Wachtwoord veranderen door met de handen op het toetsenbord te slaan en dan uit te loggen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef zeer het volgende:
ik heb een nog veel beter idee
Hij stopt gewoon met posten
JaJa
Ja
![]()
![]()
net zo lang tot ze brekenquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wachtwoord veranderen door met de handen op het toetsenbord te slaan en dan uit te loggen.
Zooo. Jij hebt echt gekke dingen meegemaakt. Nondejuquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
In Roemenië moet je 's nachts nooit je raam op een kiertje laten als je bij een rood stoplicht stopt gr gr
En users een geel tagje.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef zeer het volgende:
ik zou het liefst een subforum met prikkeldraad en wachttorens er om heen hebben eigenlijk
Zou een prachtige plek zijn voor van die users met een Davidsster als UI.quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:07 schreef zeer het volgende:
ik zou het liefst een subforum met prikkeldraad en wachttorens er om heen hebben eigenlijk
Jimmy, de eenzame fietserquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:06 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Wat is er met Jimmy? ben er net pas..
melding gedaan bij meldpunt antisemitismequote:Op donderdag 18 februari 2016 23:08 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou een prachtige plek zijn voor van die users met een Davidsster als UI.
Waarom zou je dat doen als de JIDF meeleest?quote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef zeer het volgende:
melding gedaan bij meldpunt antisemitisme
Waaromquote:Op donderdag 18 februari 2016 23:09 schreef defokkingfoker het volgende:
لا إله إلا الله محمد رسول الله
lā ʾilāha ʾillā-llāh, muḥammadur-rasūlu-llāh
There is no god but God. Muhammad is the messenger of God
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |