SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is een kop groter dan ik en ik ben groter dan jij...
Mja, hij doet het wel, maar hij knalt er uit zodra het tijdslot is afgelopen. Maar ik zag op de Mixxx bugs pagina dat er nog wel meer crash bugs waren. Velen met status URGENT - INCOMPLETEquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fix that Mixxx!
Fix that Mixxx!
Jerry! Jerry! Jerry!
De welbekende afkorting is NN... Dat had wel gekund denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:19 schreef Symphonic het volgende:
TT had eigenlijk moeten zin: Deze trapleuning wordt mede mogelijk gemaakt door Nationale Nederlanden
maar ja dat past niet
Ik heb genoeg aan 2 decks en gebruik gewoon de oude.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, hij doet het wel, maar hij knalt er uit zodra het tijdslot is afgelopen. Maar ik zag op de Mixxx bugs pagina dat er nog wel meer crash bugs waren. Velen met status URGENT - INCOMPLETE
De oude crashte bij mij regelmatig en buffer underrun geneuzel.... Dus de upgrade was hier wel noodzakelijk...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 2 decks en gebruik gewoon de oude.
Ik ook. Daarom upgrade ik ook niet naar El Capitan op mijn iMac... de kritiek over de bugs... lijkt Windows welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer iets goed werkt dan laat ik het zo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer iets goed werkt dan laat ik het zo.
Als 'ie alleen pas na afloop crasht dan valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, hij doet het wel, maar hij knalt er uit zodra het tijdslot is afgelopen. Maar ik zag op de Mixxx bugs pagina dat er nog wel meer crash bugs waren. Velen met status URGENT - INCOMPLETE
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie alleen pas na afloop crasht dan valt het nog wel mee.
VDJ had je toch ook nog?
Ik ben thuis met OSX, Linux en Windows.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom upgrade ik ook niet naar El Capitan op mijn iMac... de kritiek over de bugs... lijkt Windows wel
Die stonden goed. Blijkt altijd aanklooien met Mixxx. En sowieso, niveau verschil is er altijd tussen diverse DJ's....quote:
tegen de klippen opquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
Alleen hoor ik hem zelf hier nu clippen....
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
Master is nu wat harder als het goed is....
Sure, maar ik moest flink opschroeven...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:32 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die stonden goed. Blijkt altijd aanklooien met Mixxx. En sowieso, niveau verschil is er altijd tussen diverse DJ's....
Maakt niet uit wie er draait...
Hier klinkt het gewoon goed.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
Alleen hoor ik hem zelf hier nu clippen....
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:35 schreef Spezza19 het volgende:
Master is nu wat harder als het goed is....
ik dacht eerst Yorickquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Wie o wie herkent de stem?
just me? Symph?
Fogel misschien ook wel
Het lijkt een beetje op die van The Killers...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
just me? Symph?
Fogel misschien ook wel
Oh dan is het Jamesquote:
Deed me wat denken aan dat nummer met dat "prince charming" er in of whatever.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
just me? Symph?
Fogel misschien ook wel
Da's Adam Ant, maar die herken ik er niet in...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Deed me wat denken aan dat nummer met dat "prince charming" er in of whatever.
James is mijn andere favoquote:
Ik heb een elpee van hem: Lonesoundquote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een elpee van hem: Lonesound
Huh?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
just me? Symph?
Fogel misschien ook wel
Zat ik met die vergelijking met hem toch niet echt fout...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Staat trouwens storende fout in die review, de zanger van The Killers heet Brandon Flowers
Ja maar ik volgde niet bij welk nummer je dat vroegquote:
Nee, bij een nummer van James, maar dan met zijn vorige band.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde niet bij welk nummer je dat vroeg
TTA?
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles verteltquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, bij een nummer van James, maar dan met zijn vorige band.
Dus ik vroeg of je de stem herkende.
is gewoon lekker om naar te luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is aardig herkenbaar geleend van een bepaalde sound van de eighties, niets mis mee
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles vertelt
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles vertelt
en je krijgt geen klappen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Symph gaan krijgen!quote:
Zo lange armen heeft ze nietquote:
die krijgt nooit klappen. Ik daarentegen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Symph gaan krijgen!
Yorick is zo cutequote:
Ik kijk 1x per jaar Glastonbury en ben weer op de hoogte dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Maar dat zijn er zoveel waarvoor dat geldt...
Mmmm wat kun je je dan in mensen vergissenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die krijgt nooit klappen. Ik daarentegen....
ik krijg voornamelijk de kieteldoodquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm wat kun je je dan in mensen vergissen
losse trapleuningen... kieteldoodquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg voornamelijk de kieteldood
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Was echt zo grappig, de jarige die 5 werd dit weekend hoorde dat ik zou komen: oh, die kietelt altijdEn toen Symph ook meedeed met kietelen was het helemaal feest
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Nu ook weer, Kaiser Chiefs hebben we samen vaak gezien.
One Album Flies...
Nee, want dan zit ik boven op mijn kamer met een koptelefoon op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is ze ook zo enthousiast bij jouw shows?
Dan brult ze misschien wel, maar hoor je haar niet ...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want dan zit ik boven op mijn kamer met een koptelefoon op.
Nu zit ik in de huiskamer met het geluid over de speakers...
dat is mannen eigenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan brult ze misschien wel, maar hoor je haar niet ...
Ik ben bij het promo concert van dat 2e album Yours Truly, Angry Mob in Paradiso geweest en het was gewoon stukken minder dan het eerste album. Heb het wel gekocht, op voorintekening bij het concertkaartje, maar nooit meer gedraaid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Kaiser Chiefs hebben met 3 albums wel succes gehad hoor
Vooral hun 2e album deed het in Nederland erg goed...
Ik ben na het 3e album afgehaakt. Het is leuke muziek hoor, maar gewoon pop. En daar is in hun geval niks mis mee verder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bij het promo concert van dat 2e album Yours Truly, Angry Mob in Paradiso geweest en het was gewoon stukken minder dan het eerste album. Heb het wel gekocht, op voorintekening bij het concertkaartje, maar nooit meer gedraaid.
Zelfs ondanks Roepie Roepie Roepie wat er op staat, wat ik ook niet geweldig vind. Het nieuwtje was er snel af...
Ja, dat het eten klaar staat of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan brult ze misschien wel, maar hoor je haar niet ...
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat het eten klaar staat of zo.
Soms belt of Whatsappt ze me vanaf beneden, als ik met die koptelefoon op zit hoor ik niks...
symph is ook wel eens van me geschrokkenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat het eten klaar staat of zo.
Soms belt of Whatsappt ze me vanaf beneden, als ik met die koptelefoon op zit hoor ik niks...
Keane is een goede band muzikantenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef MadMaster het volgende:
Het promo concert van Under The Iron Sea heb ik ook in Paradiso gezien en dat vond ik wel goed.
Met z'n drieën zo een performance neerzetten vind ik knap. Net als bij Muse...
Soms komt ze naar boven en tikt ze me op mijn schouder, terwijl ik met mijn rug naar haar toe zit.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
symph is ook wel eens van me geschrokken
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soms komt ze naar boven en tikt ze me op mijn schouder, terwijl ik met mijn rug naar haar toe zit.
Zit ik helemaal in de muziek en schrik ik me echt een hartverzakking. Ik boos, zij niet begrijpend. Altijd leuk...
Ken jij Modern Romance?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Keane is een goede band muzikanten
Gaat wel een klein receptiedesk belletje rinkelen... Zal ze morgen eens opzoeken...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken jij Modern Romance?
Zo niet, check dat eens. Ik denk dat je dat wel kan waarderen. Met name het album Monsters.
Heb die jongens hier in Amsterdam vai een Amerikaanse vriend ontmoet en daarna ook nog in Phoenix, Arizona. Ze zijn een tijdje uit elkaar geweest, maar nu touren ze weer via de Vans Warp tour in de USA.
Hoop dat ze nog eens hier komen...
Whehehe zit met m'n chickie te kletsen!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey ToT is er ook nog!
Zat er al op te wachten
beetje multitaskenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe zit met m'n chickie te kletsen!
Ook dat antwoord verwachtte ik alquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe zit met m'n chickie te kletsen!
quote:
I know!quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ook dat antwoord verwachtte ik al
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gaat wel een klein receptiedesk belletje rinkelen... Zal ze morgen eens opzoeken...
stekkertje was eruitquote:
tenminste iemand die het met je eens isquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:40 schreef Spezza19 het volgende:
Zelfs Noel is het met me eens
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:44 schreef just me het volgende:
[..]
tenminste iemand die het met je eens is
Gifjes bij de muziekquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:52 schreef just me het volgende:
Luister ik naar muziek of kijk ik gifjes ?
Oh dan begrijp ik hetquote:
Trustuh Mad en Mw MM en bedankt voor de gezelligheidquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Dank draaiers, mw. MM en ik hebben ons prima vermaakt vanavond.
Maar nu is dinsdag voor ons toch echt voorbij...
Hier ook bijnaquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:54 schreef MadMaster het volgende:
Graag gedraaid weer.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:55 schreef ToT het volgende:
[..]Hee maf ze man!
Ikzelf taai ook af. En de tunes zijn ook op, hoor ik!Laterz, luitjes! En thx voor de tunes, Spezz!
Thanks. Komt wel goed. Laatste weekjequote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:55 schreef just me het volgende:
Bedankt voor het draaien Spezz en succes met je nachtdienst
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Thanks. Komt wel goed. Laatste weekje
Ja godver, dan begint mijn training...quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja godver, dan begint mijn training...Wrijf het er maar in
Ik denk niet dat er nog geluisterd wordtquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:32 schreef Piet_Piraat het volgende:
Zal ik wat Reggae draaien om tot rust te komen?
Wat een ramptoerist ben je toch ook.quote:Op woensdag 17 februari 2016 01:01 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ken al die emoticons niet uit mn hoofd joh
Kan er wel een ander woordgrapje van makenquote:Op woensdag 17 februari 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wat een ramptoerist ben je toch ook.
quote:
Jij hebt maar een erg korte nacht gehad.quote:
en dat op mijn vrije dag... pluk de dag zeg maarquote:Op woensdag 17 februari 2016 06:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij hebt maar een erg korte nacht gehad.
Straks gewoon nog even plat gaan.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:33 schreef just me het volgende:
[..]
en dat op mijn vrije dag... pluk de dag zeg maar
Eind van de ochtend filmpje kijken, dan vallen mijn ogen vanzelf dichtquote:Op woensdag 17 februari 2016 06:36 schreef Melting het volgende:
[..]
Straks gewoon nog even plat gaan.
Of je moet een interessante/leuke film opzetten.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:38 schreef just me het volgende:
[..]
Eind van de ochtend filmpje kijken, dan vallen mijn ogen vanzelf dicht
als ik eenmaal lui lig maakt het niet uit wat ik kijkquote:Op woensdag 17 februari 2016 06:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Of je moet een interessante/leuke film opzetten.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:40 schreef just me het volgende:
[..]
als ik eenmaal lui lig maakt het niet uit wat ik kijk
eerst even de klus waardoor ik slecht geslapen heb en dan komt het goedquote:
Verstandig.quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:42 schreef just me het volgende:
[..]
eerst even de klus waardoor ik slecht geslapen heb en dan komt het goed
kan ik heel soms zijnquote:
heel vaak nietquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:50 schreef Melting het volgende:
Ik ga maar eens heel verstandig naar het werk toe.![]()
Sta op, sta op..... en voel je vrij.quote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en 40+, jullie zijn suc6vol, jullie hebben bijna iedereen van de oude garde weg gejaagd, het is nu officieel een 40+ chat!![]()
Goed gedaan!
I'm out!
quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:01 schreef just me het volgende:
En ik ga maar even niet reageren op Outpost...
* just me kan wel verstandig zijn!
ja lekker, even pauze, ik doe met je meequote:
Ja, ik heb moeten krabben, maar ik krab nooit, i kgooi altijd een fles lauw water eroverheen. Normaal is dat gevaarlijk omdat er barsten in je ruit kunnen komen (bij warm water), maar bij lauw water bevriest het onderste laagje opnieuw en doe je het nog een keer met lauw water... zo hoef ik nooit te krabben hihi.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:28 schreef just me het volgende:
Ik ging even de was ophangen buiten en het is kouhoud !!
met een beetje pech moet ik mijn dekbedovertrek straks ontdooienquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb moeten krabben, maar ik krab nooit, i kgooi altijd een fles lauw water eroverheen. Normaal is dat gevaarlijk omdat er barsten in je ruit kunnen komen (bij warm water), maar bij lauw water bevriest het onderste laagje opnieuw en doe je het nog een keer met lauw water... zo hoef ik nooit te krabben hihi.
Lauwe shit man.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb moeten krabben, maar ik krab nooit, i kgooi altijd een fles lauw water eroverheen. Normaal is dat gevaarlijk omdat er barsten in je ruit kunnen komen (bij warm water), maar bij lauw water bevriest het onderste laagje opnieuw en doe je het nog een keer met lauw water... zo hoef ik nooit te krabben hihi.
Nee, WATER, geen shit.quote:
Ach tis toch onzin die hij uitkraamt. What's new.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:01 schreef just me het volgende:
En ik ga maar even niet reageren op Outpost...
* just me kan wel verstandig zijn!
ook goeiemorgenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach tis toch onzin die hij uitkraamt. What's new.
Nou uh... nee dusquote:
Ik heb ook zo iemand achter me wonen... die gaat op zondagochtend om 8 uur met een cirkelzaag planken staan zagen...quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:56 schreef just me het volgende:
[..]
Nou uh... nee dus
nog even mijn koppie erbij houden, correctie op de verstuurde nota's maken en dan ben ik vanmiddag "vrij"
maar eerst koffie en hopen dat die buurman stopt met bomenzagen
of buren die tig keer per dag moeten stofzuigenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb ook zo iemand achter me wonen... die gaat op zondagochtend om 8 uur met een cirkelzaag planken staan zagen...
Ja of een buurmeisje wat ligt te gillen in de slaapkamers van haar ouders welke gescheiden is van mij met een dun muurtje, om haar vervolgens tegen te komen de volgende ochtend en de vraag te stellen of ze het naar der zin had vannacht waarna ze met een rode kop weg loopt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
of buren die tig keer per dag moeten stofzuigen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja of een buurmeisje wat ligt te gillen in de slaapkamers van haar ouders welke gescheiden is van mij met een dun muurtje, om haar vervolgens tegen te komen de volgende ochtend en de vraag te stellen of ze het naar der zin had vannacht waarna ze met een rode kop weg loopt.
* just me komt de deur niet uit vandaag, veels te koudquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
* EggsTC trekt jm de bosjes in hihi
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja of een buurmeisje wat ligt te gillen in de slaapkamers van haar ouders welke gescheiden is van mij met een dun muurtje, om haar vervolgens tegen te komen de volgende ochtend en de vraag te stellen of ze het naar der zin had vannacht waarna ze met een rode kop weg loopt.
Ouders op vakantie, auto van der vriendje voor de deur, en om 01:00;quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:25 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
"Ik heb een nieuwe roeimachine!"
Meest doorzichtige smoezen top 10, dat is nummer 1
http://bash.org/?6562quote:<skrike> I think the people above me are having sex
<skrike> either that or they're sleeping restlessly and agreeing with each other a lot.
Dat was de smoes die onze bovenbuurvrouw in de studentenflat eens een keer probeerde.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ouders op vakantie, auto van der vriendje voor de deur, en om 01:00;
Roeimachine... uhuh
quote:
quote:
quote:<death09>my girlfriend broke up with me and sent me pix of her and her new boyfriend in bed
<ktp753>ouch.
<death09>yeah.i sent them to her dad
ohh sweet karmaquote:
Vond ik de grappigste van de korte.. er zijn er nog wel meer, ik heb u-ren gespendeerd op die site.quote:<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
Je hebt ook een site met verhalen van customer care agents. Priceless.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:32 schreef EggsTC het volgende:
En
[..]
Vond ik de grappigste van de korte.. er zijn er nog wel meer, ik heb u-ren gespendeerd op die site.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
* EggsTC trekt jm de bosjes in hihi
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:
Ahoyquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
* knokkels gaat op straat de eerste de beste dame vragen om te kaarten
quote:
Wij noemden het altijd stiften. ...quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Vroeger noemden wij het altijd rummicubben
Die ken ik als term uit sliedrecht.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij noemden het altijd stiften. ...
Topic moet koffie hebben?quote:
* just me is nog een beetje moe en hangt tv filmpje kijkend op de bankquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Topic moet koffie hebben?
Of was dat nou: knokkels moet koffie hebben
Een Fogel
Ik heb gisteren Absolutely Anything gezien. De voltallige Monty Python cast (de nog levenden dan), Simon Pegg en de stem van Robin Williams. Geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:59 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is nog een beetje moe en hangt tv filmpje kijkend op de bank
* Spezza19 valt bijna in slaap...quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:59 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Niet ingedut?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:59 schreef just me het volgende:
[..]
Kodi?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Absolutely Anything gezien. De voltallige Monty Python cast (de nog levenden dan), Simon Pegg en de stem van Robin Williams. Geweldig![]()
Alleen bleef Kodi vanochtend hangen, anders had ik vanaf mijn bank nog een filmpje kunnen kijken
Niet zoveel piekeren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:12 schreef just me het volgende:
ik had een zware piekernacht, nu de dingen gedaan die gedaan moesten worden... klinkt alsof ik iemand vermoord heb maar dat is niet zo![]()
Voorheen XBMC. Via de computer films, docu's, series, how-to's, enz enz kijken.quote:
Neuh, was het veels te spannend en bloederig voorquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:18 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh, was het veels te spannend en bloederig voor![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:40 schreef just me het volgende:
[..]
als ik eenmaal lui lig maakt het niet uit wat ik kijk
ik dacht dat ik in slaap zou vallenquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je hebt vanmorgen gewoon gelogen.
[..]
Uhhh ... whut?quote:
Blijheid is altijd okeequote:
In de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:34 schreef sacha het volgende:
dienst mededeling:
doos gevonden, nu nog bubbeltjes plastic![]()
einde dienst mededeling
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:34 schreef sacha het volgende:
[..]
dienst mededeling:
doos gevonden, nu nog bubbeltjes plastic![]()
einde dienst mededeling
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in de planning om vandaag boerenkool te gaan eten, maar ik loop zo te hyperen dat ik maar veilig een pizza in de oven ga schuiven straks
Vergeet de wekker niet te zetten anders gaat je pizza nog aanbranden!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in de planning om vandaag boerenkool te gaan eten, maar ik loop zo te hyperen dat ik maar veilig een pizza in de oven ga schuiven straks
Ik had vandaag de optie tussen boerenkool en broccoli. En aangezien ik eigenlijk nooit zin heb in aardappels schillen, viel de boerenkool af. Zag er wel goed uit op zich. Had ik misschien toch maar een zak moeten kopen @ marktquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je het ruikt, ben je te laatquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:50 schreef just me het volgende:
[..]
Vergeet de wekker niet te zetten anders gaat je pizza nog aanbranden!
* just me hypert even mee
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |