Niet eens van de Rabobank?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:21 schreef hoink581 het volgende:
Dit is allemaal de schuld van Vanillekwark.
Dan moet je andere regels voor het spel maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bijna goed. Eigenlijk verre van.
Mij gaat het erom dat het weer dezelfde persoon is die per se de 24 uur vol moet maken terwijl er diezelfde dag meerdere verplaatsingen zijn geweest. Laat het lekker liggen als je er geen tijd voor hebt, er zijn tig anderen die hem nog willen verplaatsen op dezelfde dag.
Zit ook een klein verschilletje tussen 5 uur in de auto zitten en een klein blokje om. Als iemand nou uit Groningen was gekomen had ik er alle begrip voor.
maar je aan de regels houden is nu dus ook al niet meer goed?quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja waar flame ik dan? Nattekat heeft ALTIJD commentaar op alles.
En wat was zijn excuus dan om er bijna 24 uur te doen?
Uit zijn posts maak ik op dat ie gewoon thuis was dus had ie hem ook 's ochtends kunnen uitzetten.
En gezien de locatie van uitzetting had hij dat ook gelijk 's avonds kunnen doen.
Snap je het hypocriete gedrag en gemekker dat ik probeer aan te geven?
Zelfs als AI hem straks had uitgezet dan had Nattekat wel wat te zeiken gehad.
Heeft iemand het adres van Nattekat? Dan stuur ik hem wel een paar dozen Snickers.
Heel fijn dat je dit vind, maar jij kan voor andere toch niet bepalen wat ze moeten doen?quote:Op donderdag 18 februari 2016 09:46 schreef Nattekat het volgende:
Altijd dezelfden die het tempo om zeep helpen...
Hoe veel tijd kost het nou om even langs een willekeurig kombord te gaan?
Als je AI bent niet.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar je aan de regels houden is nu dus ook al niet meer goed?
Ik wil wel ff dat jij iets recht zet nu.quote:Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik geef je geen ongelijk. Maar het flamegedeelte mag best achterwege blijven.
Daarnaast, heb ik wel meer begrip voor 24uurs verplaatsingen als ze ook ver weg zijn of als de Stok aan onderhoud toe is. Dus wat Nattekat al zei, als ie naar Groningen gaat en daardoor lang onder weg is. Echter was het bij A-I de vorige twee keer zo dat het een dorp iets verderop betreft waar zo lang over gedaan wordt. Dus die frustratie kan ik ook best begrijpen. Zeker als er al twee aangeven vanmiddag al te kunnen gaan.
Reunie hier.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:10 schreef Spockjuh_ het volgende:
hallo GC vrienden, wat leuk dat jullie er weer even zijn
ach daar had ook ruzie uit kunnen komenquote:Op donderdag 18 februari 2016 12:16 schreef Maringo het volgende:
Zeker als er al twee aangeven vanmiddag al te kunnen gaan.
Bestaat al. Het heet KSC, al heeft het weinig met koffie te maken.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
moeten we geen FOK!STOK slowchat afsplitsing gaan maken?
K kan overal voor staan, Kat, Kater..quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaat al. Het heet KSC, al heeft het weinig met koffie te maken.
Ben er redelijk zeker van dat het koffie isquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:46 schreef just me het volgende:
[..]
K kan overal voor staan, Kat, Kater..
Kquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben er redelijk zeker van dat het koffie is
STOK praten over streams.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
moeten we geen FOK!STOK slowchat afsplitsing gaan maken?
Dit.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef ErkendFokker het volgende:
Ach, kat zeurt ook wel genoeg hoor. Krijg het idee dat hij toch een beetje de baas wil zijn over de stok. Zijn kleur, zijn tijden, enzovoorts.
Bij wijze van spreken. Je bent ook niet naar de andere kant van het land geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:11 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik wil wel ff dat jij iets recht zet nu.
Mijn verplaatsingen zijn niet een dorp verderop geweest....
Zeker met jou he.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:41 schreef just me het volgende:
[..]
ach daar had ook ruzie uit kunnen komen
Omdat hij ook gewoon aan het spel mee wil doen. En zolang de stok binnen 24 uur geplaatst wordt, wordt er geen regel overtreden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vraag me af waarom AI hem haalde als hij wist dat hij niet direct tijd had hem te verplaatsen
Heb ik nu al een naam hierquote:
Tot 2017 dan maar. Zeg even wanneer je tijd hebt, dan zal ik jouw auto op de foto zettenquote:
dan leen ik wel even een werkbusquote:Op donderdag 18 februari 2016 14:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tot 2017 dan maar. Zeg even wanneer je tijd hebt, dan zal ik jouw auto op de foto zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |