quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:52 schreef Saisai het volgende:
Bij singles reizen stel ik me met name gefrustreerde mannen voor die gewoon zo snel en zo veel mogelijk seks willen en ondertussen zeiken dat alle vrouwen hoeren zijn.
welke machine?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:53 schreef Saisai het volgende:
[..]
Thanks! Ik moet nu wachten op Roger want ik mag de machine niet zelf aanzetten (wat logisch is).
En heuptasjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik zie mannen met witte sokken in sandalen
misschien een combi van die twee.quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:54 schreef PeZu het volgende:
[..]![]()
ik zie mannen met witte sokken in sandalen
de grote freesmachinequote:Op donderdag 18 februari 2016 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens valt dat best mee
[..]
welke machine?
van die johans en gertsquote:
camera altijd in aanslagquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:00 schreef Saisai het volgende:
[..]
misschien een combi van die twee.
the horror
tja, niet iedereen kan er mee omgaanquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
de grote freesmachine
Suckt, want hij is wat laat en dat ding heeft 9 minuten nodig om op te starten
Hij is er nog niet terwijl het om 10:00h 'start'.
* Saisai geen geduld heeft
je hebt wel special reizne op eeftijd maar dat is niet standaard dacht ikquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Single reizen gaan in leeftijdsgroepen geloof ik. Zodat je als 30 jarige niet opgescheept zit tussen de bejaarden enzo.
dan noem je het groepsreizen.quote:
ja, maar dan zou ik niet mee mogenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:06 schreef Saisai het volgende:
nja, misschien moeten ze het gewoon 'reizen noemen voor gezellige individuen"
die heb je ook alquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan noem je het groepsreizen.
probleem opgelost
maar vrouwen houden ook helemaal niet van gefrustreerde mannen met witte sportsokken in sandalenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar dan zou ik niet mee mogen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
maar vrouwen houden ook helemaal niet van gefrustreerde mannen met witte sportsokken in sandalen
ik heb geen witte sokken en geen sandalenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:08 schreef Saisai het volgende:
[..]
maar vrouwen houden ook helemaal niet van gefrustreerde mannen met witte sportsokken in sandalen
quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb geen witte sokken en geen sandalen
oh wacht, ik heb wel 1 paar witte sokkenquote:
Nah, kan best leuk zijn, maar ik zou de groep wel eerst willen ontmoeten. Ik verwacht dat er wat verknipte mensen bij zitten (nee, heus niet allemaal) en die trek ik niet een hele vakantiequote:Op donderdag 18 februari 2016 10:09 schreef PeZu het volgende:
sowieso reizen met een onbekende groep... mja dat noem ik geen vakantie
ik ga het nog geen dag doen, ik kan er niet tegen dingen volgens een schema doen met andere als recreatiequote:Op donderdag 18 februari 2016 10:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nah, kan best leuk zijn, maar ik zou de groep wel eerst willen ontmoeten. Ik verwacht dat er wat verknipte mensen bij zitten (nee, heus niet allemaal) en die trek ik niet een hele vakantie
voor sommige dingen lijkt het me wel handig om met een groep op vakantie te gaan ipv alleen. maar om constant met zo'n groep opgescheept te zitten lijkt me ook niksquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:11 schreef Saisai het volgende:
[..]
Nah, kan best leuk zijn, maar ik zou de groep wel eerst willen ontmoeten. Ik verwacht dat er wat verknipte mensen bij zitten (nee, heus niet allemaal) en die trek ik niet een hele vakantie
Ik zou mij constant verstoppen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:13 schreef Saisai het volgende:
Voor mij zou het ook geen relaxvakantie worden denk ik
Ik zou continu het idee hebben dat ik sociaal 'moet' doen
nja, als je van te voren weet welke fokkers mee gaan zou het nog wel kunnen werkenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss moet Danny een FOK! reisbureau starten.
ja, er zijn een hoop waar ik niet mee opgescheept wil zittenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, als je van te voren weet welke fokkers mee gaan zou het nog wel kunnen werken
Zekers.quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, er zijn een hoop waar ik niet mee opgescheept wil zitten
ja, dat zeker, maar er zijn er ook wel bij waar ik best mee zou kunnen opschietenquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:16 schreef Saisai het volgende:
[..]
ja, er zijn een hoop waar ik niet mee opgescheept wil zitten
ja dat ookquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat zeker, maar er zijn er ook wel bij waar ik best mee zou kunnen opschieten
ja goed, tnx voor het kokenquote:
pas je wel op zo met het bedienen van zware machines?quote:Op donderdag 18 februari 2016 10:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
graag gedaan, jij bedankt voor de fijne nacht
lekker, vrij pittig, en bij jou?quote:
sterktequote:Op donderdag 18 februari 2016 10:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Goedemorgen.
Verdoving zit er weer in. Zometeen weer achterover in de stoel.
donderdag 18 februari 2016 10:20 schreef Saisai het volgende:[/b]quote:Op [quote]
[b]Op donderdag 18 februari 2016 10:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
pas je wel op zo met het bedienen van zware machines?
quote:
whutquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:21 schreef Saisai het volgende:
[..]
graag gedaan, jij bedankt voor de fijne nacht
wat gaat het worden?quote:
een stoel toch?quote:
jaquote:Op donderdag 18 februari 2016 10:51 schreef PeZu het volgende:
wok ben je er zo van ondersteboven dat je quote er stuk van ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |