kan mijn thuis bios aanknallen uit bed.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen die niet celibatair leven doen ook andere dingen bed behalve slapen hoor.
Nou weet ik ook heel zeker dat ie daar nooit kan liggenquote:
bij stroom en gas heb ik het maandbedrag wel zo ingesteld dat ik eind van het jaar wat terug krijg.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik woon inclusief, dus ik heb geen idee. Meestal krijg ik geld terug.
geen concentratie om verder te zoekenquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou weet ik ook heel zeker dat ie daar nooit kan liggen
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actiefquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe lezen in bed, sudoku op mobiel maken in bed, serie/film kijken in bed.
maar het is nu al middaggquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actief
dus?quote:
Maar dat doe ik niet hele dagen...quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
en dan een ander luiwammes noemen dat is toch ook amper actief
staartvos ligt ook niet hele dagen in bedquote:Op donderdag 18 februari 2016 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet hele dagen...
sta zo wel op.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar dat doe ik niet hele dagen...
En wanneer gaat dat matras nou eens wat actie meemaken?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe lezen in bed, sudoku op mobiel maken in bed, serie/film kijken in bed.
halve dagen soms wel hoor.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
staartvos ligt ook niet hele dagen in bed
Als het mazzel heeft mag het ooit mee met de verhuizing die ooit gaat komen.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:49 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En wanneer gaat dat matras nou eens wat actie meemaken?
quote:
We zijn behalve koffie ook het fokstok slowchat geworden.quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bestaat al. Het heet KSC, al heeft het weinig met koffie te maken.
noem jij fox nou een hoer?quote:
Ach stok achterstevoren is kots... Kots SC?quote:Op donderdag 18 februari 2016 13:52 schreef tailfox het volgende:
[..]
[..]
We zijn behalve koffie ook het fokstok slowchat geworden.
Thanks Nattekat maar we passen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |