ach daar had ook ruzie uit kunnen komenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Maringo het volgende:
Zeker als er al twee aangeven vanmiddag al te kunnen gaan.
Bestaat al. Het heet KSC, al heeft het weinig met koffie te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
moeten we geen FOK!STOK slowchat afsplitsing gaan maken?
K kan overal voor staan, Kat, Kater..quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaat al. Het heet KSC, al heeft het weinig met koffie te maken.
Ben er redelijk zeker van dat het koffie isquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:46 schreef just me het volgende:
[..]
K kan overal voor staan, Kat, Kater..
Kquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er redelijk zeker van dat het koffie is
STOK praten over streams.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
moeten we geen FOK!STOK slowchat afsplitsing gaan maken?
Dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Ach, kat zeurt ook wel genoeg hoor. Krijg het idee dat hij toch een beetje de baas wil zijn over de stok. Zijn kleur, zijn tijden, enzovoorts.
Bij wijze van spreken. Je bent ook niet naar de andere kant van het land geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil wel ff dat jij iets recht zet nu.
Mijn verplaatsingen zijn niet een dorp verderop geweest....
Zeker met jou he.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
ach daar had ook ruzie uit kunnen komen
Omdat hij ook gewoon aan het spel mee wil doen. En zolang de stok binnen 24 uur geplaatst wordt, wordt er geen regel overtreden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vraag me af waarom AI hem haalde als hij wist dat hij niet direct tijd had hem te verplaatsen
Heb ik nu al een naam hierquote:
Tot 2017 dan maar. Zeg even wanneer je tijd hebt, dan zal ik jouw auto op de foto zettenquote:
dan leen ik wel even een werkbusquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot 2017 dan maar. Zeg even wanneer je tijd hebt, dan zal ik jouw auto op de foto zetten
Die koekblik heeft jouw zwarte scheurijzer er wel mooi uitgeredenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dan leen ik wel even een werkbusbijvoorkeur de kipper.. daar past een klein koekblikje wel achterop
verschil van rijstylequote:Op donderdag 18 februari 2016 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die koekblik heeft jouw zwarte scheurijzer er wel mooi uitgereden
beetje jammer dat het geen bus wasquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij wilde die bus wel inhalen, zag ik wel
gaan we het nu over auto's hebbenquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
beetje jammer dat het geen bus wasdie kwam tegemoet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |