SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar hou tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ah, daar komt de aap uit de mouw.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze is een kop groter dan ik en ik ben groter dan jij...
Mja, hij doet het wel, maar hij knalt er uit zodra het tijdslot is afgelopen. Maar ik zag op de Mixxx bugs pagina dat er nog wel meer crash bugs waren. Velen met status URGENT - INCOMPLETEquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fix that Mixxx!
Fix that Mixxx!
Jerry! Jerry! Jerry!
De welbekende afkorting is NN... Dat had wel gekund denk ikquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:19 schreef Symphonic het volgende:
TT had eigenlijk moeten zin: Deze trapleuning wordt mede mogelijk gemaakt door Nationale Nederlanden
maar ja dat past niet
Ik heb genoeg aan 2 decks en gebruik gewoon de oude.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, hij doet het wel, maar hij knalt er uit zodra het tijdslot is afgelopen. Maar ik zag op de Mixxx bugs pagina dat er nog wel meer crash bugs waren. Velen met status URGENT - INCOMPLETE
De oude crashte bij mij regelmatig en buffer underrun geneuzel.... Dus de upgrade was hier wel noodzakelijk...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan 2 decks en gebruik gewoon de oude.
Ik ook. Daarom upgrade ik ook niet naar El Capitan op mijn iMac... de kritiek over de bugs... lijkt Windows welquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer iets goed werkt dan laat ik het zo.
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wanneer iets goed werkt dan laat ik het zo.
Als 'ie alleen pas na afloop crasht dan valt het nog wel mee.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, hij doet het wel, maar hij knalt er uit zodra het tijdslot is afgelopen. Maar ik zag op de Mixxx bugs pagina dat er nog wel meer crash bugs waren. Velen met status URGENT - INCOMPLETE
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als 'ie alleen pas na afloop crasht dan valt het nog wel mee.
VDJ had je toch ook nog?
Ik ben thuis met OSX, Linux en Windows.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:24 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom upgrade ik ook niet naar El Capitan op mijn iMac... de kritiek over de bugs... lijkt Windows wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |