Dat ben ik niet met je eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:45 schreef Abed het volgende:
[..]
Ze hebben die 'fans' toch al netjes te woord gestaan, vind ik voldoende.
Verder geen enkele verplichting naar supporters.
Dat is waar, maar er zal vast wel voldoende narigheid geroepen worden op zijn zachtst gezegd. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten als het al zo slecht gaat.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens.
Daarbij is het vandaag
prima weer om even de training van je club te bezoeken. Dus ongeacht de resultaten.
Dit doet niet terzake.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De gelatenheid die er nu rond Feyenoord hangt is veelzeggend. De heren zijn bezig om een diep triest negatief clubrecord zo scherp mogelijk te zetten, en zowel de supporters als Van Geel lijken zoiets te hebben van laat Gio maar lekker zitten we gaan vast wel weer een keer een wedstrijdje winnen. En als dat eindelijk gebeurt dan moeten we blij zijn ofzo? Gisteren stond er ook maar een handjevol mensen bij De Kuip om die bus vol miljonairs op te wachten. Ongekend dit. Het legioen is met pensioen.
Part of the job.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:53 schreef Abed het volgende:
[..]
Dat is waar, maar er zal vast wel voldoende narigheid geroepen worden op zijn zachtst gezegd. Kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten als het al zo slecht gaat.
Sowieso dat gedrag van supporters staat me niet aan, al verlies je 10 keer. Je mag best een keer boe roepen hoor maar dreigende sfeertjes hoeft niet zozeer.
Ja sorry, maar ik heb toch iets teveel zelfrespect om daar te gaan staan en aan de spelers te vragen wat er precies allemaal beter kan en ze verrot te schelden.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
De gelatenheid die er nu rond Feyenoord hangt is veelzeggend. De heren zijn bezig om een diep triest negatief clubrecord zo scherp mogelijk te zetten, en zowel de supporters als Van Geel lijken zoiets te hebben van laat Gio maar lekker zitten we gaan vast wel weer een keer een wedstrijdje winnen. En als dat eindelijk gebeurt dan moeten we blij zijn ofzo? Gisteren stond er ook maar een handjevol mensen bij De Kuip om die bus vol miljonairs op te wachten. Ongekend dit. Het legioen is met pensioen.
Vind ik ook, van alle kanten. Zou het onverschilligheid en gewenning zijn? Kan het me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Part of the job.
Tenminste tot een paar jaar geleden nog wel.
Gelatenheid is bijna eng.
DAN KEN JE KIJKUH, MET JE PAARDEMUIL.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik heb toch iets teveel zelfrespect om daar te gaan staan en aan de spelers te vragen wat er precies allemaal beter kan en ze verrot te schelden.
Wij niet perse maar een soort statement naar de spelers en staf zou toch wel passend zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja sorry, maar ik heb toch iets teveel zelfrespect om daar te gaan staan en aan de spelers te vragen wat er precies allemaal beter kan en ze verrot te schelden.
Luciusgodquote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
DAN KEN JE KIJKUH, MET JE PAARDEMUIL.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteindelijk deed-ie dat uiteraard ook alleen voor zichzelf en niet voor de club. Dus waarom hji daar respect voor denkt te verdienen van de Feyenoordsupporters.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:04 schreef Abed het volgende:
,,Praten? Willen jullie praten? Laten we praten dan!" zo mengde Elia zich in de menigte. Zijn verklaring voor de slechte prestaties van het team? ,,Het is kwaliteit, klaar." Hij steekt zelf ook niet in beste vorm, zo gaf Elia toe. Maar hij mist het respect van het publiek, zei hij. ,,Ik had in het buitenland veel meer kunnen verdienen, maar dat heb ik niet gedaan. Ik heb voor Feyenoord gekozen." Dat vonden de fans geen sterk argument. ,,Waar is het respect voor de supporters? We willen inzet!'
Nouja, Elia is niet best, maar die jongen loopt zich wel de tering en verdedigt mee e.d., dus die inzet is er wel. En volgens mij is hij tijden lang toegezongen, dus ik weet niet wat hij lult met 'respect'.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Uiteindelijk deed-ie dat uiteraard ook alleen voor zichzelf en niet voor de club. Dus waarom hji daar respect voor denkt te verdienen van de Feyenoordsupporters.
Hij vraagt respect met het verkeerde argument.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Nouja, Elia is niet best, maar die jongen loopt zich wel de tering en verdedigt mee e.d., dus die inzet is er wel. En volgens mij is hij tijden lang toegezongen, dus ik weet niet wat hij lult met 'respect'.
Gouwe gozerTquote:Op maandag 15 februari 2016 11:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wát een visiequote:Op maandag 15 februari 2016 12:25 schreef Happel het volgende:
Van Geel hoopt op het Cocu verhaal bij Feyenoord. Geef Gio tijd en de spelers en wellicht keert het tij vanzelf wel.
Dan hebben wij er een andere mening over waar het acute probleem ligt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he. Tuurlijk heeft Van Geel gefaald en zal ie een keer moeten wieberen. Maar op dit moment haalt Gio met deze selectie het minimale eruit, daar ligt het accute probleem. Van Geel is een langlopend probleem.
Reken jij Gio op dit moment helemaal niets aan dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben wij er een andere mening over waar het acute probleem ligt.
Van Geel is technisch verantwoordelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Reken jij Gio op dit moment helemaal niets aan dan?
De slechte resultaten zijn een accuut probleem qua ranglijst en directe aanleiding voor deze crisissfeer. De ziekte binnen Feyenoord is een langlopend accuut probleem. Daar wel mee eens?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben wij er een andere mening over waar het acute probleem ligt.
Dat zal. Maar.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel is technisch verantwoordelijk.
Ik zal je zeggen: er zijn mensen voor minder ontslagen.
Deel van het probleem is ook dat nu alle slechte resultaten tegelijk komen, was het wat geleidelijker/aan het begin van het seizoen, dan was het nog steeds klote maar was de beeldvorming heel anders. Kwa plek staan we momenteel wel zo'n beetje op hoogte van de 'kwaliteiten' van de selectie. Kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal. Maar.
Zo slecht als de resultaten momenteel zijn is de huidige selectie ook weer niet.
Het moet meer van het team zelf komen dan dat het team door een speler gedragen wordt.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal. Maar.
Zo slecht als de resultaten momenteel zijn is de huidige selectie ook weer niet.
Genoeg, maar dat wist je toen je hem aanstelde dus dan moet je hem ook de tijd geven. Of het moet Verbeekachtige vormen aannemen en die signalen zijn er (nog) niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord had met deze selectie gewoon moeiteloos 3e moeten worden.
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben wel de meeste caps in de selectie of is dat psv?
Onzin.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Alleen wordt het niet op individuele kwaliteit beslist. FC Utrecht zit tactisch goed in elkaar, maar verdedigend (hoe goed ze ook staan) zijn de weinige kansen die ze weggeven ook meteen goals. Tegen de kleintjes vallen ze enorm tegen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin.
Puur gekeken naar individuele kwaliteiten zijn de selecties van AZ, Utrecht en Vitesse zeker niet minder (AZ en Vitesse zelfs duidelijk sterker). En bij AZ functioneert het als team ook nog eens heel behoorlijk, die zijn in elk opzicht verder dan Feyenoord.
Vooral dankzij 2 Feyenoord-rejects, wat de situatie extra pijnlijk maakt, zelfs als je het begrijpelijk vindt dat destijds keuzes zijn gemaakt zoals ze zijn gemaakt.
Dus, meedoen om plek 3 met deze selectie: ja, dat zou moeten kunnen. Maar 'moeiteloos 3e' is pure onzin. Maar dat weet jij zelf ook wel.
GGGM heeft gelijk, individueel moet je met dit team met gemak 3e worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Veel spelers zijn feitelijk niet meer dan pure middelmaat, maar zelfs middelmatige clubs zetten niet zo'n kansloze reeks neer als dit.
Het is dat je zo gelukkig van start gegaan bent anders moest je nu nog vrezen voor degradatie ook. Zag net een lijstje en alleen Cambuur presteert slechter de tweede seizoenshelft, wij staan 17e:')
Stadion raakt toch wel uitverkocht. Marktwerkingpraktijken dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef H.FR het volgende:
Zit trouwens ff te kijken voor Feyenoord - AZ, maar inclusief zogenaamde korting nog ¤ 30,- voor een kaartje op VV. En moet 3 euro extra betalen als ik het kaartje thuisbezorgd wil krijgen
Wat zijn dit voor praktijken?
Ik ga ervan uit dat Callie troltquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord heeft een betere selectie dan Vitesse en AZ. Dat je Utrecht gelijkwaardig noemt is bespottelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin.
Puur gekeken naar individuele kwaliteiten zijn de selecties van AZ, Utrecht en Vitesse zeker niet minder (AZ en Vitesse zelfs duidelijk sterker). En bij AZ functioneert het als team ook nog eens heel behoorlijk, die zijn in elk opzicht verder dan Feyenoord.
Vooral dankzij 2 Feyenoord-rejects, wat de situatie extra pijnlijk maakt, zelfs als je het begrijpelijk vindt dat destijds keuzes zijn gemaakt zoals ze zijn gemaakt.
Dus, meedoen om plek 3 met deze selectie: ja, dat zou moeten kunnen. Maar 'moeiteloos 3e' is pure onzin. Maar dat weet jij zelf ook wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |