig kan je zijn? En dan ligt het ook nog aan mij natuurlijk.
Echt, bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |