James is mijn andere favoquote:
Ik heb een elpee van hem: Lonesoundquote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een elpee van hem: Lonesound
Huh?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Wie o wie herkent de stem?
just me? Symph?
Fogel misschien ook wel
Zat ik met die vergelijking met hem toch niet echt fout...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Staat trouwens storende fout in die review, de zanger van The Killers heet Brandon Flowers
Ja maar ik volgde niet bij welk nummer je dat vroegquote:
Nee, bij een nummer van James, maar dan met zijn vorige band.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde niet bij welk nummer je dat vroeg
TTA?
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles verteltquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, bij een nummer van James, maar dan met zijn vorige band.
Dus ik vroeg of je de stem herkende.
is gewoon lekker om naar te luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is aardig herkenbaar geleend van een bepaalde sound van de eighties, niets mis mee
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles vertelt
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles vertelt
en je krijgt geen klappen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Symph gaan krijgen!quote:
Zo lange armen heeft ze nietquote:
die krijgt nooit klappen. Ik daarentegen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Symph gaan krijgen!
Yorick is zo cutequote:
Ik kijk 1x per jaar Glastonbury en ben weer op de hoogte dan.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Maar dat zijn er zoveel waarvoor dat geldt...
Mmmm wat kun je je dan in mensen vergissenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
die krijgt nooit klappen. Ik daarentegen....
ik krijg voornamelijk de kieteldoodquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:04 schreef just me het volgende:
[..]
Mmmm wat kun je je dan in mensen vergissen
losse trapleuningen... kieteldoodquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:05 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik krijg voornamelijk de kieteldood
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:07 schreef Doedezemaar het volgende:
Was echt zo grappig, de jarige die 5 werd dit weekend hoorde dat ik zou komen: oh, die kietelt altijdEn toen Symph ook meedeed met kietelen was het helemaal feest
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Nu ook weer, Kaiser Chiefs hebben we samen vaak gezien.
One Album Flies...
Nee, want dan zit ik boven op mijn kamer met een koptelefoon op.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
is ze ook zo enthousiast bij jouw shows?
Dan brult ze misschien wel, maar hoor je haar niet ...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, want dan zit ik boven op mijn kamer met een koptelefoon op.
Nu zit ik in de huiskamer met het geluid over de speakers...
dat is mannen eigenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan brult ze misschien wel, maar hoor je haar niet ...
Ik ben bij het promo concert van dat 2e album Yours Truly, Angry Mob in Paradiso geweest en het was gewoon stukken minder dan het eerste album. Heb het wel gekocht, op voorintekening bij het concertkaartje, maar nooit meer gedraaid.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]Kaiser Chiefs hebben met 3 albums wel succes gehad hoor
Vooral hun 2e album deed het in Nederland erg goed...
Ik ben na het 3e album afgehaakt. Het is leuke muziek hoor, maar gewoon pop. En daar is in hun geval niks mis mee verder.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben bij het promo concert van dat 2e album Yours Truly, Angry Mob in Paradiso geweest en het was gewoon stukken minder dan het eerste album. Heb het wel gekocht, op voorintekening bij het concertkaartje, maar nooit meer gedraaid.
Zelfs ondanks Roepie Roepie Roepie wat er op staat, wat ik ook niet geweldig vind. Het nieuwtje was er snel af...
Ja, dat het eten klaar staat of zo.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dan brult ze misschien wel, maar hoor je haar niet ...
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat het eten klaar staat of zo.
Soms belt of Whatsappt ze me vanaf beneden, als ik met die koptelefoon op zit hoor ik niks...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |