ook goeiemorgenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:34 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach tis toch onzin die hij uitkraamt. What's new.
Nou uh... nee dusquote:
Ik heb ook zo iemand achter me wonen... die gaat op zondagochtend om 8 uur met een cirkelzaag planken staan zagen...quote:Op woensdag 17 februari 2016 10:56 schreef just me het volgende:
[..]
Nou uh... nee dus
nog even mijn koppie erbij houden, correctie op de verstuurde nota's maken en dan ben ik vanmiddag "vrij"
maar eerst koffie en hopen dat die buurman stopt met bomenzagen
of buren die tig keer per dag moeten stofzuigenquote:Op woensdag 17 februari 2016 10:58 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik heb ook zo iemand achter me wonen... die gaat op zondagochtend om 8 uur met een cirkelzaag planken staan zagen...
Ja of een buurmeisje wat ligt te gillen in de slaapkamers van haar ouders welke gescheiden is van mij met een dun muurtje, om haar vervolgens tegen te komen de volgende ochtend en de vraag te stellen of ze het naar der zin had vannacht waarna ze met een rode kop weg loopt.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:00 schreef just me het volgende:
[..]
of buren die tig keer per dag moeten stofzuigen
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja of een buurmeisje wat ligt te gillen in de slaapkamers van haar ouders welke gescheiden is van mij met een dun muurtje, om haar vervolgens tegen te komen de volgende ochtend en de vraag te stellen of ze het naar der zin had vannacht waarna ze met een rode kop weg loopt.
* just me komt de deur niet uit vandaag, veels te koudquote:Op woensdag 17 februari 2016 11:17 schreef EggsTC het volgende:
[..]
* EggsTC trekt jm de bosjes in hihi
quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja of een buurmeisje wat ligt te gillen in de slaapkamers van haar ouders welke gescheiden is van mij met een dun muurtje, om haar vervolgens tegen te komen de volgende ochtend en de vraag te stellen of ze het naar der zin had vannacht waarna ze met een rode kop weg loopt.
Ouders op vakantie, auto van der vriendje voor de deur, en om 01:00;quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:25 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
"Ik heb een nieuwe roeimachine!"
Meest doorzichtige smoezen top 10, dat is nummer 1
http://bash.org/?6562quote:<skrike> I think the people above me are having sex
<skrike> either that or they're sleeping restlessly and agreeing with each other a lot.
Dat was de smoes die onze bovenbuurvrouw in de studentenflat eens een keer probeerde.quote:Op woensdag 17 februari 2016 11:25 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ouders op vakantie, auto van der vriendje voor de deur, en om 01:00;
Roeimachine... uhuh
quote:
quote:
quote:<death09>my girlfriend broke up with me and sent me pix of her and her new boyfriend in bed
<ktp753>ouch.
<death09>yeah.i sent them to her dad
ohh sweet karmaquote:
Vond ik de grappigste van de korte.. er zijn er nog wel meer, ik heb u-ren gespendeerd op die site.quote:<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |