ben blij dat ik hem nooit ben gaan ophalenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:21 schreef PeZu het volgende:
wat een treurnis dat stok topic. diepe treurnis
ja, jij met je geflamequote:
en dan moet de stok in scandinavie gezocht worden?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef Fogel het volgende:
Ik vind het wel vermakelijk.
Ooit komt "Een Fogel doen" in die OP
Ik zou dat wel een stunt vinden. Gewoon die stok ontvoeren naar Noorwegen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan moet de stok in scandinavie gezocht worden?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en dan moet de stok in scandinavie gezocht worden?
de stok was bij mij in de buurt voordat ik naar denemarken vertrok. heb er nog over getwijfeld om hem mee te nemenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou dat wel een stunt vinden. Gewoon die stok ontvoeren naar Noorwegen.
Stok op wintersport
Gewoon een bord jatten hier in Nederland en die ook meenemenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar gaat wel naar een Nederlands bord toe.
Denk dat ze dan op Schiphol gaan klagen...quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een bord jatten hier in Nederland en die ook meenemen
zou ook een goeie zijn.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:25 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon een bord jatten hier in Nederland en die ook meenemen
stok vervangen door ene opgezette kat, briefje erbij nog 1x zeiken en........quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:34 schreef Spezza19 het volgende:
Ach de volgende keer dat ik die stok in handen krijg maak ik hem fluorescerend roze...
Alweerquote:
Oh, gemeen!quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
stok vervangen door ene opgezette kat, briefje erbij nog 1x zeiken en........
wat waar?quote:
Jep.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Vijzel het volgende:
[..]
Oh, gemeen!
Ik heb toch teruggelezen.
Nattekat ging echt *direct* los. Wat een droefenis weer...
de roze stok?quote:
Gooi een student onder de douche!quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:25 schreef Vijzel het volgende:
Saaaaaai, hier op het lab. Kan best een relletje gebruiken.
volgens mij is die nu weer zwart, maar hij is een tijd roze geweestquote:
Zwart met blauw... want ja, stel je voor dat het legergroen dat Spezza hem gemaakt had te veel opvaltquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is die nu weer zwart, maar hij is een tijd roze geweest
Roze was wel mooiquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens mij is die nu weer zwart, maar hij is een tijd roze geweest
ja, maar verandering is altijd slechtquote:
Wel, want relletjesquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar verandering is altijd slecht
picsquote:
quote:
ja. Ik zal zo foto's maken, de batterij van mijn telefoon is dood.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pics
en maak je die snij mal zelf?
niet gezien in mijn bed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:31 schreef marcb1974 het volgende:
Heeft iemand mijn concentratie toevallig gezien?
ik kreeg hem ook eergisteren. moet welgeteld 41 cent bijbetalenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:33 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 kreeg vandaag zijn jaarafrekening voor het water....
Fijn dat 2/3e van het bedrag aan belasting en vastrecht bestaat
damnnnnquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg hem ook eergisteren. moet welgeteld 41 cent bijbetalen
Ik 1 euro 43....quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kreeg hem ook eergisteren. moet welgeteld 41 cent bijbetalen
Mensen die niet celibatair leven doen ook andere dingen bed behalve slapen hoor.quote:
kan mijn thuis bios aanknallen uit bed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die niet celibatair leven doen ook andere dingen bed behalve slapen hoor.
Nou weet ik ook heel zeker dat ie daar nooit kan liggenquote:
bij stroom en gas heb ik het maandbedrag wel zo ingesteld dat ik eind van het jaar wat terug krijg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon inclusief, dus ik heb geen idee. Meestal krijg ik geld terug.
geen concentratie om verder te zoekenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weet ik ook heel zeker dat ie daar nooit kan liggen
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actiefquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe lezen in bed, sudoku op mobiel maken in bed, serie/film kijken in bed.
maar het is nu al middaggquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actief
dus?quote:
Maar dat doe ik niet hele dagen...quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actief
staartvos ligt ook niet hele dagen in bedquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet hele dagen...
sta zo wel op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet hele dagen...
En wanneer gaat dat matras nou eens wat actie meemaken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe lezen in bed, sudoku op mobiel maken in bed, serie/film kijken in bed.
halve dagen soms wel hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
staartvos ligt ook niet hele dagen in bed
Als het mazzel heeft mag het ooit mee met de verhuizing die ooit gaat komen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wanneer gaat dat matras nou eens wat actie meemaken?
quote:
We zijn behalve koffie ook het fokstok slowchat geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaat al. Het heet KSC, al heeft het weinig met koffie te maken.
noem jij fox nou een hoer?quote:
Ach stok achterstevoren is kots... Kots SC?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
[..]
We zijn behalve koffie ook het fokstok slowchat geworden.
Thanks Nattekat maar we passen
Uhm wat zijn dan die twee bulten waar ik naar kijk dan?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
De categorie is; Dingen die ik niet heb?
Geen idee. Je hebt zelf ooit lopen verkondigen dat het weinig was.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm wat zijn dan die twee bulten waar ik naar kijk dan?
picsquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm wat zijn dan die twee bulten waar ik naar kijk dan?
quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee geen pics. Mijn tetten, dus van mij .
Egoistquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Nee geen pics. Mijn tetten, dus van mij .
je hebt Miniem zelfs opgeroepenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde gewoon een ander onderwerp aanvoeren. En over het algemeen doen tetten het goed op fok.
alcoholistquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Het zou ook eens een keer ergens anders over gaan in de KSC als ik kijk naar de recente posts...
het is vodkaquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Bier dan maar? Of wijn? Of Wodka?
Nijnquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:02 schreef RockNijntje het volgende:
Het zou ook eens een keer ergens anders over gaan in de KSC als ik kijk naar de recente posts...
Billen zijn ondergewaardeerd hierquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde gewoon een ander onderwerp aanvoeren. En over het algemeen doen tetten het goed op fok.
wil best een foto sturen van mijn mannen kont.quote:Op donderdag 18 februari 2016 14:04 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Billen zijn ondergewaardeerd hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |