quote:Op woensdag 17 februari 2016 00:51 schreef Outpost76 het volgende:
Oh en 40+, jullie zijn suc6vol, jullie hebben bijna iedereen van de oude garde weg gejaagd, het is nu officieel een 40+ chat!![]()
Goed gedaan!
I'm out!
quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:01 schreef just me het volgende:
En ik ga maar even niet reageren op Outpost...
* just me kan wel verstandig zijn!
ja lekker, even pauze, ik doe met je meequote:
Ja, ik heb moeten krabben, maar ik krab nooit, i kgooi altijd een fles lauw water eroverheen. Normaal is dat gevaarlijk omdat er barsten in je ruit kunnen komen (bij warm water), maar bij lauw water bevriest het onderste laagje opnieuw en doe je het nog een keer met lauw water... zo hoef ik nooit te krabben hihi.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:28 schreef just me het volgende:
Ik ging even de was ophangen buiten en het is kouhoud !!
met een beetje pech moet ik mijn dekbedovertrek straks ontdooienquote:Op woensdag 17 februari 2016 09:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb moeten krabben, maar ik krab nooit, i kgooi altijd een fles lauw water eroverheen. Normaal is dat gevaarlijk omdat er barsten in je ruit kunnen komen (bij warm water), maar bij lauw water bevriest het onderste laagje opnieuw en doe je het nog een keer met lauw water... zo hoef ik nooit te krabben hihi.
Lauwe shit man.quote:Op woensdag 17 februari 2016 09:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, ik heb moeten krabben, maar ik krab nooit, i kgooi altijd een fles lauw water eroverheen. Normaal is dat gevaarlijk omdat er barsten in je ruit kunnen komen (bij warm water), maar bij lauw water bevriest het onderste laagje opnieuw en doe je het nog een keer met lauw water... zo hoef ik nooit te krabben hihi.
Nee, WATER, geen shit.quote:
Ach tis toch onzin die hij uitkraamt. What's new.quote:Op woensdag 17 februari 2016 08:01 schreef just me het volgende:
En ik ga maar even niet reageren op Outpost...
* just me kan wel verstandig zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |