Je hebt ook een site met verhalen van customer care agents. Priceless.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:32 schreef EggsTC het volgende:
En
[..]
Vond ik de grappigste van de korte.. er zijn er nog wel meer, ik heb u-ren gespendeerd op die site.
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
* EggsTC trekt jm de bosjes in hihi
Noemen ze dat zo tegenwoordig?quote:
Ahoyquote:
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig?
* knokkels gaat op straat de eerste de beste dame vragen om te kaarten
quote:
Wij noemden het altijd stiften. ...quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:42 schreef spijkerbroek het volgende:
Vroeger noemden wij het altijd rummicubben
Die ken ik als term uit sliedrecht.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wij noemden het altijd stiften. ...
Topic moet koffie hebben?quote:
* just me is nog een beetje moe en hangt tv filmpje kijkend op de bankquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:39 schreef knokkels het volgende:
[..]
Topic moet koffie hebben?
Of was dat nou: knokkels moet koffie hebben
Een Fogel
Ik heb gisteren Absolutely Anything gezien. De voltallige Monty Python cast (de nog levenden dan), Simon Pegg en de stem van Robin Williams. Geweldigquote:Op woensdag 17 februari 2016 13:59 schreef just me het volgende:
[..]
* just me is nog een beetje moe en hangt tv filmpje kijkend op de bank
* Spezza19 valt bijna in slaap...quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:59 schreef just me het volgende:
[..]
quote:
Niet ingedut?quote:Op woensdag 17 februari 2016 13:59 schreef just me het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |