Dat is de Van Geel facepalm.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
Dat gifje in de op, ligt hij nou te slapen ofzo?
Van Geel die ook altijd heeft geroepen dat hij een trainer nooit langer dan één jaar wil vastleggen, geeft van Bronkhorst gewoon een meerjarig contract.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Richt je pijlen eens ergens anders op zou ik zeggen.
Van Geel die altijd heeft geroeptoeterd dat een trainer van Feyenoord ervaring moet hebben, maar toen Rutten als complete verrassing niet wilde verlengen maar bij Gio uitkwam bijvoorbeeld.
Exact.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Geel die ook altijd heeft geroepen dat hij een trainer nooit langer dan één jaar wil vastleggen, geeft van Bronkhorst gewoon een meerjarig contract.
En een Feyenoord-trainer moet "zijn beginnersfouten maar ergens anders maken". Yellowgod.
Ik heb geen idee, maar mijn idee is terug naar de basis, het achterin dichttimmeren en compact spelen. Als je geen tegendoelpunten krijgt kan je ook niet verliezen. Kijken we dan weer verder.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien gewoon eens kijken hoe AZ het heeft aangepakt deze periode in vergelijking met voor de winterstop toen ze door de meest knullige ploegen beet genomen werden.
Is maar een tip.
Zo bekeek ik de wedstrijd gisteren ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
Plus een beetje duidelijk zijn naar buiten toe. Nu wordt er iedere week een nieuw verhaal afgestoken en lijkt Gio een wekelijkse auditie voor de Oudejaarsconference 2017 te doen. Dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mijn idee is terug naar de basis, het achterin dichttimmeren en compact spelen. Als je geen tegendoelpunten krijgt kan je ook niet verliezen. Kijken we dan weer verder.
Daarom viel het me ook zo tegen dat de speelwijze tegen Roda niet werd vastgehouden.
Hij kan nu doen wat hij wil het komt toch niet meer goed. Spelersgroep neemt hem allang niet meer serieus en consequenties zijn er toch niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus een beetje duidelijk zijn naar buiten toe. Nu wordt er iedere week een nieuw verhaal afgestoken en lijkt Gio een wekelijkse auditie voor de Oudejaarsconference 2017 te doen. Dat schiet ook niet op.
Je bent geen degradatieploeg. Je wilt zo snel mogelijk een wedstrijd winnen. Drie keer achter elkaar op 0-0 proberen te spelen gaat je niet uit de crisis helpen lijkt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mijn idee is terug naar de basis, het achterin dichttimmeren en compact spelen. Als je geen tegendoelpunten krijgt kan je ook niet verliezen. Kijken we dan weer verder.
Daarom viel het me ook zo tegen dat de speelwijze tegen Roda niet werd vastgehouden.
Daar is hij juist behoorlijk consequent in. Hard blijven werken, lichtpuntjes, vertrouwen, beter verdedigen, kansen afmaken... Bedankt Hans, zou je bijna zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus een beetje duidelijk zijn naar buiten toe. Nu wordt er iedere week een nieuw verhaal afgestoken en lijkt Gio een wekelijkse auditie voor de Oudejaarsconference 2017 te doen. Dat schiet ook niet op.
Mooi, mailen we daarna de poll naar de telegraaf en maken zij er een nieuwsbericht van.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Even een poll gemaakt in de OP.
Gewoon even de peiling checken wat met er hier in het topic van vindt.
Je kan ook gewoon je muil houden, Duitser.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, mailen we daarna de poll naar de telegraaf en maken zij er een nieuwsbericht van.
Uit tegen Ajax wel. En uit tegen Zwolle is het ook geen schande om een punt te halen als je in zwaar weer zit.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je bent geen degradatieploeg. Je wilt zo snel mogelijk een wedstrijd winnen. Drie keer achter elkaar op 0-0 proberen te spelen gaat je niet uit de crisis helpen lijkt me.
Uit tegen Ajax speelde we 5-4-1.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Uit tegen Ajax wel. En uit tegen Zwolle is het ook geen schande om een punt te halen als je in zwaar weer zit.
Waarom neemt de spelersgroep hem niet serieus? Vertel dat eens. Zij blijven ook naïef het voorzetten-voorzetten-voorzetten spelletje uitvoeren wat misschien 5% kans heeft op succes.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan nu doen wat hij wil het komt toch niet meer goed. Spelersgroep neemt hem allang niet meer serieus en consequenties zijn er toch niet.
Ik ben het deels eens met de poll, wat nu?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Even een poll gemaakt in de OP.
Gewoon even de peiling checken wat met er hier in het topic van vindt.
Drie keer één punt is beter dan tien keer op rij verliezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je bent geen degradatieploeg. Je wilt zo snel mogelijk een wedstrijd winnen. Drie keer achter elkaar op 0-0 proberen te spelen gaat je niet uit de crisis helpen lijkt me.
Ga anders even vooral heel serieus op Elan reageren, dat helpt.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom neemt de spelersgroep hem niet serieus? Vertel dat eens. Zij blijven ook naïef het voorzetten-voorzetten-voorzetten spelletje uitvoeren wat misschien 5% kans heeft op succes.
Flip a coin. When it's in the air, you'll know what side you're hoping for.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben het deels eens met de poll, wat nu?
Deze kunnen we op een tegeltje zetten.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Drie keer één punt is beter dan tien keer op rij verliezen.
U vraagt wij draaien.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:52 schreef Vasion het volgende:
Drie keer één punt is beter dan tien keer op rij verliezen.
Als dat was gelukt dan hadden we nu 3 punten meer gehad en hadden we nog 3e gestaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
Nog steeds van mening dat van Geel het goed doet en dat Gio een uitstekende keuze is geweest?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat was gelukt dan hadden we nu 3 punten meer gehad en hadden we nog 3e gestaan.
Omdat hij maar wat aankloot.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom neemt de spelersgroep hem niet serieus? Vertel dat eens.
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Vilhena, Tapia, El Ahmadi; Toornstra, Kuyt, Basacikoglu.quote:
We schrijven het even op.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:57 schreef GGMM het volgende:
Zo'n poll vind ik een beetje FR12-achtig.
Leuke tegel welquote:Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
Welke opties heb jij dan buiten Bilal en Elia?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij maar wat aankloot.
Spelers als Elia of Bilal kunnen wekelijks de meest bizarre wanprestatie leveren en de week er op gewoon weer spelen.
Waar Frank gezegend lijkt met een gouden pik en dingen vaak goed uitpakken lijkt het bij Gio net andersom. Ben geen psycholoog verder maar dat lijkt me voor je geloofwaardigheid als leider van een groep verdomde onhandig.
Elke mutatie die hij doet pakt zo mogelijk nog kutter uit dan het initiële probleem. Best bijzonder eigenlijk.
4-4-2 met Kuyt & Kramerquote:Op maandag 15 februari 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke opties heb jij dan buiten Bilal en Elia?
We speelden iig erg defensief en verloren door twee goals, daar komt het op neer. In de tweede helft stond Kuyt als ik het me goed herinner als enige op de helft van de tegenstander.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Vilhena, Tapia, El Ahmadi; Toornstra, Kuyt, Basacikoglu.
Hier maak ik geen 5-4-1 van en ik kan het me ook niet herinneren. Wel zakte Feyenoord behoorlijk in bij balbezit Ajax.
Hij zit te trippen op pillen. Zie je toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
Het is niet mijn quote!quote:Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
Wat er met die quote gebeurde weet ik ook niet.quote:
A la Lecester lange bal op Kramer, iedereen erachter aanrennen en dan high pressing op de helft van Roda omdat Kramer de bal verkeerd verlengtquote:
Een 433 of systeem met überhaupt flankspelers is toch niet heilig?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke opties heb jij dan buiten Bilal en Elia?
Ik zeg al een aantal topics dat ik vind dat Gio het niet goed doet, en dat Van Geel inderdaad een hoop valt te verwijten (doch niet alles).quote:Op maandag 15 februari 2016 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog steeds van mening dat van Geel het goed doet en dat Gio een uitstekende keuze is geweest?
Ik vind dit een belediging voor Leiceisterquote:Op maandag 15 februari 2016 11:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
A la Lecester lange bal op Kramer, iedereen erachter aanrennen en dan high pressing op de helft van Roda omdat Kramer de bal verkeerd verlengt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Een 433 of systeem met überhaupt flankspelers is toch niet heilig?
Je speelt de godganse dag Footballmanager dus verzin maar wat moois Stijn.
Nee, flankspelers zijn zwaar nutteloos om het veld breed te houden!1!!!!!!!11!!!1!!.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Een 433 of systeem met überhaupt flankspelers is toch niet heilig?
Je speelt de godganse dag Footballmanager dus verzin maar wat moois Stijn.
Enfin, ik vind dat van Bronckhorst eruit gooien op dit moment nutteloos is. Wel is het zo dat ik er nooit de grote trainer in heb gezien en dat hij ook nooit een groot trainer gaat worden. Maar Feyenoords probleem gaat veel verder dan een trainertje.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Flip a coin. When it's in the air, you'll know what side you're hoping for.
Ach ja, hij staat ze tenminste te woord.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:04 schreef Abed het volgende:
Elia: 'Kom praten dan'
Feyenoord verloor de laatste zeven competitiewedstrijden op rij en is afgezakt naar de zesde plaats in de Eredivisie. De trouwe aanhang is dan ook niet blij. Aanvallers Dirk Kuyt en Eljero Elia spraken zondagavond bij De Kuip met ontevreden supporters van de gevallen topclub.
Tussen veertig en vijftig fans verzamelden zich gisteravond bij de Kuip om verhaal te halen na de zevende competitienederlaag op rij. Rond zeven uur arriveerde de spelersbus vanuit Zwolle. Niet veel later reden spelers en trainers de poort uit, met gebogen hoofd, langs een haag van diep gefrustreerde supporters.
Gescholden werd er niet. Alhoewel; technisch directeur Martin van Geel verdient een 'kopstoot', vond er eentje. En ook directeur Eric Gudde moet zijn biezen pakken - daar was iedereen het roerend over eens.
,,Praten? Willen jullie praten? Laten we praten dan!" zo mengde Elia zich in de menigte. Zijn verklaring voor de slechte prestaties van het team? ,,Het is kwaliteit, klaar." Hij steekt zelf ook niet in beste vorm, zo gaf Elia toe. Maar hij mist het respect van het publiek, zei hij. ,,Ik had in het buitenland veel meer kunnen verdienen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb voor Feyenoord gekozen." Dat vonden de fans geen sterk argument. ,,Waar is het respect voor de supporters? We willen inzet!'
Misschien moet Elia dat grote bord hout voor z'n harses weghalen. Kan die weer zien waar het allemaal om gaat.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:04 schreef Abed het volgende:
Elia: 'Kom praten dan'
Feyenoord verloor de laatste zeven competitiewedstrijden op rij en is afgezakt naar de zesde plaats in de Eredivisie. De trouwe aanhang is dan ook niet blij. Aanvallers Dirk Kuyt en Eljero Elia spraken zondagavond bij De Kuip met ontevreden supporters van de gevallen topclub.
Tussen veertig en vijftig fans verzamelden zich gisteravond bij de Kuip om verhaal te halen na de zevende competitienederlaag op rij. Rond zeven uur arriveerde de spelersbus vanuit Zwolle. Niet veel later reden spelers en trainers de poort uit, met gebogen hoofd, langs een haag van diep gefrustreerde supporters.
Gescholden werd er niet. Alhoewel; technisch directeur Martin van Geel verdient een 'kopstoot', vond er eentje. En ook directeur Eric Gudde moet zijn biezen pakken - daar was iedereen het roerend over eens.
,,Praten? Willen jullie praten? Laten we praten dan!" zo mengde Elia zich in de menigte. Zijn verklaring voor de slechte prestaties van het team? ,,Het is kwaliteit, klaar." Hij steekt zelf ook niet in beste vorm, zo gaf Elia toe. Maar hij mist het respect van het publiek, zei hij. ,,Ik had in het buitenland veel meer kunnen verdienen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb voor Feyenoord gekozen." Dat vonden de fans geen sterk argument. ,,Waar is het respect voor de supporters? We willen inzet!'
Er is nu 16 X gestemd. Dat is voor de telegraaf meer dan voldoende om een artikel op de voorpagina te plaatsen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, mailen we daarna de poll naar de telegraaf en maken zij er een nieuwsbericht van.
Dan hou je het veld niet breed ga je compact spelen gvd.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, flankspelers zijn zwaar nutteloos om het veld breed te houden!1!!!!!!!11!!!1!!.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hou je het veld niet breed ga je compact spelen gvd.
Een pass over meer dan 5 meter is momenteel toch teveel gevraagd. Conditioneel leek het gisteren wel of iedereen tyfusmoe was.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Een pass over meer dan 5 meter is momenteel toch teveel gevraagd. Conditioneel leek het gisteren wel of iedereen tyfusmoe was.
Compact spelen als je de bal niet hebt ja. Als je de bal hebt moet je het veld breed maken, anders ben je die bal zo weer kwijt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh, volgens Elan moet je altijd compact spelen. Ook als je de bal hebt. Dan zorg je er namelijk voor dat de tegenstander overal makkelijk tussen kan komen. Erg handig.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Compact spelen als je de bal niet hebt ja. Als je de bal hebt moet je het veld breed maken, anders ben je die bal zo weer kwijt.
Joh.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Compact spelen als je de bal niet hebt ja. Als je de bal hebt moet je het veld breed maken, anders ben je die bal zo weer kwijt.
Vicieuze cirkel bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
We zijn het stadium van tactieken aanpassen al lang voorbij. Moeten nu gewoon lucky een wedstrijdje winnen en hopen dat we uit die vicieuze spiraal kunnen komen.
We zijn in die cirkel gekomen door een compleet gebrek aan tactisch plan. Door die slechte serie is vertrouwen ook een belangrijke factor geworden, maar je gaat nog steeds geen structurele resultaten boeken als je geen vastigheden etc. hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
We zijn het stadium van tactieken aanpassen al lang voorbij. Moeten nu gewoon lucky een wedstrijdje winnen en hopen dat we uit die vicieuze spiraal kunnen komen.
Dat zei ik gisteren al. Je kan nu gewoon iedere wedstrijd verliezen hé. Roda thuis is op papier een makkie. Maar in onze huidige vorm is het gewoon een gigantisch obstakelquote:Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
Een cirkel is rond en kan eigenlijk niet vicieus zijn. Vandaar dat ik spiraal gebruikte.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel bedoel je?
Sorry Don.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een cirkel is rond en kan eigenlijk niet vicieus zijn. Vandaar dat ik spiraal gebruikte.
Als ik geen mod was had ik nu een grap gemaakt over Kramers' moeder en een spiraal. Maar dat doe ik dus niet.quote:
Gebruikte je moeder dat ook maarquote:Op maandag 15 februari 2016 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een cirkel is rond en kan eigenlijk niet vicieus zijn. Vandaar dat ik spiraal gebruikte.
Het begint wel wat genant te worden ja. Ik gun jullie nu wel eens een gelijkspelletje weer.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al. Je kan nu gewoon iedere wedstrijd verliezen hé. Roda thuis is op papier een makkie. Maar in onze huidige vorm is het gewoon een gigantisch obstakel
Roda & een obstakel
We zijn echt diep gezonken![]()
Verdommequote:
3 op een rij was al aardig genant, goftedomme.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Het begint wel wat genant te worden ja. Ik gun jullie nu wel eens een gelijkspelletje weer.
Ze hebben die 'fans' toch al netjes te woord gestaan, vind ik voldoende.quote:
Als van Geel blijft verwacht ik Michael de Leeuw, Santos en van Eijden in de helicopter. En de oude legende Said Boutahar komt terug!quote:Op maandag 15 februari 2016 11:42 schreef Ziewel het volgende:
En wie worden er volgend seizoen weer toegejuicht die uit de helicopter komen?
Het één sluit het ander niet uit he. Tuurlijk heeft Van Geel gefaald en zal ie een keer moeten wieberen. Maar op dit moment haalt Gio met deze selectie het minimale eruit, daar ligt het accute probleem. Van Geel is een langlopend probleem.quote:
Precies.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he. Tuurlijk heeft Van Geel gefaald en zal ie een keer moeten wieberen. Maar op dit moment haalt Gio met deze selectie het minimale eruit, daar ligt het accute probleem. Van Geel is een langlopend probleem.
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Ze hebben die 'fans' toch al netjes te woord gestaan, vind ik voldoende.
Verder geen enkele verplichting naar supporters.
Dat is waar, maar er zal vast wel voldoende narigheid geroepen worden op zijn zachtst gezegd. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten als het al zo slecht gaat.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Daarbij is het vandaag
prima weer om even de training van je club te bezoeken. Dus ongeacht de resultaten.
Dit doet niet terzake.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De gelatenheid die er nu rond Feyenoord hangt is veelzeggend. De heren zijn bezig om een diep triest negatief clubrecord zo scherp mogelijk te zetten, en zowel de supporters als Van Geel lijken zoiets te hebben van laat Gio maar lekker zitten we gaan vast wel weer een keer een wedstrijdje winnen. En als dat eindelijk gebeurt dan moeten we blij zijn ofzo? Gisteren stond er ook maar een handjevol mensen bij De Kuip om die bus vol miljonairs op te wachten. Ongekend dit. Het legioen is met pensioen.
Part of the job.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er zal vast wel voldoende narigheid geroepen worden op zijn zachtst gezegd. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten als het al zo slecht gaat.
Sowieso dat gedrag van supporters staat me niet aan, al verlies je 10 keer. Je mag best een keer boe roepen hoor maar dreigende sfeertjes hoeft niet zozeer.
Ja sorry, maar ik heb toch iets teveel zelfrespect om daar te gaan staan en aan de spelers te vragen wat er precies allemaal beter kan en ze verrot te schelden.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De gelatenheid die er nu rond Feyenoord hangt is veelzeggend. De heren zijn bezig om een diep triest negatief clubrecord zo scherp mogelijk te zetten, en zowel de supporters als Van Geel lijken zoiets te hebben van laat Gio maar lekker zitten we gaan vast wel weer een keer een wedstrijdje winnen. En als dat eindelijk gebeurt dan moeten we blij zijn ofzo? Gisteren stond er ook maar een handjevol mensen bij De Kuip om die bus vol miljonairs op te wachten. Ongekend dit. Het legioen is met pensioen.
Vind ik ook, van alle kanten. Zou het onverschilligheid en gewenning zijn? Kan het me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Part of the job.
Tenminste tot een paar jaar geleden nog wel.
Gelatenheid is bijna eng.
DAN KEN JE KIJKUH, MET JE PAARDEMUIL.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik heb toch iets teveel zelfrespect om daar te gaan staan en aan de spelers te vragen wat er precies allemaal beter kan en ze verrot te schelden.
Wij niet perse maar een soort statement naar de spelers en staf zou toch wel passend zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik heb toch iets teveel zelfrespect om daar te gaan staan en aan de spelers te vragen wat er precies allemaal beter kan en ze verrot te schelden.
Luciusgodquote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAN KEN JE KIJKUH, MET JE PAARDEMUIL.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk deed-ie dat uiteraard ook alleen voor zichzelf en niet voor de club. Dus waarom hji daar respect voor denkt te verdienen van de Feyenoordsupporters.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:04 schreef Abed het volgende:
Nouja, Elia is niet best, maar die jongen loopt zich wel de tering en verdedigt mee e.d., dus die inzet is er wel. En volgens mij is hij tijden lang toegezongen, dus ik weet niet wat hij lult met 'respect'.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Uiteindelijk deed-ie dat uiteraard ook alleen voor zichzelf en niet voor de club. Dus waarom hji daar respect voor denkt te verdienen van de Feyenoordsupporters.
Hij vraagt respect met het verkeerde argument.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, Elia is niet best, maar die jongen loopt zich wel de tering en verdedigt mee e.d., dus die inzet is er wel. En volgens mij is hij tijden lang toegezongen, dus ik weet niet wat hij lult met 'respect'.
Gouwe gozerTquote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát een visiequote:Op maandag 15 februari 2016 12:25 schreef Happel het volgende:
Van Geel hoopt op het Cocu verhaal bij Feyenoord. Geef Gio tijd en de spelers en wellicht keert het tij vanzelf wel.
Dan hebben wij er een andere mening over waar het acute probleem ligt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he. Tuurlijk heeft Van Geel gefaald en zal ie een keer moeten wieberen. Maar op dit moment haalt Gio met deze selectie het minimale eruit, daar ligt het accute probleem. Van Geel is een langlopend probleem.
Reken jij Gio op dit moment helemaal niets aan dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben wij er een andere mening over waar het acute probleem ligt.
Van Geel is technisch verantwoordelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Reken jij Gio op dit moment helemaal niets aan dan?
De slechte resultaten zijn een accuut probleem qua ranglijst en directe aanleiding voor deze crisissfeer. De ziekte binnen Feyenoord is een langlopend accuut probleem. Daar wel mee eens?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben wij er een andere mening over waar het acute probleem ligt.
Dat zal. Maar.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel is technisch verantwoordelijk.
Ik zal je zeggen: er zijn mensen voor minder ontslagen.
Deel van het probleem is ook dat nu alle slechte resultaten tegelijk komen, was het wat geleidelijker/aan het begin van het seizoen, dan was het nog steeds klote maar was de beeldvorming heel anders. Kwa plek staan we momenteel wel zo'n beetje op hoogte van de 'kwaliteiten' van de selectie. Kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal. Maar.
Zo slecht als de resultaten momenteel zijn is de huidige selectie ook weer niet.
Het moet meer van het team zelf komen dan dat het team door een speler gedragen wordt.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal. Maar.
Zo slecht als de resultaten momenteel zijn is de huidige selectie ook weer niet.
Genoeg, maar dat wist je toen je hem aanstelde dus dan moet je hem ook de tijd geven. Of het moet Verbeekachtige vormen aannemen en die signalen zijn er (nog) niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord had met deze selectie gewoon moeiteloos 3e moeten worden.
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben wel de meeste caps in de selectie of is dat psv?
Onzin.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Alleen wordt het niet op individuele kwaliteit beslist. FC Utrecht zit tactisch goed in elkaar, maar verdedigend (hoe goed ze ook staan) zijn de weinige kansen die ze weggeven ook meteen goals. Tegen de kleintjes vallen ze enorm tegen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin.
Puur gekeken naar individuele kwaliteiten zijn de selecties van AZ, Utrecht en Vitesse zeker niet minder (AZ en Vitesse zelfs duidelijk sterker). En bij AZ functioneert het als team ook nog eens heel behoorlijk, die zijn in elk opzicht verder dan Feyenoord.
Vooral dankzij 2 Feyenoord-rejects, wat de situatie extra pijnlijk maakt, zelfs als je het begrijpelijk vindt dat destijds keuzes zijn gemaakt zoals ze zijn gemaakt.
Dus, meedoen om plek 3 met deze selectie: ja, dat zou moeten kunnen. Maar 'moeiteloos 3e' is pure onzin. Maar dat weet jij zelf ook wel.
GGGM heeft gelijk, individueel moet je met dit team met gemak 3e worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Veel spelers zijn feitelijk niet meer dan pure middelmaat, maar zelfs middelmatige clubs zetten niet zo'n kansloze reeks neer als dit.
Het is dat je zo gelukkig van start gegaan bent anders moest je nu nog vrezen voor degradatie ook. Zag net een lijstje en alleen Cambuur presteert slechter de tweede seizoenshelft, wij staan 17e:')
Stadion raakt toch wel uitverkocht. Marktwerkingpraktijken dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef H.FR het volgende:
Zit trouwens ff te kijken voor Feyenoord - AZ, maar inclusief zogenaamde korting nog ¤ 30,- voor een kaartje op VV. En moet 3 euro extra betalen als ik het kaartje thuisbezorgd wil krijgen
Wat zijn dit voor praktijken?
Ik ga ervan uit dat Callie troltquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord heeft een betere selectie dan Vitesse en AZ. Dat je Utrecht gelijkwaardig noemt is bespottelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin.
Puur gekeken naar individuele kwaliteiten zijn de selecties van AZ, Utrecht en Vitesse zeker niet minder (AZ en Vitesse zelfs duidelijk sterker). En bij AZ functioneert het als team ook nog eens heel behoorlijk, die zijn in elk opzicht verder dan Feyenoord.
Vooral dankzij 2 Feyenoord-rejects, wat de situatie extra pijnlijk maakt, zelfs als je het begrijpelijk vindt dat destijds keuzes zijn gemaakt zoals ze zijn gemaakt.
Dus, meedoen om plek 3 met deze selectie: ja, dat zou moeten kunnen. Maar 'moeiteloos 3e' is pure onzin. Maar dat weet jij zelf ook wel.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Callie trolt
Ik reageer dan ook op iemand die zegt dat Feyenoord puur op selectie moeiteloos derde zou moeten worden. Je bespiegeling is dus totaal irrelevant.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen wordt het niet op individuele kwaliteit beslist. FC Utrecht zit tactisch goed in elkaar, maar verdedigend (hoe goed ze ook staan) zijn de weinige kansen die ze weggeven ook meteen goals. Tegen de kleintjes vallen ze enorm tegen.
Het middenveld is gewoon het grootste probleem van Feyenoord. Vorig jaar presteerde je tot en met AZ - Feyenoord heel goed met fucking Te Vrede en Kazim als afwisselende spits. Omdat het middenveld sterk was. Boëtius deed ook vaak aan de duik-spring-dans-show, dat leek vaak niet op voetbalbezigheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook op iemand die zegt dat Feyenoord puur op selectie moeiteloos derde zou moeten worden. Je bespiegeling is dus totaal irrelevant.
Dat GGMM's stelling onzin is ben je dus met me eens?
Individueel is ook Kramer/Achahbar vs Haller, Solanki, Janssen Bilal vs Jahanbakshs etc...quote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef satecl het volgende:
[..]
GGGM heeft gelijk, individueel moet je met dit team met gemak 3e worden.
Boete op loyaliteit.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion raakt toch wel uitverkocht. Marktwerkingpraktijken dus.
Dat komt voornamelijk omdat er in velden of wegen geen tactiek te herkennen is. Individueel had je met deze selectie gewoon 3e moeten worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Veel spelers zijn feitelijk niet meer dan pure middelmaat, maar zelfs middelmatige clubs zetten niet zo'n kansloze reeks neer als dit.
Het is dat je zo gelukkig van start gegaan bent anders moest je nu nog vrezen voor degradatie ook. Zag net een lijstje en alleen Cambuur presteert slechter de tweede seizoenshelft, wij staan 17
Marijnissenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef Droopie het volgende:
Wishfull thinking
Jan Marijnissen moet Gudde vervangen. Wouter Bos is een engnek
Ja of Geert Wilders!!!!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef Droopie het volgende:
Wishfull thinking
Jan Marijnissen moet Gudde vervangen. Wouter Bos is een engnek
Nogmaals, voor de discussie is dat niet relevant. Natuurlijk ben ik het met je eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het middenveld is gewoon het grootste probleem van Feyenoord. Vorig jaar presteerde je tot en met AZ - Feyenoord heel goed met fucking Te Vrede en Kazim als afwisselende spits. Omdat het middenveld sterk was. Boëtius deed ook vaak aan de duik-spring-dans-show, dat leek vaak niet op voetbalbezigheid.
Dan kan je wel gaan reppen over individuele kwaliteit, maar organisatie kan veel verbloemen. Zie Ajax.
Nog minder?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of Geert Wilders!!!!
Minder minder minder
Zonder El Ahmadi en Bilal kan het best eens beter lopenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of Geert Wilders!!!!
Minder minder minder
Dat zomaar 3e worden ben ik niet met je eens. Een negatieve reeks van 7 is wel weer het andere uiterste .quote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk omdat er in velden of wegen geen tactiek te herkennen is. Individueel had je met deze selectie gewoon 3e moeten worden.
Stellen dat Gio hier niet veel aan kan doen en dat Feyenoord nu staat waar het hoort is bespottelijk.
Feyenoord supporter, ervaring in de haven als FNV baas met stakingen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Marijnissenhoe kom je daar in 's hemelsnaam op.
Ervaring in de haven, wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Feyenoord supporter, ervaring in de haven als FNV baas met stakingen.
Bestuurlijke kwaliteiten.
Havenervaring?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je stond voor de winterstop 9 punten voor. Echt niet op basis van geluk hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zomaar 3e worden ben ik niet met je eens. Een negatieve reeks van 7 is wel weer het andere uiterste .
Het kwartje viel gewoon vaak de juiste kant op. Van de 6 penals waren er 4 onterecht of zo.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stond voor de winterstop 9 punten voor. Echt niet op basis van geluk hoor.
Durf jij dat te ontkennen, ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)-met-Feyenoord.dhtml
Nou al die penaltiesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft flink wat stakingen georganiseerd in de rotterdamse haven.quote:
En inmiddels 103 jaar oud en een kwakkelende gezondheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, nee.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kwartje viel gewoon vaak de juiste kant op. Van de 6 penals waren er 4 onterecht of zo.
quote:Lachend liep hij afgelopen vrijdag door Ahoy. Een goede vriend had hem meegenomen naar het ABN AMRO World Tennis Tournament. Ik kwam hem tegen in het VIP-dorp en dacht: Dick Advocaat zou een prima interim-trainer voor Feyenoord zijn.
Wat is op dit moment het grootste probleem bij Feyenoord? Na zeven nederlagen op rij ligt het antwoord voor de hand: er wordt geen punt meer gepakt. Waar ligt het aan? Die vraag roept een aantal vervolgvragen op. Ligt het aan het niveau van de spelers? Ligt het aan de kwaliteiten van de trainer? Ligt het aan het functioneren van de directie?
Amper een half jaar geleden ging in heel Rotterdam de vlag uit. Feyenoord had onder andere Kuyt, Vejinovic, Kramer, Elia en Botteghin aangetrokken. De weg naar de Coolsingel lag open, zo hoorde je her en der in de stad. Ook vanuit de journalistiek was er volop lof voor het aankoopbeleid van Martin van Geel. Heel veel minder lof oogste de technisch directeur toen hij in maart van het het vorig jaar bekend maakte dat Giovanni van Bronckhorst de nieuwe trainer werd. Niet dat er keiharde kritiek werd geuit, want daar vinden wij met z'n allen Gio net even een te aardige kerel voor. Vraagtekens waren er wel. Wat moet Feyenoord met een trainer die nog nooit een elftal onder zijn hoede had? Heeft hij een visie? Is hij niet te lief?
Het is februari 2016 en Feyenoord is het lachertje van de eredivisie. Niet alleen omdat het alleen nog maar verliest, maar ook omdat het voetbalt als een kip zonder kop. En het bijzondere is: de pijlen van de teleurgestelde fans richten zich op de directie. Van Bronckhorst wordt ontzien. En dat terwijl hij met de week meer uitstraalt de draad volledig kwijt te zijn. Wat is dat toch met voetballiefhebbers en journalisten? Als je als speler een grote carrière achter de rug hebt, is je krediet als trainer blijkbaar oneindig. Terwijl juist een trainer zonder geweldig spelers-cv na twee nederlagen zijn biezen kan pakken.
Voor alle duidelijkheid: ik schrijf dit verhaal niet om Van Bronckhorst de WW in te krijgen. Het enige wat ik doe is meedenken. Hoe komt Feyenoord uit de crisis? De directie van Feyenoord mag het menselijke aspect nooit uit het oog verliezen en zou er daarom goed aan doen Van Bronckhorst tegen zichzelf in bescherming te nemen. Een kind van de club mag dan veel meer krediet hebben dan een buitenstaander, als clubleiding laat je een kind van de club ook niet langzaam kapot gaan.
Brengt mij weer terug bij Advocaat in Ahoy. Als ik de kleine generaal door het Rotterdamse sportpaleis zie struinen, is er wat mij betreft op korte termijn maar één oplossing: haal de ervaren en gelouterde (en bovenal clubloze) Dick Advocaat naar de Kuip en zet hem de komende drie maanden naast Gio op de bank. Je slaat dan twee vliegen in één klap: het elftal krijgt de broodnodige en nu totaal ontbrekende visie en structuur aangereikt (de enige weg naar succes) en Van Bronckhorst krijgt een spoedcursus die de kans vergroot dat hij alsnog de grote trainer wordt waar Martin van Geel als sinds elf maanden op hoopt.
Wel een strak plan. We staken gewoon, kunnen we ook niet meer verliezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft flink wat stakingen georganiseerd in de rotterdamse haven.
Weet ik als zoon van een havenslaaf
Jawel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elia doet het al 10 wedstrijden dus het begin is er alquote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een strak plan. We staken gewoon, kunnen we ook niet meer verliezen.
Spelers zullen het dan wel nalaten om te staken. Werken voor je geldquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Elia doet het al 10 wedstrijden dus het begin is er al
De CV van Guddequote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef H.FR het volgende:
Ik heb wel eens gesolliciteerd bij een bedrijf dat reddingsboten maakt, zodoende heb ik veel ervaring met het redden van zaken. Daarom wil ik bij deze ook een gooi doen naar een functie in het Bestuur bij Feyenoord. Wellicht kan ik als Algemeen directeur een goede sparringpartner zijn voor Scrummie, die dan TD wordt.
Die is binnenkort weg dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)onckhorst-staan.html
Krijg je Jan Slagter er gratis bij.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Misschien kan de dochter van Marijnissen wel als een soort klankbord fungeren voor al die fossielen in de RvC.
Euh. Grotendeels wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind dat ik het moet worden. Ik heb ervaring met het in goede banen leiden van een zooitje ongeregeld --> VBL-mod.
Bedankt dat je de grap even uitlegt Stijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je Jan Slagter er gratis bij.
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.quote:
Ik herlas en ik schaamde mezelf inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt Stijn.
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
*kreegquote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
Feyenoord - FC Utrecht
Om maar eens wat te noemen.
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
Feyenoord - FC Utrecht
Om maar eens wat te noemen.
Hij moet wel want anders kan hij zelf ook wegwezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Filmpje niet gezien maar had niks anders verwacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.
Jij gaat er nu van uit dat er überhaupt een beleid is... dat begin ik steeds meer in twijfel te trekken. Er is een plan, maar 1 plan: Er moet een nieuw stadion komen, de rest is bijzaak voor die lijpen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.
Veel heft elkaar op, inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.
Jij bent er zelden tijdens wedstrijden (gelukkig maar)quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind dat ik het moet worden. Ik heb ervaring met het in goede banen leiden van een zooitje ongeregeld --> VBL-mod.
Hij praat heel veel maar zegt helemaal niets. 7 wedstrijden op rij verliezen en dan doodleuk verkondigen dat winnen en verliezen dichtbij elkaar ligt in het voetbal. De meeste mensen die zulke onzin verkondigen worden gedwongen in een psychiatrische instelling geplaatst.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Dan zit ik in het stadion. Bij uitwedstrijden zit ik meestal huilend in een hoekje van de kamer.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij bent er zelden tijdens wedstrijden (gelukkig maar)
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.
Ajax niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.
Snap ook nog steeds niet hoe je dat als grens niet kan zien.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.
Dat klopt toch ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Bal over de zijlijn geweest bij de 1-1 van Ajax: dat heeft niets met pech te maken maar met onkunde.
[ afbeelding ]
oh ja, helemaal vergeten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Bal over de zijlijn geweest bij de 1-1 van Ajax: dat heeft niets met pech te maken maar met onkunde.
[ afbeelding ]
Najah, het is best begrijpelijk dat daar de focus ligt, aangezien je nooit structureel PSV en Ajax kan bijbenen als je met de beperkingen van de Kuip blijft werken. Aan de andere kant gebeurt er volgens mij op het gebied van een nieuw stadion ook jack shit, dus dat lijkt me als Feyenoord-aanhanger nogal frustrerend. Is dit nou een mager seizoennetje omdat men vol inzet op het nieuwe stadion wat er bv. volgend seizoen zou moeten staan dan heb je nog iets om naar uit te kijken.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij gaat er nu van uit dat er überhaupt een beleid is... dat begin ik steeds meer in twijfel te trekken. Er is een plan, maar 1 plan: Er moet een nieuw stadion komen, de rest is bijzaak voor die lijpen.
Martin is een vechter.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf jezelf dat maar wijsmaken. Zo zul je veel bereiken.
Nee, onkunde is Kramer in de spits opstellen. Pech is, iemand anders opstellen die ook niet scoort.quote:
In de casus bij de 1-1 is onkunde pech.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onkunde is Kramer in de spits opstellen. Pech is, iemand anders opstellen die ook niet scoort.
Je kunt iemand niet meer omkopen. Je kunt iemand omkopen of niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Grensrechter meer omkopen is ook een optie, alleen raad ik je dat af.
Ik zou je willen overtuigen van mijn bewering maar dan gaan we heel ver van het pad af.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt iemand niet meer omkopen. Je kunt iemand omkopen of niet.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
quote:Feyenoord houdt nog altijd vertrouwen in trainer Giovanni van Bronckhorst. Technisch directeur Martin van Geel betitelt de erbarmelijke serie van zeven opeenvolgende competitienederlagen als "onwerkelijk".
"Een dramatische periode. Zes wedstrijden geleden stonden we nog zeventien punten voor op AZ, nu staan we één punt achter. Dat gebeurt niet vaak. We moeten hier met z'n allen uitkomen. Ik had je voor gek verklaard als we tijdens de winterstop dit interview zouden hebben gehad", aldus Van Geel.
Met name als je er ook gewoon naar kijkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook nog steeds niet hoe je dat als grens niet kan zien.
Neen. Onkunde leidt tot pech, maar is er niet gelijk aan.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de casus bij de 1-1 is onkunde pech.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat gebeurt nooit, paardenlul
Jij wint.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen. Onkunde leidt tot pech, maar is er niet gelijk aan.
Kan ook tot geluk leiden natuurlijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Neen. Onkunde leidt tot pech, maar is er niet gelijk aan.
Klopt, maar het ging in dit geval om Fey in dit specifieke geval.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:22 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kan ook tot geluk leiden natuurlijk.
Nu Feyenoord nog...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Ja, dat is ook zo inderdaadquote:Op maandag 15 februari 2016 13:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging in dit geval om Fey in dit specifieke geval.
Dan nog had er nog wel gewoon verdedigd mogen worden. Zaten nog best wel wat seconden tussen die verkeerde beslissing en het doelpunt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook nog steeds niet hoe je dat als grens niet kan zien.
quote:Analyse Ruud van Os: Dick Advocaat als redder van Gio en Feyenoord?
Lachend liep hij afgelopen vrijdag door Ahoy. Een goede vriend had hem meegenomen naar het ABN AMRO World Tennis Tournament. Ik kwam hem tegen in het VIP-dorp en dacht: Dick Advocaat zou een prima interim-trainer voor Feyenoord zijn.
Wat is op dit moment het grootste probleem bij Feyenoord? Na zeven nederlagen op rij ligt het antwoord voor de hand: er wordt geen punt meer gepakt. Waar ligt het aan? Die vraag roept een aantal vervolgvragen op. Ligt het aan het niveau van de spelers? Ligt het aan de kwaliteiten van de trainer? Ligt het aan het functioneren van de directie?
Vlag uit
Amper een half jaar geleden ging in heel Rotterdam de vlag uit. Feyenoord had onder andere Kuyt, Vejinovic, Kramer, Elia en Botteghin aangetrokken. De weg naar de Coolsingel lag open, zo hoorde je her en der in de stad. Ook vanuit de journalistiek was er volop lof voor het aankoopbeleid van Martin van Geel. Heel veel minder lof oogste de technisch directeur toen hij in maart van het het vorig jaar bekend maakte dat Giovanni van Bronckhorst de nieuwe trainer werd. Niet dat er keiharde kritiek werd geuit, want daar vinden wij met z'n allen Gio net even een te aardige kerel voor. Vraagtekens waren er wel. Wat moet Feyenoord met een trainer die nog nooit een elftal onder zijn hoede had? Heeft hij een visie? Is hij niet te lief?
Het is februari 2016 en Feyenoord is het lachertje van de eredivisie. Niet alleen omdat het alleen nog maar verliest, maar ook omdat het voetbalt als een kip zonder kop. En het bijzondere is: de pijlen van de teleurgestelde fans richten zich op de directie. Van Bronckhorst wordt ontzien. En dat terwijl hij met de week meer uitstraalt de draad volledig kwijt te zijn. Wat is dat toch met voetballiefhebbers en journalisten? Als je als speler een grote carrière achter de rug hebt, is je krediet als trainer blijkbaar oneindig. Terwijl juist een trainer zonder geweldig spelers-cv na twee nederlagen zijn biezen kan pakken.
Menselijke aspect
Voor alle duidelijkheid: ik schrijf dit verhaal niet om Van Bronckhorst de WW in te krijgen. Het enige wat ik doe is meedenken. Hoe komt Feyenoord uit de crisis? De directie van Feyenoord mag het menselijke aspect nooit uit het oog verliezen en zou er daarom goed aan doen Van Bronckhorst tegen zichzelf in bescherming te nemen. Een kind van de club mag dan veel meer krediet hebben dan een buitenstaander, als clubleiding laat je een kind van de club ook niet langzaam kapot gaan.
Brengt mij weer terug bij Advocaat in Ahoy. Als ik de kleine generaal door het Rotterdamse sportpaleis zie struinen, is er wat mij betreft op korte termijn maar één oplossing: haal de ervaren en gelouterde (en bovenal clubloze) Dick Advocaat naar de Kuip en zet hem de komende drie maanden naast Gio op de bank. Je slaat dan twee vliegen in één klap: het elftal krijgt de broodnodige en nu totaal ontbrekende visie en structuur aangereikt (de enige weg naar succes) en Van Bronckhorst krijgt een spoedcursus die de kans vergroot dat hij alsnog de grote trainer wordt waar Martin van Geel als sinds elf maanden op hoopt.
Ruud van Os is chef sport bij RTV Rijnmond.
Vind hem nog grappig ook eerlijk gezegd.quote:Een speler van Roda JC heeft een Aziatische bende aangeboden om aanstaande zondag in de Kuip van Feyenoord te verliezen. Het voorstel is door de criminelen echter geweigerd. Matchfixer Wilson Raj Perumal: “Het afgesproken resultaat moet wel haalbaar zijn, anders heeft het geen zin.”
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:41 schreef exile79 het volgende:
van de Speld:
[..]
Vind hem nog grappig ook eerlijk gezegd.
Gelachen.quote:Van Geel wil zijn eigen functioneren niet verbinden aan de toekomst van Van Bronckhorst. "Zo denken wij hier niet. Wij denken aan het belang van Feyenoord."
quote:Ron Vlaar symboliseert het falende Feyenoord
Column Willem Vissers
Degraderen zal niet meer lukken, maar Feyenoord doet na de winterstop zijn best om zichzelf onder een rafelig tapijt van totale mislukking te schuiven. Zelden is collectief falen zo treffend verbeeld als bij Feyenoord.
Laten we het eens over Ron Vlaar hebben. In oktober bepaalt technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord, na intern overleg, dat de clubloze Ron Vlaar niet bij zijn oude liefde mag meetrainen tijdens zijn herstel van een zware blessure. Dat past zogenaamd niet in de opbouw van de ploeg. Er is een paar maanden eerder immers een helikopter vol nieuwe voetballers geland in de Kuip.
Van Geel had in 2012, na het vertrek van Vlaar naar Aston Villa, met de nodige pathos verkondigd dat voor Vlaar de deur altijd open zou staan. Allemaal blabla dus. De open deur als cliché, niet als warm welkom.
Vlaar, een van de beste verdedigers van het WK in 2014, wilde de kas niet roven of zo. Nee, hij wilde alleen meetrainen.
Hij kon dan en passant jonge voetballers begeleiden, Van Beek en Kongolo bijvoorbeeld, verdedigers die bijna alles nog moeten leren, hoewel ze dat zondag tegen PEC wel erg letterlijk namen.
Dat Feyenoord Vlaar negeerde, is één van de tientallen voorbeelden van haperende topsportcultuur. Feyenoord is de wereld op zijn kop. Ze stellen een trainer aan die niet eens een jeugdelftal onder zijn hoede had; de lieve Giovanni van Bronckhorst. Misschien zal hij eens een goede trainer zijn, maar zover is het nog niet. Met tranen in de ogen stond hij zondag een tv-journalist te woord. Hij weet het gewoon niet meer.
Vrijwel iedere trainer zou allang zijn ontslagen na zeven nederlagen op rij, ook bij veel mindere clubs dan Feyenoord, maar 'Gio' is een kind van de club en hij heeft krediet. Zeker bij de supporters, van wie een deel veel liever de directie ziet vertrekken. En vooruit: Van Bronckhorst verdient tijd, al is het frappant dat het niveau van het voetbal sinds de winterstop beneden elk acceptabel niveau is geduikeld.
De manier van verdedigen ontstijgt het geploeter in de onderbond nauwelijks. Teamverband ontbreekt. De voortdurende wisselingen in de ploeg hebben elk automatisme weggevaagd. Het middenveld laat zich overlopen. Het elftal wint geen duels en scoort nauwelijks. Vrijwel niemand is in vorm. Allemaal zaken waarop trainers invloed zouden moeten hebben.
Hoe het verder ging met Vlaar? Hij sloot zich aan bij zijn eerste profclub in Nederland, AZ. Hij werkte in stilte aan zijn herstel, geraakte fit en tekende een contract tot het einde van het seizoen in Alkmaar. Rots Ron stuurt, leidt en poetst als vanouds. AZ won alles sinds de winterstop, sinds de entree van Vlaar dus.
Feyenoord speelt op 3 maart tegen AZ, thuis, in de halve finales van de beker. De Kuip zal gieren van stress, in de 'wedstrijd van het jaar'. Of Feyenoord tegen die tijd klaar is? Dat is zeer de vraag. Op voorhand is het een wedstrijd voor Ron Vlaar. Maar die voetbalt bij AZ, omdat hij niet welkom was in Rotterdam.
(De Volkskrant)
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:59 schreef Caland het volgende:
Het is weer maandag dus tijd voor een rookgordijntje.
http://www.fr12.nl/nieuws(...)-getekend-met-d.html
Och arme schaapjesquote:"Er is op het vlak van professionalisme al enorm veel gebeurd, maar we zijn er nog lang niet. We willen in de toekomst niet meer op amateuristische wijze te hoeven oversteken bij een weg om bij het trainingsveld te komen."
Ron-slecht-voor-het-groepsproces-Vlaarquote:
quote:AZ won zaterdagavond in een knotsgek duel van Heracles Almelo: 3-6. De zesde overwinning op rij voor de Alkmaarders, maar toch was Ron Vlaar na afloop niet helemaal tevreden. Sterker nog, hij ging behoorlijk tekeer.
Na afloop van het duel slingerde de mandekker er in de catacomben een flinke scheldkanonnade uit in het bijzijn van technisch directeur Max Huiberts en assistent-trainer Leeroy Echteld. "Ach, er moest even iets uit. Dat was tegen niemand", verklaart Vlaar in het NRC. "Ik baalde er alleen van dat wat ik vanmiddag al als voorgevoel had, uitkomt. Maar ik ben ik echt wel blij hoor. Het treintje van AZ gaat gewoon verder."
"Ik heb het vanmiddag al aangegeven in het hotel. En net in de kleedkamer heb ik het weer gezegd. Je kunt nu wel zeggen: 6-3, wat loop je nog te zeuren? Maar we willen verder, we willen stappen maken. Dat betekent hard werken, negentig minuten gedisciplineerd zijn."
Nee Kramer staat voorlopig nog onder contract.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:07 schreef Scrummie het volgende:
Is die incestueuze baggerbende al weg?
Prima toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:06 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ron-slecht-voor-het-groepsproces-Vlaar
[..]
Ik weet er nog eentje wiens vrouw dit als vurige wens heeft.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:52 schreef hhh38 het volgende:
Advocaat zou best een goede trainer zijn voor een halfjaartje denk ik.
Bij verlies met 1 doelpunt verschil krijgen ze al een extra dagje vrij.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima toch?
Bij ons zouden ze de champagne ontkurken en het bad vol laten lopen na een gelijkspel momenteel.
En weer erger ik me gek als ik hoor hoe die man zijn eigen falen blijft 'goedpraten'. "Het is niet geworden wat we er van verwacht hadden" en meer van die flauwekul. Hij had direct respect van mij gekregen als ie gewoon eens zou zeggen "ja, dat hebben we niet goed gezien". Of "Mijn fout ja".quote:Op maandag 15 februari 2016 13:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Dat gebeurt nooit, paardenlul
Zoals vrijwel altijd heeft Willem weer groot gelijkquote:Ik moet het vandaag helaas wéér over Feyenoord hebben. Daar ontkom ik niet aan. Dat is vervelend, maar aan de andere kant ook logisch. Want qua naam is Feyenoord nog steeds een heel grote club. Aan de prestaties is dat momenteel alleen niet af te lezen. Als ik Feyenoord zie spelen, kan ik wel janken.
Het is heel droevig gesteld met mijn club. Daar moeten we niet omheen draaien. Ik word gek van al die goedpraters. Nu zijn er weer mensen die zeggen dat Feyenoord als het derde in de Eredivisie wordt en de beker wint, het toch goed gedaan heeft. Dat is dom geklets. Feyenoord heeft voor dit seizoen geïnvesteerd om eindelijk weer eens kampioen te worden en dan doe je het met zeven nederlagen op rij gewoon heel slecht.
Het is ook onzin om te stellen dat je te weinig kwaliteit hebt. Hoezo? Kuyt was jarenlang een belangrijke international, Kongolo zit bij het Nederlands elftal, Van Beek en Karsdorp zaten er tegenaan, Vermeer, Elia en Toornstra speelden in Oranje, Vilhena is aanvoerder van Jong Oranje, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Dat is dan toch geen slechte selectie?
Ik vraag me echt af wat ze bij Feyenoord aan het doen zijn. Je hoort steeds dat ze stappen aan het maken zijn. Dat zijn dan wel heel kleine stapjes of misschien wel stappen achteruit. Ik zie in elk geval geen speler beter worden. Dat moeten ze bij Feyenoord onder ogen zien en niet steeds drogredenen verzinnen.
Ik denk dat het wel goed uitkwam dat het de hele week over de beledigingen aan het adres van Kenneth Vermeer ging en niet over het voetbal zelf. Opvallend was trouwens dat het tegen PEC leek of Vermeer er zelf het minste last van had.
Ik vind Van Bronckhorst een aardige jongen, maar ook hij moet ophouden met al die excuses. Ik hoorde hem na de wedstrijd tegen PEC zeggen dat Feyenoord kansen heeft gehad. Dat klopt wel, maar hij vergeet te vermelden dat de tegenstander er nog veel meer had. Het had bij de rust makkelijk al 4-0 of 4-1 voor PEC kunnen staan. Ik speelde vroeger in Rotterdam wel eens stiekem mee met een café-elftal of bij de taxichauffeurs, Stibekavo heette die bedrijvencompetitie, dat weten de oudere lezers nog wel. Nou, het niveau van Feyenoord komt daar bij in de buurt.
Je ziet dat er totaal geen vertrouwen is bij de spelers. Maar dan nog moet je als Feyenoord in staat zijn af en toe een wedstrijdje te winnen. Je speelt niet tegen Manchester City of Bayern München, maar tegen middelmatige elftallen.
Het is eigenlijk te gek dat ik me er zelf op betrapte dat ik Feyenoord wel een goede kans gaf tegen PEC, omdat bij die ploeg veel jongens er niet bij waren. Maar zelfs tegen een veredeld B-elftal lukte het niet. Uit acht wedstrijden één puntje halen, is voor een club als Feyenoord niet normaal. Als dat over twintig jaar ter sprake komt, denken ze dat er een foutje in de statistieken staat.
De spelers hebben nu vooral houvast nodig. Speel daarom simpel. Nu doet iedereen maar wat. Een soort ren-je-rot door elkaar. Wees als trainer duidelijk. Waarom had Botteghin tegen PEC niet de opdracht om die lange spits op zijn huid te zitten en zijn nek om te draaien? Nu stonden Botteghin en Van Beek naast elkaar en liep die gozer steeds vrij. Wat moet zo'n El Ahmadi bij het doel van de tegenstander doen? Hij scoort gemiddeld één keer per jaar en heeft daar dus niets te zoeken. Hij hoort de sleutel te zijn tussen de achterhoede en de voorste linie. Dat soort simpele dingen.
Voor mij hoeft een trainer nooit te worden ontslagen, dus nu ook Van Bronckhorst niet. Je schiet er meestal niets mee op. Maar aan de andere kant, veel langer kan dit niet zo doorgaan met Feyenoord. Eens ben je uitgepraat.
Waarna Ron Vlaar ze op hun neus zou stompen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima toch?
Bij ons zouden ze de champagne ontkurken en het bad vol laten lopen na een gelijkspel momenteel.
quote:Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
quote:Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord staat nog volledig achter trainer Giovanni van Bronckhorst. ,,Je kan moeilijk zeggen dat z'n krediet oneindig is, maar het is wel heel erg groot'', zei hij maandag voor de camera van de NOS. ,,We vinden dat we een goede staf hebben met Jean-Paul van Gastel en de ervaren Jan Wouters. Met steun van iedereen bij Feyenoord, hopelijk ook van het legioen, komen we er bovenop."
Van Geel kan nauwelijks geloven dat Feyenoord maar liefst zeven competitiewedstrijden op rij heeft verloren. ,,Onwerkelijk en dramatisch'', noemt hij die serie. ,,Zes wedstrijden geleden stonden we nog zeventien punten voor op AZ, nu staan we één punt achter. We hebben wel eens mogen vernemen dat we een kampioenswaardige selectie hadden. Zo dachten wij niet. Daarom was de doelstelling Europees voetbal via de competitie of het bekertoernooi. Dat kan nog steeds.''
Geen wegloper
De technisch directeur van Feyenoord verbindt zijn zijn lot niet aan trainer Van Bronckhorst. ,,Zo denken wij hier niet. Wij doen wat het beste is voor Feyenoord. Ik zit hier al vijf jaar en heb het uitstekend naar mijn zin. Ik voel me bovendien door heel veel mensen gesteund. Ik doe hier elke dag alles om de club terug te brengen. Ik ben geen wegloper, ik ben een vechter die wil winnen."
Van Geel beseft wel dat hij verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid bij Feyenoord. En vooral de laatste weken zitten veel aangetrokken spelers op de bank. ,,We hebben voor dit seizoen naar onze mogelijkheden de selectie proberen samen te stellen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Daar hebben we met z'n allen achter gestaan. Maar ik draag verantwoordelijkheid voor goede aankopen en aankopen die het nu minder doen. De eerste competitiehelft deed deze selectie het uitstekend, nu gaat het minder. Maar winnen en verliezen kan heel dichtbij liggen. Het kan nu ook weer omslaan.''
Misschien is hij stiekem nog voor Ajax.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef MPC60 het volgende:
Hoe kan je het op dit moment uitstekend naar je zin hebben?????
Ach Van Hanegem is zelf ook meerdere keren ontslagen omdat hij er niks meer van bakte. Het is altijd makkelijker om vanaf de zijlijn te roeptoeterenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zoals vrijwel altijd heeft Willem weer groot gelijk
Bizar dat die nooit meer bij de club betrokken is.
Ook dan heb je het nu niet uitstekend naar de zin. De enigen die lol hebben zitten in Eindhoven.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is hij stiekem nog voor Ajax.
Wat heeft dat te maken met het gelijk of ongelijk van een columnist?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach Van Hanegem is zelf ook meerdere keren ontslagen omdat hij er niks meer van bakte. Het is altijd makkelijker om vanaf de zijlijn te roeptoeteren
Misschien sloeg het op de 2e zin.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het gelijk of ongelijk van een columnist?
Hij is bijna net zo'n gladde aal als Mark Rutte.. Het 'belang van Feyenoord'zegt hij dan.. jaja, zijn eigenbelang zal hij bedoelen, op zijn luie reet in het warme zachte pluche van De Kuip met 7 ton in zijn handjes ieder jaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die tyfuslul is meester in zijn eigen bordje schoonvegen.
Hij heeft wel gelijk maar ik heb nou niet echt de indruk dat het beter zou gaan met Feyenoord als Van Hanegem weer iets zou doen voor de clubquote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het gelijk of ongelijk van een columnist?
In dit geval kan hij natuurlijk ook moeilijk anders en hij heeft wel gelijk dat je gewoon vanuit je organisatie moet gaan voetballen, de ruimtes klein houdenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach Van Hanegem is zelf ook meerdere keren ontslagen omdat hij er niks meer van bakte. Het is altijd makkelijker om vanaf de zijlijn te roeptoeteren
Guus Hiddink is een volledig demente idioot. Maar zodra hij bij philip op de koffie ging gebeurde er wat. Die gasten zijn misschien geen topcoaches meer, maar hebben wel degelijk verstand van bepaalde zaken en zijn gewoon uitstekende om die jongens mentaal op de juiste plek te zetten.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uhhhquote:yOp maandag 15 februari 2016 14:42 schreef cofox het volgende:
Het belangrijkste is dat we nu de rust bewaren dat is het beste voor de club en het elftal. We moeten Gio gewoon de tijd geven om te werken aan zijn team, ik heb er nog steeds vertrouwen in. Gio is een jongen van de club hij zal zich 200% geven om er een succes van te maken. Geef hem 2 jaar en het komt goed geloof mij maar
Sarcasme neem ik aan? Gister riep je nog het tegenovergesteldequote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef cofox het volgende:
Het belangrijkste is dat we nu de rust bewaren dat is het beste voor de club en het elftal. We moeten Gio gewoon de tijd geven om te werken aan zijn team, ik heb er nog steeds vertrouwen in. Gio is een jongen van de club hij zal zich 200% geven om er een succes van te maken. Geef hem 2 jaar en het komt goed geloof mij maar
Willem moet lekker gaan golfen. Eindbaas.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar ik heb nou niet echt de indruk dat het beter zou gaan met Feyenoord als Van Hanegem weer iets zou doen voor de club
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef cofox het volgende:
Iemand die miljoenen over de balk gooit voor bagger als Bilal en Kramer valt een hoop te verwijten. De voetballerij is een rare wereld.. bij ieder normaal bedrijf zou je eruit worden getrapt als je zoveel geld door de plee spoeltquote:Op maandag 15 februari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nu ik het zo hoor, vind ik dat Martin toch weinig te verwijten valt. Hij beargumenteert zijn keuzes goed.
http://nos.nl/video/20871(...)ver-komend-jaar.html
Voetbalclubs zijn dan ook geen normale bedrijven.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iemand die miljoenen over de balk gooit voor bagger als Bilal en Kramer valt een hoop te verwijten. De voetballerij is een rare wereld.. bij ieder normaal bedrijf zou je eruit worden getrapt als je zoveel geld door de plee spoelt
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nu ik het zo hoor, vind ik dat Martin toch weinig te verwijten valt. Hij beargumenteert zijn keuzes goed.
http://nos.nl/video/20871(...)ver-komend-jaar.html
Dat zeg ik toch ook..quote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbalclubs zijn dan ook geen normale bedrijven.
Hiddink heeft als trainer wel wat meer gedaan als van hanegem. En die demente idioot is nu gewoon hoofdcoach van Chelsea.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Guus Hiddink is een volledig demente idioot. Maar zodra hij bij philip op de koffie ging gebeurde er wat. Die gasten zijn misschien geen topcoaches meer, maar hebben wel degelijk verstand van bepaalde zaken en zijn gewoon uitstekende om die jongens mentaal op de juiste plek te zetten.
Dat laatste is ook nergens op gebaseerd.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hiddink heeft als trainer wel wat meer gedaan als van hanegem. En die demente idioot is nu gewoon hoofdcoach van Chelsea.
Klopt, raar dat Pleun zegt van wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbalclubs zijn dan ook geen normale bedrijven.
Bilal blijft een schande, maar de keus voor Kramer moet je wel in het juiste perspectief zien. Aan het begin waren er ook veel mensen blij met hem.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iemand die miljoenen over de balk gooit voor bagger als Bilal en Kramer valt een hoop te verwijten. De voetballerij is een rare wereld.. bij ieder normaal bedrijf zou je eruit worden getrapt als je zoveel geld door de plee spoelt
Zijn vader bijvoorbeeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bilal blijft een schande, maar de keus voor Kramer moet je wel in het juiste perspectief zien. Aan het begin waren er ook veel mensen blij met hem.
Guus Hiddink heeft 0,0 invloed op het resultaat van PSV dat jaar gehad. Sloeg helemaal nergens op.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Guus Hiddink is een volledig demente idioot. Maar zodra hij bij philip op de koffie ging gebeurde er wat. Die gasten zijn misschien geen topcoaches meer, maar hebben wel degelijk verstand van bepaalde zaken en zijn gewoon uitstekende om die jongens mentaal op de juiste plek te zetten.
Eens. Voetballers zijn over het algemeen zeer ontwikkelde mensen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Guus Hiddink heeft 0,0 invloed op het resultaat van PSV dat jaar gehad. Sloeg helemaal nergens op.
Dat hij nu alle credits krijgt voor Chelsea is natuurlijk ook onzinnig. Het enige wat hij doet is met lodderige ogen onderuitgezakt op de bank zitten.
Als spelers echt onder de indruk zouden zijn van mensen zoals Hiddink, dan is er echt wat mis met het IQ van de spelers.
Er werd geredeneerd volgens de logica: Als hij er bij ADO 15 maakt, maakt ie er bij Feyenoord 25. En daar zag ik wel wat in.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn vader bijvoorbeeld.
De transfer van Bilal was echt een stuk minder vreemd dan die van Kramer.
Lekker spannend. Die gasten van Chelski hoef je niet te leren voetballen hoor. Enige wat Guusje daar doet is de balans in de kleedkamer een beetje normaliseren.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:00 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hiddink heeft als trainer wel wat meer gedaan als van hanegem. En die demente idioot is nu gewoon hoofdcoach van Chelsea.
Dan ben je nog te dom om te poepen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er werd geredeneerd volgens de logica: Als hij er bij ADO 15 maakt, maakt ie er bij Feyenoord 25. En daar zag ik wel wat in.
Guus doet helemaal niets. Weet niet eens meer de uitslag van vorige week. Is al meerdere keren gebeurt dat hij bepaalde wedstrijdmomenten totaal kwijt was in interviews.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker spannend. Die gasten van Chelski hoef je niet te leren voetballen hoor. Enige wat Guusje daar doet is de balans in de kleedkamer een beetje normaliseren.
quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
maar de keus voor Kramer moet je wel in het juiste perspectief zien. Aan het begin waren er ook veel mensen blij met hem.
Er heerste opluchting omdat Kazim uit de basis verdween, maar blijdschap om de komst van Kramer? Nee, niet echt.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:03 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Bilal blijft een schande, maar de keus voor Kramer moet je wel in het juiste perspectief zien. Aan het begin waren er ook veel mensen blij met hem.
Nogmaals; dat is totaal niet relevant. Hij zorgt gewoon dat die jongens weer gaan doen wat ze allang kunnen. Je moet het niet moeilijker willen maken dan het is.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Guus doet helemaal niets. Weet niet eens meer de uitslag van vorige week. Is al meerdere keren gebeurt dat hij bepaalde wedstrijdmomenten totaal kwijt was in interviews.
Maar hoe zorgt hij er precies voor dat die jongens weer gaan doen wat ze allang kunnen als hij de spelers waarschijnlijk niet eens bij naam kent?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nogmaals; dat is totaal niet relevant. Hij zorgt gewoon dat die jongens weer gaan doen wat ze allang kunnen. Je moet het niet moeilijker willen maken dan het is.
Dat lijkt mij nou net wat Gio niet lukt.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:16 schreef De_Pel het volgende:
Hij zorgt gewoon dat die jongens weer gaan doen wat ze allang kunnen
Van Oranje ja, daar mist iedereen delen van de wedstrijd. Ofwel doordat het slaapverwekkend was, ofwel doordat je spontaan in jezelf begon te snijden.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:14 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Guus doet helemaal niets. Weet niet eens meer de uitslag van vorige week. Is al meerdere keren gebeurt dat hij bepaalde wedstrijdmomenten totaal kwijt was in interviews.
Dus bij Barcelona minimaal 50?!quote:Op maandag 15 februari 2016 15:11 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Er werd geredeneerd volgens de logica: Als hij er bij ADO 15 maakt, maakt ie er bij Feyenoord 25. En daar zag ik wel wat in.
Bilal scoorde in zijn eerste seizoen ook maar 6 keer, dus waarom je daar 3,5 miljoen euro voor zou uitgeven is mij echt een raadsel.
Slaapverwekkend was het meestal niet bij Oranje, wel totale chaos. Ongeveer eenzelfde chaos als momenteel bij Feyenoord plaatsvindt.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Van Oranje ja, daar mist iedereen delen van de wedstrijd. Ofwel doordat het slaapverwekkend was, ofwel doordat je spontaan in jezelf begon te snijden.
De bal nutteloos 2000 keer naar elkaar overspelen op je eigen helft niet slaapverwekkend?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Slaapverwekkend was het meestal niet bij Oranje, wel totale chaos. Ongeveer eenzelfde chaos als momenteel bij Feyenoord plaatsvindt.
Dat is overdreven. Maar Suarez staat bijvoorbeeld op 40 goals bij Barca nu. Cijfers die hij bij geen enkele andere club ter wereld zou halen. Dus de logica dat je bij een betere club meer scoort is niet zo gek gedacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:20 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dus bij Barcelona minimaal 50?!
Ja, dat is het wel. Tegen betere clubs wordt er meer verdedigend gespeeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Maar Suarez staat bijvoorbeeld op 40 goals bij Barca nu. Cijfers die hij bij geen enkele andere club ter wereld zou halen. Dus de logica dat je bij een betere club meer scoort is niet zo gek gedacht.
Een wedstrijd onder Hiddink verliep meestal als volgt: Paar minuutjes rondspelen, vervolgens een vroege tegengoal. (volgens mij 4 keer in de 8ste minuut) Dan pompen of verzuipen en blind lange ballen geven en vervolgens tegen nog een tegengoal aanlopen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De bal nutteloos 2000 keer naar elkaar overspelen op je eigen helft niet slaapverwekkend?
Minuut 1 - 5 Rondtikken en schijndreigend zijnquote:Op maandag 15 februari 2016 15:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Een wedstrijd onder Hiddink verliep meestal als volgt: Paar minuutjes rondspelen, vervolgens een vroege tegengoal. (volgens mij 4 keer in de 8ste minuut) Dan pompen of verzuipen en blind lange ballen geven en vervolgens tegen nog een tegengoal aanlopen.
Dat zal best, maar Barca staat nu wel al op een doelpuntje of 100 in alle competities. Zoveel ga je bij andere clubs nooit scoren.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ja, dat is het wel. Tegen betere clubs wordt er meer verdedigend gespeeld.
Barcelona erbij halen in een discussie over Eredivisiespelers.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Barca staat nu wel al op een doelpuntje of 100 in alle competities. Zoveel ga je bij andere clubs nooit scoren.
Klopt. Ook bij andere topclubs (muv Real) niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Barca staat nu wel al op een doelpuntje of 100 in alle competities. Zoveel ga je bij andere clubs nooit scoren.
Dus eigenlijk moeten we gewoon de spits van VVSB halenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Maar Suarez staat bijvoorbeeld op 40 goals bij Barca nu. Cijfers die hij bij geen enkele andere club ter wereld zou halen. Dus de logica dat je bij een betere club meer scoort is niet zo gek gedacht.
Heb Nederland serieus heel weinig de bal rond zien tikken deze campagne. Tsjechië uit en IJsland uit wel, maar verder was het vaak gewoon paniekvoetbal. Ook in al die rampzalige thuiswedstrijden. (Tsjechië, Turkije, Kazachstan, IJsland)quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Minuut 1 - 5 Rondtikken en schijndreigend zijn
Minuut 5 - 8 Tegenstander scoort door blunder NL
Minuut 9 - 78 Rondtikken zonder nut/doel
Minuut 79 De 0-2 valt
Minuut 80 - 90+ Lange ballen blind naar voren.
Iemand anders haalde Barca erbij.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barcelona erbij halen in een discussie over Eredivisiespelers.
Dat moet HMF geweest zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha nu roepen ze in de media dat het mis ging toen het antwoord nee was op het aanbod van Vlaar... Welke geniale user riep dat hier ook al weer een paar weken geleden al.
Dus?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iemand anders haalde Barca erbij.
Heeft wel wat weg van ons spel. Zo weergegeven.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Minuut 1 - 5 Rondtikken en schijndreigend zijn
Minuut 5 - 8 Tegenstander scoort door blunder NL
Minuut 9 - 78 Rondtikken zonder nut/doel
Minuut 79 De 0-2 valt
Minuut 80 - 90+ Lange ballen blind naar voren.
Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:29 schreef De_Pel het volgende:
Maarten. Ga gewoon eens weg. Hier wordt niemand beter van.
Punt is gewoon dat betere clubs meer scoren, dus de spits ook meer zal scoren. (normaal gesproken) Zo moeilijk is het niet.quote:
Nee. Het gaat erom of je als spits/speler kan aanhaken op een hoger niveau.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat betere clubs meer scoren, dus de spits ook meer zal scoren. (normaal gesproken) Zo moeilijk is het niet.
Dat is ook waar. Je moet meer kunnen dan alleen intikkertjes scoren, in die zin had ik ook wel m'n vraagtekens.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Het gaat erom of je als spits/speler kan aanhaken op een hoger niveau.
Die van Feyenoord hoef je ook niet te leren voetballen, dat gaat namelijk toch nooit lukken.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker spannend. Die gasten van Chelski hoef je niet te leren voetballen hoor. Enige wat Guusje daar doet is de balans in de kleedkamer een beetje normaliseren.
Je hebt wel een grote muil voor zo'n reservemof die net boven de degradatiestreep staat he?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die van Feyenoord hoef je ook niet te leren voetballen, dat gaat namelijk toch nooit lukken.
Ik weet dat mijn naam wellicht verwarring kan veroorzaken maar ik ben geen fan van Fc Twente.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote muil voor zo'n reservemof die net boven de degradatiestreep staat he?
Sinds dit seizoen niet meer?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn naam wellicht verwarring kan veroorzaken maar ik ben geen fan van Fc Twente.
De 18 die "Nee" hebben gevote in de OP.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft er nog geloof in dat Gio de neerwaartse spiraal kan doorbreken? Ik niet eerlijk gezegd.
Niet per definitie, kunnen ook gewoon joden en lampen zijn die onze situatie wel grappig vinden.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 18 die "Nee" hebben gevote in de OP.
Ik wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft er nog geloof in dat Gio de neerwaartse spiraal kan doorbreken? Ik niet eerlijk gezegd.
Daar zat ik bij.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 18 die "Nee" hebben gevote in de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |