James is mijn andere favoquote:
Ik heb een elpee van hem: Lonesoundquote:
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb een elpee van hem: Lonesound
Huh?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:38 schreef Spezza19 het volgende:
Wie o wie herkent de stem?
just me? Symph?
Fogel misschien ook wel
Zat ik met die vergelijking met hem toch niet echt fout...quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:49 schreef Doedezemaar het volgende:
Staat trouwens storende fout in die review, de zanger van The Killers heet Brandon Flowers
Ja maar ik volgde niet bij welk nummer je dat vroegquote:
Nee, bij een nummer van James, maar dan met zijn vorige band.quote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:53 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar ik volgde niet bij welk nummer je dat vroeg
TTA?
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles verteltquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, bij een nummer van James, maar dan met zijn vorige band.
Dus ik vroeg of je de stem herkende.
is gewoon lekker om naar te luisterenquote:Op dinsdag 16 februari 2016 22:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is aardig herkenbaar geleend van een bepaalde sound van de eighties, niets mis mee
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles vertelt
quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, ik luister letterlijk half momenteel, rechts, terwijl mijn vrouw me vanalles vertelt
en je krijgt geen klappen?quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:01 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Symph gaan krijgen!quote:
Zo lange armen heeft ze nietquote:
die krijgt nooit klappen. Ik daarentegen....quote:Op dinsdag 16 februari 2016 23:02 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zou bijna medelijden met Symph gaan krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |