Nee, ik ga eerst nog wat aanpassingen doen, maar als ik helemaal tevreden ben wel.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Stoere stoel
Die ga je verkopen?
Ja want die poten, zijn die wel stevig genoeg? Ze zien er best iel uit. Wat geen probleem hoeft te zijn bij het juiste houtsoort.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nee, ik ga eerst nog wat aanpassingen doen. Hij zit al lekker, maar ik wil hem hier en daar wat steviger maken. maar voor de eerste keer ben ik erg tevreden
neuh, die poten zijn prima zo. is verlijmd hout hè en vrij dik.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja want die poten, zijn die wel stevig genoeg? Ze zien er best iel uit. Wat geen probleem hoeft te zijn bij het juiste houtsoort.
Vrij dik? Ziet er uit als 18mm?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
neuh, die poten zijn prima zo. is verlijmd hout hè en vrij dik.
Nja, dit is goed zoquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vrij dik? Ziet er uit als 18mm?
Maar nogmaals, met een goede houtsoort is dat geen probleem. Vandaar ook mijn vraag.
thanks!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:58 schreef Voxs het volgende:
Dikker en het ontwerp wordt lomp. Mooi gedaan Saisai!
wtf. mensen zijn zóó dom. Ik hou niet van domme mensenquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:03 schreef essnhills het volgende:
Aww![]()
hoor net op de radio dat ze ergens een babydolfijntje uit zee hadden getrokken voor een selfie, en toen wilden nog meer mensen ermee op de foto en toen was ie zo lang op het droge dat ie uitdroogde en stierf
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
wtf. mensen zijn zóó dom. Ik hou niet van domme mensen
Uhuhquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:06 schreef Saisai het volgende:
[..]
Voornamelijk omdat ze altijd willen discussiëren terwijl ze dat niet kunnen
Ja kansloos dat .....quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:03 schreef essnhills het volgende:
Aww![]()
hoor net op de radio dat ze ergens een babydolfijntje uit zee hadden getrokken voor een selfie, en toen wilden nog meer mensen ermee op de foto en toen was ie zo lang op het droge dat ie uitdroogde en stierf
Ze kunnen nog niet uitsluiten of het dier dood aanspoelde?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:07 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja kansloos dat .....
Het was nog een soort waar er al niet zoveel meer van zijn....
dat inderdaad. gelukkig ben ik niet de enige die zich hier aan ergertquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
UhuhEn je kunt ze toch niet overtuigen. Vooral niet van hun eigen domheid
mooiquote:
Wat ik er van begreep waren ze met het levende diertje selfies aan het maken, dus lijkt me niet dat hij dood is aangespoeld?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ze kunnen nog niet uitsluiten of het dier dood aanspoelde?
Ik hou zulke mensen het liefst een beetje op afstandquote:Op donderdag 18 februari 2016 15:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat inderdaad. gelukkig ben ik niet de enige die zich hier aan ergert
wtfquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:59 schreef Spezza19 het volgende:
'Kabinet zet BN'ers in voor ja bij referendum'
Mijn stem was al NEE, dit wordt nu DUBBEL NEE
Dat stond in de telegraaf..quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat ik er van begreep waren ze met het levende diertje selfies aan het maken, dus lijkt me niet dat hij dood is aangespoeld?
Oh. Heb ik niet gelezenquote:
wie is het dan?quote:
Kom jij helpen 1500 liter water op te dweilen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Gooi een student onder de douche!
ookquote:
die stoel toch?quote:Op donderdag 18 februari 2016 15:18 schreef Saisai het volgende:
thanks, maar daar plaats ik het niet voor
op basis van andere foto's had ik wel gegokt dat jij het wasquote:
ja jai saiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |