ik heb het ook wel eens overwogen, maar nog nooit aan meegedaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Iemand vroeg gisteren naar single reizen? Een vriendin van mij is op zo'n single wandelvakantie geweest naar Frankrijk. Is haar goed bevallen. Ze was wel nog met een andere vriendin mee. De leeftijden verschilden. Zij waren de jongsten met hun 27.
Nog nooit overwogen, maar ik ben ook niet echt een yeah we gaan weg op vakantie mens.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb het ook wel eens overwogen, maar nog nooit aan meegedaan
nee, ik ook niet echt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog nooit overwogen, maar ik ben ook niet echt een yeah we gaan weg op vakantie mens.
De reizen zijn helemaal niets voor mij. Alles is gepland. Aan de ene kant wel goed, want dan zou ik meer zien dan de camping, maar aan de andere kant hekel aan. Ik wil kunnen lezen en relaxen. Of zelf weten hoeveel km ik loop.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, ik ook niet echt.
heel veel van die singles reizen zijn ook niks voor mij, dus de keuze is dan vrij beperkt
veel vakanties zijn gewoon naar of naar warme landen, of meer gericht op ouderen, dus die sla ik overquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:27 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De reizen zijn helemaal niets voor mij. Alles is gepland. Aan de ene kant wel goed, want dan zou ik meer zien dan de camping, maar aan de andere kant hekel aan. Ik wil kunnen lezen en relaxen. Of zelf weten hoeveel km ik loop.
Mijn ideale vakantie vier ik gewoon thuis20-25 graden zodat ik en buiten in de zon kan lezen, toch nog comfortabel binnen kan zitten achter de pc of naaimachine en als ik wil dat ik ook weg kan gaan.
Ben nogal een huismuis
nope nog nietquote:
Gelukkig maar. De rest van je leven zonder slaap lijkt mij lastig.quote:
Lekker met z'n alleen zweten in zo'n warm land. Heerlijk!quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel vakanties zijn gewoon naar of naar warme landen, of meer gericht op ouderen, dus die sla ik over
lijkt mij wel handig, veel tijdquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gelukkig maar. De rest van je leven zonder slaap lijkt mij lastig.
Dat zekers. Wat ik zou kunnen doen met die 8-9 uur extra op een dagquote:
sommige mensen vinden dat leuk schijnbaarquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker met z'n alleen zweten in zo'n warm land. Heerlijk!
wakker worden nietquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:41 schreef Voxs het volgende:
Slapen is toch ook wel heel erg lekker hoor
Ik wilde hier een opmerking maken over dat je permanent kunt slapen en nooit meer wakker hoef te worden, maar dat is een beetje cruel en mss een beetje ongepast.quote:
iets nuttigs?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zekers. Wat ik zou kunnen doen met die 8-9 uur extra op een dag
have fun saiquote:
Thanks! Ik moet nu wachten op Roger want ik mag de machine niet zelf aanzetten (wat logisch is).quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:52 schreef Saisai het volgende:
Bij singles reizen stel ik me met name gefrustreerde mannen voor die gewoon zo snel en zo veel mogelijk seks willen en ondertussen zeiken dat alle vrouwen hoeren zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |