Het viel mee, een druppel op een mouw, dus die kon ik er gelukkig snel uitwassenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welke kleur zijn je kleren nu?
Een laatste lik?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:21 schreef Voxs het volgende:
Ga door over dronkenvoeren, by al means, ik ga ergens een laatste lik geven.
schenkt een winterse likeur mix inquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:21 schreef Voxs het volgende:
Ga door over dronkenvoeren, by al means, ik ga ergens een laatste lik geven.
Zo makkelijk...quote:
yumsquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
schenkt een winterse likeur mix in
Heeft zo zijn voordelen zie ikquote:
ordnung musst sein!!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef essnhills het volgende:
lol, ik droomde net echt bizar
het was in het Duits (ik spreek dat maar een klein beetje, maar goed![]()
En ik was alleen, en ik lag ergens op, en ik moest allemaal info verwerken, met m'n hoofd. Er kwam een straal met info m'n hoofd binnen (in het Duits), over documenten, mensen, etc. En ik lag dat allemaal te sorteren, met m'n hoofd. En toen raakte ik heel even de draad kwijt met het verwerken, en toen schrok ik me helemaal de pleuris, en wakker..
Uhm. wat?
Hehequote:
UFO's!quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef essnhills het volgende:
En ik was alleen, en ik lag ergens op, en ik moest allemaal info verwerken, met m'n hoofd. Er kwam een straal met info m'n hoofd binnen (in het Duits), over documenten, mensen, etc. En ik lag dat allemaal te sorteren, met m'n hoofd. En toen raakte ik heel even de draad kwijt met het verwerken, en toen schrok ik me helemaal de pleuris, en wakker..
Uhm. wat?
uhm.....quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:31 schreef essnhills het volgende:
Uhm. wat?
Er is hier geen zolderquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
UFO's!
Kijk maar uit het zolderraam
Ja, dat dacht ik ook toen ik wakker werdquote:
Hoiquote:
quote:
Jij had nog geen OV chip?quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:48 schreef Spezza19 het volgende:
Leuk hoor, een nieuwe baan. Heb gewoon net een OV chipkaart aangeschaft,...
* Spezza19 gaat in een hoekje even krassen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |