Kodi?quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:04 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb gisteren Absolutely Anything gezien. De voltallige Monty Python cast (de nog levenden dan), Simon Pegg en de stem van Robin Williams. Geweldig![]()
Alleen bleef Kodi vanochtend hangen, anders had ik vanaf mijn bank nog een filmpje kunnen kijken
Niet zoveel piekeren.quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:12 schreef just me het volgende:
ik had een zware piekernacht, nu de dingen gedaan die gedaan moesten worden... klinkt alsof ik iemand vermoord heb maar dat is niet zo![]()
Voorheen XBMC. Via de computer films, docu's, series, how-to's, enz enz kijken.quote:
Neuh, was het veels te spannend en bloederig voorquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 14:18 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh, was het veels te spannend en bloederig voor![]()
quote:Op woensdag 17 februari 2016 06:40 schreef just me het volgende:
[..]
als ik eenmaal lui lig maakt het niet uit wat ik kijk
ik dacht dat ik in slaap zou vallenquote:Op woensdag 17 februari 2016 14:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Dus je hebt vanmorgen gewoon gelogen.
[..]
Uhhh ... whut?quote:
Blijheid is altijd okeequote:
In de spiegel gekeken?quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:34 schreef sacha het volgende:
dienst mededeling:
doos gevonden, nu nog bubbeltjes plastic![]()
einde dienst mededeling
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:34 schreef sacha het volgende:
[..]
dienst mededeling:
doos gevonden, nu nog bubbeltjes plastic![]()
einde dienst mededeling
quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in de planning om vandaag boerenkool te gaan eten, maar ik loop zo te hyperen dat ik maar veilig een pizza in de oven ga schuiven straks
Vergeet de wekker niet te zetten anders gaat je pizza nog aanbranden!quote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik had in de planning om vandaag boerenkool te gaan eten, maar ik loop zo te hyperen dat ik maar veilig een pizza in de oven ga schuiven straks
Ik had vandaag de optie tussen boerenkool en broccoli. En aangezien ik eigenlijk nooit zin heb in aardappels schillen, viel de boerenkool af. Zag er wel goed uit op zich. Had ik misschien toch maar een zak moeten kopen @ marktquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je het ruikt, ben je te laatquote:Op woensdag 17 februari 2016 16:50 schreef just me het volgende:
[..]
Vergeet de wekker niet te zetten anders gaat je pizza nog aanbranden!
* just me hypert even mee
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |