En ik was er niet eens bij, kun je nagaanquote:
het was een echte KSC meet 👍quote:Op woensdag 17 februari 2016 23:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik was er niet eens bij, kun je nagaan
quote:
quote:
ik heb het ook wel eens overwogen, maar nog nooit aan meegedaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand vroeg gisteren naar single reizen? Een vriendin van mij is op zo'n single wandelvakantie geweest naar Frankrijk. Is haar goed bevallen. Ze was wel nog met een andere vriendin mee. De leeftijden verschilden. Zij waren de jongsten met hun 27.
Nog nooit overwogen, maar ik ben ook niet echt een yeah we gaan weg op vakantie mens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het ook wel eens overwogen, maar nog nooit aan meegedaan
nee, ik ook niet echt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog nooit overwogen, maar ik ben ook niet echt een yeah we gaan weg op vakantie mens.
De reizen zijn helemaal niets voor mij. Alles is gepland. Aan de ene kant wel goed, want dan zou ik meer zien dan de camping, maar aan de andere kant hekel aan. Ik wil kunnen lezen en relaxen. Of zelf weten hoeveel km ik loop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ook niet echt.
heel veel van die singles reizen zijn ook niks voor mij, dus de keuze is dan vrij beperkt
veel vakanties zijn gewoon naar of naar warme landen, of meer gericht op ouderen, dus die sla ik overquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De reizen zijn helemaal niets voor mij. Alles is gepland. Aan de ene kant wel goed, want dan zou ik meer zien dan de camping, maar aan de andere kant hekel aan. Ik wil kunnen lezen en relaxen. Of zelf weten hoeveel km ik loop.
Mijn ideale vakantie vier ik gewoon thuis20-25 graden zodat ik en buiten in de zon kan lezen, toch nog comfortabel binnen kan zitten achter de pc of naaimachine en als ik wil dat ik ook weg kan gaan.
Ben nogal een huismuis
nope nog nietquote:
Gelukkig maar. De rest van je leven zonder slaap lijkt mij lastig.quote:
Lekker met z'n alleen zweten in zo'n warm land. Heerlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel vakanties zijn gewoon naar of naar warme landen, of meer gericht op ouderen, dus die sla ik over
lijkt mij wel handig, veel tijdquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig maar. De rest van je leven zonder slaap lijkt mij lastig.
Dat zekers. Wat ik zou kunnen doen met die 8-9 uur extra op een dagquote:
sommige mensen vinden dat leuk schijnbaarquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker met z'n alleen zweten in zo'n warm land. Heerlijk!
wakker worden nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:41 schreef Voxs het volgende:
Slapen is toch ook wel heel erg lekker hoor
Ik wilde hier een opmerking maken over dat je permanent kunt slapen en nooit meer wakker hoef te worden, maar dat is een beetje cruel en mss een beetje ongepast.quote:
iets nuttigs?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zekers. Wat ik zou kunnen doen met die 8-9 uur extra op een dag
have fun saiquote:
Thanks! Ik moet nu wachten op Roger want ik mag de machine niet zelf aanzetten (wat logisch is).quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:52 schreef Saisai het volgende:
Bij singles reizen stel ik me met name gefrustreerde mannen voor die gewoon zo snel en zo veel mogelijk seks willen en ondertussen zeiken dat alle vrouwen hoeren zijn.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:52 schreef Saisai het volgende:
Bij singles reizen stel ik me met name gefrustreerde mannen voor die gewoon zo snel en zo veel mogelijk seks willen en ondertussen zeiken dat alle vrouwen hoeren zijn.
welke machine?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks! Ik moet nu wachten op Roger want ik mag de machine niet zelf aanzetten (wat logisch is).
En heuptasjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik zie mannen met witte sokken in sandalen
misschien een combi van die twee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik zie mannen met witte sokken in sandalen
de grote freesmachinequote:Op donderdag 18 februari 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens valt dat best mee
[..]
welke machine?
van die johans en gertsquote:
camera altijd in aanslagquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
misschien een combi van die twee.
the horror
tja, niet iedereen kan er mee omgaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
de grote freesmachine
Suckt, want hij is wat laat en dat ding heeft 9 minuten nodig om op te starten
Hij is er nog niet terwijl het om 10:00h 'start'.
* Saisai geen geduld heeft
je hebt wel special reizne op eeftijd maar dat is niet standaard dacht ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Single reizen gaan in leeftijdsgroepen geloof ik. Zodat je als 30 jarige niet opgescheept zit tussen de bejaarden enzo.
dan noem je het groepsreizen.quote:
ja, maar dan zou ik niet mee mogenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:06 schreef Saisai het volgende:
nja, misschien moeten ze het gewoon 'reizen noemen voor gezellige individuen"
die heb je ook alquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan noem je het groepsreizen.
probleem opgelost
maar vrouwen houden ook helemaal niet van gefrustreerde mannen met witte sportsokken in sandalenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan zou ik niet mee mogen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
maar vrouwen houden ook helemaal niet van gefrustreerde mannen met witte sportsokken in sandalen
ik heb geen witte sokken en geen sandalenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
maar vrouwen houden ook helemaal niet van gefrustreerde mannen met witte sportsokken in sandalen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen witte sokken en geen sandalen
oh wacht, ik heb wel 1 paar witte sokkenquote:
Nah, kan best leuk zijn, maar ik zou de groep wel eerst willen ontmoeten. Ik verwacht dat er wat verknipte mensen bij zitten (nee, heus niet allemaal) en die trek ik niet een hele vakantiequote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef PeZu het volgende:
sowieso reizen met een onbekende groep... mja dat noem ik geen vakantie
ik ga het nog geen dag doen, ik kan er niet tegen dingen volgens een schema doen met andere als recreatiequote:Op donderdag 18 februari 2016 10:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nah, kan best leuk zijn, maar ik zou de groep wel eerst willen ontmoeten. Ik verwacht dat er wat verknipte mensen bij zitten (nee, heus niet allemaal) en die trek ik niet een hele vakantie
voor sommige dingen lijkt het me wel handig om met een groep op vakantie te gaan ipv alleen. maar om constant met zo'n groep opgescheept te zitten lijkt me ook niksquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nah, kan best leuk zijn, maar ik zou de groep wel eerst willen ontmoeten. Ik verwacht dat er wat verknipte mensen bij zitten (nee, heus niet allemaal) en die trek ik niet een hele vakantie
Ik zou mij constant verstoppen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:13 schreef Saisai het volgende:
Voor mij zou het ook geen relaxvakantie worden denk ik
Ik zou continu het idee hebben dat ik sociaal 'moet' doen
nja, als je van te voren weet welke fokkers mee gaan zou het nog wel kunnen werkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss moet Danny een FOK! reisbureau starten.
ja, er zijn een hoop waar ik niet mee opgescheept wil zittenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als je van te voren weet welke fokkers mee gaan zou het nog wel kunnen werken
Zekers.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, er zijn een hoop waar ik niet mee opgescheept wil zitten
ja, dat zeker, maar er zijn er ook wel bij waar ik best mee zou kunnen opschietenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, er zijn een hoop waar ik niet mee opgescheept wil zitten
ja dat ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zeker, maar er zijn er ook wel bij waar ik best mee zou kunnen opschieten
ja goed, tnx voor het kokenquote:
pas je wel op zo met het bedienen van zware machines?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
graag gedaan, jij bedankt voor de fijne nacht
lekker, vrij pittig, en bij jou?quote:
sterktequote:Op donderdag 18 februari 2016 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Verdoving zit er weer in. Zometeen weer achterover in de stoel.
donderdag 18 februari 2016 10:20 schreef Saisai het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 18 februari 2016 10:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas je wel op zo met het bedienen van zware machines?
quote:
whutquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
graag gedaan, jij bedankt voor de fijne nacht
wat gaat het worden?quote:
een stoel toch?quote:
jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:51 schreef PeZu het volgende:
wok ben je er zo van ondersteboven dat je quote er stuk van ging
ben blij dat ik hem nooit ben gaan ophalenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:21 schreef PeZu het volgende:
wat een treurnis dat stok topic. diepe treurnis
ja, jij met je geflamequote:
en dan moet de stok in scandinavie gezocht worden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk.
Ooit komt "Een Fogel doen" in die OP
Ik zou dat wel een stunt vinden. Gewoon die stok ontvoeren naar Noorwegen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan moet de stok in scandinavie gezocht worden?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan moet de stok in scandinavie gezocht worden?
de stok was bij mij in de buurt voordat ik naar denemarken vertrok. heb er nog over getwijfeld om hem mee te nemenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een stunt vinden. Gewoon die stok ontvoeren naar Noorwegen.
Stok op wintersport
Gewoon een bord jatten hier in Nederland en die ook meenemenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar gaat wel naar een Nederlands bord toe.
Denk dat ze dan op Schiphol gaan klagen...quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een bord jatten hier in Nederland en die ook meenemen
zou ook een goeie zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een bord jatten hier in Nederland en die ook meenemen
stok vervangen door ene opgezette kat, briefje erbij nog 1x zeiken en........quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
Ach de volgende keer dat ik die stok in handen krijg maak ik hem fluorescerend roze...
Alweerquote:
Oh, gemeen!quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
stok vervangen door ene opgezette kat, briefje erbij nog 1x zeiken en........
wat waar?quote:
Jep.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Oh, gemeen!
Ik heb toch teruggelezen.
Nattekat ging echt *direct* los. Wat een droefenis weer...
de roze stok?quote:
Gooi een student onder de douche!quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:25 schreef Vijzel het volgende:
Saaaaaai, hier op het lab. Kan best een relletje gebruiken.
volgens mij is die nu weer zwart, maar hij is een tijd roze geweestquote:
Zwart met blauw... want ja, stel je voor dat het legergroen dat Spezza hem gemaakt had te veel opvaltquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is die nu weer zwart, maar hij is een tijd roze geweest
Roze was wel mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is die nu weer zwart, maar hij is een tijd roze geweest
ja, maar verandering is altijd slechtquote:
Wel, want relletjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar verandering is altijd slecht
picsquote:
quote:
ja. Ik zal zo foto's maken, de batterij van mijn telefoon is dood.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics
en maak je die snij mal zelf?
niet gezien in mijn bed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand mijn concentratie toevallig gezien?
ik kreeg hem ook eergisteren. moet welgeteld 41 cent bijbetalenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 kreeg vandaag zijn jaarafrekening voor het water....
Fijn dat 2/3e van het bedrag aan belasting en vastrecht bestaat
damnnnnquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg hem ook eergisteren. moet welgeteld 41 cent bijbetalen
Ik 1 euro 43....quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg hem ook eergisteren. moet welgeteld 41 cent bijbetalen
Mensen die niet celibatair leven doen ook andere dingen bed behalve slapen hoor.quote:
kan mijn thuis bios aanknallen uit bed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die niet celibatair leven doen ook andere dingen bed behalve slapen hoor.
Nou weet ik ook heel zeker dat ie daar nooit kan liggenquote:
bij stroom en gas heb ik het maandbedrag wel zo ingesteld dat ik eind van het jaar wat terug krijg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon inclusief, dus ik heb geen idee. Meestal krijg ik geld terug.
geen concentratie om verder te zoekenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weet ik ook heel zeker dat ie daar nooit kan liggen
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actiefquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe lezen in bed, sudoku op mobiel maken in bed, serie/film kijken in bed.
maar het is nu al middaggquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actief
dus?quote:
Maar dat doe ik niet hele dagen...quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actief
staartvos ligt ook niet hele dagen in bedquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet hele dagen...
sta zo wel op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet hele dagen...
En wanneer gaat dat matras nou eens wat actie meemaken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe lezen in bed, sudoku op mobiel maken in bed, serie/film kijken in bed.
halve dagen soms wel hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
staartvos ligt ook niet hele dagen in bed
Als het mazzel heeft mag het ooit mee met de verhuizing die ooit gaat komen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wanneer gaat dat matras nou eens wat actie meemaken?
quote:
We zijn behalve koffie ook het fokstok slowchat geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaat al. Het heet KSC, al heeft het weinig met koffie te maken.
noem jij fox nou een hoer?quote:
Ach stok achterstevoren is kots... Kots SC?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
[..]
We zijn behalve koffie ook het fokstok slowchat geworden.
Thanks Nattekat maar we passen
Uhm wat zijn dan die twee bulten waar ik naar kijk dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De categorie is; Dingen die ik niet heb?
Geen idee. Je hebt zelf ooit lopen verkondigen dat het weinig was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm wat zijn dan die twee bulten waar ik naar kijk dan?
picsquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm wat zijn dan die twee bulten waar ik naar kijk dan?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee geen pics. Mijn tetten, dus van mij .
Egoistquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee geen pics. Mijn tetten, dus van mij .
je hebt Miniem zelfs opgeroepenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde gewoon een ander onderwerp aanvoeren. En over het algemeen doen tetten het goed op fok.
alcoholistquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Het zou ook eens een keer ergens anders over gaan in de KSC als ik kijk naar de recente posts...
het is vodkaquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Bier dan maar? Of wijn? Of Wodka?
Nijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Het zou ook eens een keer ergens anders over gaan in de KSC als ik kijk naar de recente posts...
Billen zijn ondergewaardeerd hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde gewoon een ander onderwerp aanvoeren. En over het algemeen doen tetten het goed op fok.
wil best een foto sturen van mijn mannen kont.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Billen zijn ondergewaardeerd hier
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:05 schreef tailfox het volgende:
[..]
wil best een foto sturen van mijn mannen kont.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het komt al in een glas...
quote:
geen grey goose voor jou?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe slechter ik het uit kan spreken hoe beter de vodka.
beter drink je het gewoon ipv de wijsneus er over uit te hangenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:06 schreef tailfox het volgende:
[..]
maar maar de uitspraak is vwodka.
водка
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:08 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe slechter ik het uit kan spreken hoe beter de vodka.
Als het me aangeboden wordt.quote:
atis bierquote:
gezelligheid.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar je hoeft dus niets bij je glazen fles vodka?
ik ben een persoon die beter niet kan drinken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter drink je het gewoon ipv de wijsneus er over uit te hangen
En daarom deed je een maand lang geen vast voedsel?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:11 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben een persoon die beter niet kan drinken.
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als het me aangeboden wordt.
[..]
atis bier
zodat mijn scheetjes beter gingen ruikenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En daarom deed je een maand lang geen vast voedsel?
[ afbeelding ]
ik ben nog nooit dronken geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Staartje dronken voeren staat op de bucket list
en dronken voeern, prepare your anusquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik ben nog nooit dronken geweest.
Wel paar keer aangeschoten. Maar ik ga je dus meeten begrijp ik?
welke kleur zijn je kleren nu?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:16 schreef Voxs het volgende:
denken dat schilder ik wel even, denken dat omkleden niet hoeft, gewoon beter niet denken óf goed denken.
oke schenk maar in!
ziet het matras van haar toch wat actie.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dronken voeern, prepare your anus
Nooit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:16 schreef tailfox het volgende:
[..]
ziet het matras van haar toch wat actie.
Het viel mee, een druppel op een mouw, dus die kon ik er gelukkig snel uitwassenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke kleur zijn je kleren nu?
Een laatste lik?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:21 schreef Voxs het volgende:
Ga door over dronkenvoeren, by al means, ik ga ergens een laatste lik geven.
schenkt een winterse likeur mix inquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:21 schreef Voxs het volgende:
Ga door over dronkenvoeren, by al means, ik ga ergens een laatste lik geven.
Zo makkelijk...quote:
yumsquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
schenkt een winterse likeur mix in
Heeft zo zijn voordelen zie ikquote:
ordnung musst sein!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef essnhills het volgende:
lol, ik droomde net echt bizar
het was in het Duits (ik spreek dat maar een klein beetje, maar goed![]()
En ik was alleen, en ik lag ergens op, en ik moest allemaal info verwerken, met m'n hoofd. Er kwam een straal met info m'n hoofd binnen (in het Duits), over documenten, mensen, etc. En ik lag dat allemaal te sorteren, met m'n hoofd. En toen raakte ik heel even de draad kwijt met het verwerken, en toen schrok ik me helemaal de pleuris, en wakker..
Uhm. wat?
Hehequote:
UFO's!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef essnhills het volgende:
En ik was alleen, en ik lag ergens op, en ik moest allemaal info verwerken, met m'n hoofd. Er kwam een straal met info m'n hoofd binnen (in het Duits), over documenten, mensen, etc. En ik lag dat allemaal te sorteren, met m'n hoofd. En toen raakte ik heel even de draad kwijt met het verwerken, en toen schrok ik me helemaal de pleuris, en wakker..
Uhm. wat?
uhm.....quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef essnhills het volgende:
Uhm. wat?
Er is hier geen zolderquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
UFO's!
Kijk maar uit het zolderraam
Ja, dat dacht ik ook toen ik wakker werdquote:
Hoiquote:
quote:
Jij had nog geen OV chip?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:48 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk hoor, een nieuwe baan. Heb gewoon net een OV chipkaart aangeschaft,...
* Spezza19 gaat in een hoekje even krassen....
Nee, ik ga eerst nog wat aanpassingen doen, maar als ik helemaal tevreden ben wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stoere stoel
Die ga je verkopen?
Ja want die poten, zijn die wel stevig genoeg? Ze zien er best iel uit. Wat geen probleem hoeft te zijn bij het juiste houtsoort.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst nog wat aanpassingen doen. Hij zit al lekker, maar ik wil hem hier en daar wat steviger maken. maar voor de eerste keer ben ik erg tevreden
neuh, die poten zijn prima zo. is verlijmd hout hè en vrij dik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja want die poten, zijn die wel stevig genoeg? Ze zien er best iel uit. Wat geen probleem hoeft te zijn bij het juiste houtsoort.
Vrij dik? Ziet er uit als 18mm?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
neuh, die poten zijn prima zo. is verlijmd hout hè en vrij dik.
Nja, dit is goed zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrij dik? Ziet er uit als 18mm?
Maar nogmaals, met een goede houtsoort is dat geen probleem. Vandaar ook mijn vraag.
thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef Voxs het volgende:
Dikker en het ontwerp wordt lomp. Mooi gedaan Saisai!
wtf. mensen zijn zóó dom. Ik hou niet van domme mensenquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:03 schreef essnhills het volgende:
Aww![]()
hoor net op de radio dat ze ergens een babydolfijntje uit zee hadden getrokken voor een selfie, en toen wilden nog meer mensen ermee op de foto en toen was ie zo lang op het droge dat ie uitdroogde en stierf
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
wtf. mensen zijn zóó dom. Ik hou niet van domme mensen
Uhuhquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze altijd willen discussiëren terwijl ze dat niet kunnen
Ja kansloos dat .....quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:03 schreef essnhills het volgende:
Aww![]()
hoor net op de radio dat ze ergens een babydolfijntje uit zee hadden getrokken voor een selfie, en toen wilden nog meer mensen ermee op de foto en toen was ie zo lang op het droge dat ie uitdroogde en stierf
Ze kunnen nog niet uitsluiten of het dier dood aanspoelde?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja kansloos dat .....
Het was nog een soort waar er al niet zoveel meer van zijn....
dat inderdaad. gelukkig ben ik niet de enige die zich hier aan ergertquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhEn je kunt ze toch niet overtuigen. Vooral niet van hun eigen domheid
mooiquote:
Wat ik er van begreep waren ze met het levende diertje selfies aan het maken, dus lijkt me niet dat hij dood is aangespoeld?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze kunnen nog niet uitsluiten of het dier dood aanspoelde?
Ik hou zulke mensen het liefst een beetje op afstandquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat inderdaad. gelukkig ben ik niet de enige die zich hier aan ergert
wtfquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
'Kabinet zet BN'ers in voor ja bij referendum'
Mijn stem was al NEE, dit wordt nu DUBBEL NEE
Dat stond in de telegraaf..quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep waren ze met het levende diertje selfies aan het maken, dus lijkt me niet dat hij dood is aangespoeld?
Oh. Heb ik niet gelezenquote:
wie is het dan?quote:
Kom jij helpen 1500 liter water op te dweilen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gooi een student onder de douche!
ookquote:
die stoel toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:18 schreef Saisai het volgende:
thanks, maar daar plaats ik het niet voor
op basis van andere foto's had ik wel gegokt dat jij het wasquote:
ja jai saiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |