Van Geel is technisch verantwoordelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Reken jij Gio op dit moment helemaal niets aan dan?
De slechte resultaten zijn een accuut probleem qua ranglijst en directe aanleiding voor deze crisissfeer. De ziekte binnen Feyenoord is een langlopend accuut probleem. Daar wel mee eens?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan hebben wij er een andere mening over waar het acute probleem ligt.
Dat zal. Maar.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Van Geel is technisch verantwoordelijk.
Ik zal je zeggen: er zijn mensen voor minder ontslagen.
Deel van het probleem is ook dat nu alle slechte resultaten tegelijk komen, was het wat geleidelijker/aan het begin van het seizoen, dan was het nog steeds klote maar was de beeldvorming heel anders. Kwa plek staan we momenteel wel zo'n beetje op hoogte van de 'kwaliteiten' van de selectie. Kost wat, maar dan heb je ook wat.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal. Maar.
Zo slecht als de resultaten momenteel zijn is de huidige selectie ook weer niet.
Het moet meer van het team zelf komen dan dat het team door een speler gedragen wordt.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zal. Maar.
Zo slecht als de resultaten momenteel zijn is de huidige selectie ook weer niet.
Genoeg, maar dat wist je toen je hem aanstelde dus dan moet je hem ook de tijd geven. Of het moet Verbeekachtige vormen aannemen en die signalen zijn er (nog) niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord had met deze selectie gewoon moeiteloos 3e moeten worden.
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
We hebben wel de meeste caps in de selectie of is dat psv?
Onzin.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Waar baseer je dat op?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:42 schreef GGMM het volgende:
Alleen wordt het niet op individuele kwaliteit beslist. FC Utrecht zit tactisch goed in elkaar, maar verdedigend (hoe goed ze ook staan) zijn de weinige kansen die ze weggeven ook meteen goals. Tegen de kleintjes vallen ze enorm tegen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin.
Puur gekeken naar individuele kwaliteiten zijn de selecties van AZ, Utrecht en Vitesse zeker niet minder (AZ en Vitesse zelfs duidelijk sterker). En bij AZ functioneert het als team ook nog eens heel behoorlijk, die zijn in elk opzicht verder dan Feyenoord.
Vooral dankzij 2 Feyenoord-rejects, wat de situatie extra pijnlijk maakt, zelfs als je het begrijpelijk vindt dat destijds keuzes zijn gemaakt zoals ze zijn gemaakt.
Dus, meedoen om plek 3 met deze selectie: ja, dat zou moeten kunnen. Maar 'moeiteloos 3e' is pure onzin. Maar dat weet jij zelf ook wel.
GGGM heeft gelijk, individueel moet je met dit team met gemak 3e worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Veel spelers zijn feitelijk niet meer dan pure middelmaat, maar zelfs middelmatige clubs zetten niet zo'n kansloze reeks neer als dit.
Het is dat je zo gelukkig van start gegaan bent anders moest je nu nog vrezen voor degradatie ook. Zag net een lijstje en alleen Cambuur presteert slechter de tweede seizoenshelft, wij staan 17e:')
Stadion raakt toch wel uitverkocht. Marktwerkingpraktijken dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:48 schreef H.FR het volgende:
Zit trouwens ff te kijken voor Feyenoord - AZ, maar inclusief zogenaamde korting nog ¤ 30,- voor een kaartje op VV. En moet 3 euro extra betalen als ik het kaartje thuisbezorgd wil krijgen
Wat zijn dit voor praktijken?
Ik ga ervan uit dat Callie troltquote:Op maandag 15 februari 2016 12:31 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh, Feyenoord heeft een betere selectie dan Vitesse en AZ. Dat je Utrecht gelijkwaardig noemt is bespottelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:47 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onzin.
Puur gekeken naar individuele kwaliteiten zijn de selecties van AZ, Utrecht en Vitesse zeker niet minder (AZ en Vitesse zelfs duidelijk sterker). En bij AZ functioneert het als team ook nog eens heel behoorlijk, die zijn in elk opzicht verder dan Feyenoord.
Vooral dankzij 2 Feyenoord-rejects, wat de situatie extra pijnlijk maakt, zelfs als je het begrijpelijk vindt dat destijds keuzes zijn gemaakt zoals ze zijn gemaakt.
Dus, meedoen om plek 3 met deze selectie: ja, dat zou moeten kunnen. Maar 'moeiteloos 3e' is pure onzin. Maar dat weet jij zelf ook wel.
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat Callie trolt
Ik reageer dan ook op iemand die zegt dat Feyenoord puur op selectie moeiteloos derde zou moeten worden. Je bespiegeling is dus totaal irrelevant.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alleen wordt het niet op individuele kwaliteit beslist. FC Utrecht zit tactisch goed in elkaar, maar verdedigend (hoe goed ze ook staan) zijn de weinige kansen die ze weggeven ook meteen goals. Tegen de kleintjes vallen ze enorm tegen.
Het middenveld is gewoon het grootste probleem van Feyenoord. Vorig jaar presteerde je tot en met AZ - Feyenoord heel goed met fucking Te Vrede en Kazim als afwisselende spits. Omdat het middenveld sterk was. Boëtius deed ook vaak aan de duik-spring-dans-show, dat leek vaak niet op voetbalbezigheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik reageer dan ook op iemand die zegt dat Feyenoord puur op selectie moeiteloos derde zou moeten worden. Je bespiegeling is dus totaal irrelevant.
Dat GGMM's stelling onzin is ben je dus met me eens?
Individueel is ook Kramer/Achahbar vs Haller, Solanki, Janssen Bilal vs Jahanbakshs etc...quote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef satecl het volgende:
[..]
GGGM heeft gelijk, individueel moet je met dit team met gemak 3e worden.
Boete op loyaliteit.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Stadion raakt toch wel uitverkocht. Marktwerkingpraktijken dus.
Dat komt voornamelijk omdat er in velden of wegen geen tactiek te herkennen is. Individueel had je met deze selectie gewoon 3e moeten worden.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?
Veel spelers zijn feitelijk niet meer dan pure middelmaat, maar zelfs middelmatige clubs zetten niet zo'n kansloze reeks neer als dit.
Het is dat je zo gelukkig van start gegaan bent anders moest je nu nog vrezen voor degradatie ook. Zag net een lijstje en alleen Cambuur presteert slechter de tweede seizoenshelft, wij staan 17
Marijnissenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef Droopie het volgende:
Wishfull thinking
Jan Marijnissen moet Gudde vervangen. Wouter Bos is een engnek
Ja of Geert Wilders!!!!quote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef Droopie het volgende:
Wishfull thinking
Jan Marijnissen moet Gudde vervangen. Wouter Bos is een engnek
Nogmaals, voor de discussie is dat niet relevant. Natuurlijk ben ik het met je eens.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het middenveld is gewoon het grootste probleem van Feyenoord. Vorig jaar presteerde je tot en met AZ - Feyenoord heel goed met fucking Te Vrede en Kazim als afwisselende spits. Omdat het middenveld sterk was. Boëtius deed ook vaak aan de duik-spring-dans-show, dat leek vaak niet op voetbalbezigheid.
Dan kan je wel gaan reppen over individuele kwaliteit, maar organisatie kan veel verbloemen. Zie Ajax.
Nog minder?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of Geert Wilders!!!!
Minder minder minder
Zonder El Ahmadi en Bilal kan het best eens beter lopenquote:Op maandag 15 februari 2016 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja of Geert Wilders!!!!
Minder minder minder
Dat zomaar 3e worden ben ik niet met je eens. Een negatieve reeks van 7 is wel weer het andere uiterste .quote:Op maandag 15 februari 2016 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt voornamelijk omdat er in velden of wegen geen tactiek te herkennen is. Individueel had je met deze selectie gewoon 3e moeten worden.
Stellen dat Gio hier niet veel aan kan doen en dat Feyenoord nu staat waar het hoort is bespottelijk.
Feyenoord supporter, ervaring in de haven als FNV baas met stakingen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Marijnissenhoe kom je daar in 's hemelsnaam op.
Ervaring in de haven, wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Feyenoord supporter, ervaring in de haven als FNV baas met stakingen.
Bestuurlijke kwaliteiten.
Havenervaring?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Je stond voor de winterstop 9 punten voor. Echt niet op basis van geluk hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zomaar 3e worden ben ik niet met je eens. Een negatieve reeks van 7 is wel weer het andere uiterste .
Het kwartje viel gewoon vaak de juiste kant op. Van de 6 penals waren er 4 onterecht of zo.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stond voor de winterstop 9 punten voor. Echt niet op basis van geluk hoor.
Durf jij dat te ontkennen, ja?quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)-met-Feyenoord.dhtml
Nou al die penaltiesquote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heeft flink wat stakingen georganiseerd in de rotterdamse haven.quote:
En inmiddels 103 jaar oud en een kwakkelende gezondheid.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Haha, nee.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het kwartje viel gewoon vaak de juiste kant op. Van de 6 penals waren er 4 onterecht of zo.
quote:Lachend liep hij afgelopen vrijdag door Ahoy. Een goede vriend had hem meegenomen naar het ABN AMRO World Tennis Tournament. Ik kwam hem tegen in het VIP-dorp en dacht: Dick Advocaat zou een prima interim-trainer voor Feyenoord zijn.
Wat is op dit moment het grootste probleem bij Feyenoord? Na zeven nederlagen op rij ligt het antwoord voor de hand: er wordt geen punt meer gepakt. Waar ligt het aan? Die vraag roept een aantal vervolgvragen op. Ligt het aan het niveau van de spelers? Ligt het aan de kwaliteiten van de trainer? Ligt het aan het functioneren van de directie?
Amper een half jaar geleden ging in heel Rotterdam de vlag uit. Feyenoord had onder andere Kuyt, Vejinovic, Kramer, Elia en Botteghin aangetrokken. De weg naar de Coolsingel lag open, zo hoorde je her en der in de stad. Ook vanuit de journalistiek was er volop lof voor het aankoopbeleid van Martin van Geel. Heel veel minder lof oogste de technisch directeur toen hij in maart van het het vorig jaar bekend maakte dat Giovanni van Bronckhorst de nieuwe trainer werd. Niet dat er keiharde kritiek werd geuit, want daar vinden wij met z'n allen Gio net even een te aardige kerel voor. Vraagtekens waren er wel. Wat moet Feyenoord met een trainer die nog nooit een elftal onder zijn hoede had? Heeft hij een visie? Is hij niet te lief?
Het is februari 2016 en Feyenoord is het lachertje van de eredivisie. Niet alleen omdat het alleen nog maar verliest, maar ook omdat het voetbalt als een kip zonder kop. En het bijzondere is: de pijlen van de teleurgestelde fans richten zich op de directie. Van Bronckhorst wordt ontzien. En dat terwijl hij met de week meer uitstraalt de draad volledig kwijt te zijn. Wat is dat toch met voetballiefhebbers en journalisten? Als je als speler een grote carrière achter de rug hebt, is je krediet als trainer blijkbaar oneindig. Terwijl juist een trainer zonder geweldig spelers-cv na twee nederlagen zijn biezen kan pakken.
Voor alle duidelijkheid: ik schrijf dit verhaal niet om Van Bronckhorst de WW in te krijgen. Het enige wat ik doe is meedenken. Hoe komt Feyenoord uit de crisis? De directie van Feyenoord mag het menselijke aspect nooit uit het oog verliezen en zou er daarom goed aan doen Van Bronckhorst tegen zichzelf in bescherming te nemen. Een kind van de club mag dan veel meer krediet hebben dan een buitenstaander, als clubleiding laat je een kind van de club ook niet langzaam kapot gaan.
Brengt mij weer terug bij Advocaat in Ahoy. Als ik de kleine generaal door het Rotterdamse sportpaleis zie struinen, is er wat mij betreft op korte termijn maar één oplossing: haal de ervaren en gelouterde (en bovenal clubloze) Dick Advocaat naar de Kuip en zet hem de komende drie maanden naast Gio op de bank. Je slaat dan twee vliegen in één klap: het elftal krijgt de broodnodige en nu totaal ontbrekende visie en structuur aangereikt (de enige weg naar succes) en Van Bronckhorst krijgt een spoedcursus die de kans vergroot dat hij alsnog de grote trainer wordt waar Martin van Geel als sinds elf maanden op hoopt.
Wel een strak plan. We staken gewoon, kunnen we ook niet meer verliezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft flink wat stakingen georganiseerd in de rotterdamse haven.
Weet ik als zoon van een havenslaaf
Jawel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Elia doet het al 10 wedstrijden dus het begin is er alquote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een strak plan. We staken gewoon, kunnen we ook niet meer verliezen.
Spelers zullen het dan wel nalaten om te staken. Werken voor je geldquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Elia doet het al 10 wedstrijden dus het begin is er al
De CV van Guddequote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef H.FR het volgende:
Ik heb wel eens gesolliciteerd bij een bedrijf dat reddingsboten maakt, zodoende heb ik veel ervaring met het redden van zaken. Daarom wil ik bij deze ook een gooi doen naar een functie in het Bestuur bij Feyenoord. Wellicht kan ik als Algemeen directeur een goede sparringpartner zijn voor Scrummie, die dan TD wordt.
Die is binnenkort weg dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)onckhorst-staan.html
Krijg je Jan Slagter er gratis bij.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Misschien kan de dochter van Marijnissen wel als een soort klankbord fungeren voor al die fossielen in de RvC.
Euh. Grotendeels wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind dat ik het moet worden. Ik heb ervaring met het in goede banen leiden van een zooitje ongeregeld --> VBL-mod.
Bedankt dat je de grap even uitlegt Stijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je Jan Slagter er gratis bij.
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.quote:
Ik herlas en ik schaamde mezelf inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt Stijn.
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
*kreegquote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
Feyenoord - FC Utrecht
Om maar eens wat te noemen.
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
Feyenoord - FC Utrecht
Om maar eens wat te noemen.
Hij moet wel want anders kan hij zelf ook wegwezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Filmpje niet gezien maar had niks anders verwacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.
Jij gaat er nu van uit dat er überhaupt een beleid is... dat begin ik steeds meer in twijfel te trekken. Er is een plan, maar 1 plan: Er moet een nieuw stadion komen, de rest is bijzaak voor die lijpen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.
Veel heft elkaar op, inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.
Jij bent er zelden tijdens wedstrijden (gelukkig maar)quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind dat ik het moet worden. Ik heb ervaring met het in goede banen leiden van een zooitje ongeregeld --> VBL-mod.
Hij praat heel veel maar zegt helemaal niets. 7 wedstrijden op rij verliezen en dan doodleuk verkondigen dat winnen en verliezen dichtbij elkaar ligt in het voetbal. De meeste mensen die zulke onzin verkondigen worden gedwongen in een psychiatrische instelling geplaatst.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Dan zit ik in het stadion. Bij uitwedstrijden zit ik meestal huilend in een hoekje van de kamer.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij bent er zelden tijdens wedstrijden (gelukkig maar)
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.
Ajax niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.
Snap ook nog steeds niet hoe je dat als grens niet kan zien.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.
Dat klopt toch ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Bal over de zijlijn geweest bij de 1-1 van Ajax: dat heeft niets met pech te maken maar met onkunde.
[ afbeelding ]
oh ja, helemaal vergeten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Bal over de zijlijn geweest bij de 1-1 van Ajax: dat heeft niets met pech te maken maar met onkunde.
[ afbeelding ]
Najah, het is best begrijpelijk dat daar de focus ligt, aangezien je nooit structureel PSV en Ajax kan bijbenen als je met de beperkingen van de Kuip blijft werken. Aan de andere kant gebeurt er volgens mij op het gebied van een nieuw stadion ook jack shit, dus dat lijkt me als Feyenoord-aanhanger nogal frustrerend. Is dit nou een mager seizoennetje omdat men vol inzet op het nieuwe stadion wat er bv. volgend seizoen zou moeten staan dan heb je nog iets om naar uit te kijken.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij gaat er nu van uit dat er überhaupt een beleid is... dat begin ik steeds meer in twijfel te trekken. Er is een plan, maar 1 plan: Er moet een nieuw stadion komen, de rest is bijzaak voor die lijpen.
Martin is een vechter.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf jezelf dat maar wijsmaken. Zo zul je veel bereiken.
Nee, onkunde is Kramer in de spits opstellen. Pech is, iemand anders opstellen die ook niet scoort.quote:
In de casus bij de 1-1 is onkunde pech.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onkunde is Kramer in de spits opstellen. Pech is, iemand anders opstellen die ook niet scoort.
Je kunt iemand niet meer omkopen. Je kunt iemand omkopen of niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Grensrechter meer omkopen is ook een optie, alleen raad ik je dat af.
Ik zou je willen overtuigen van mijn bewering maar dan gaan we heel ver van het pad af.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt iemand niet meer omkopen. Je kunt iemand omkopen of niet.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
quote:Feyenoord houdt nog altijd vertrouwen in trainer Giovanni van Bronckhorst. Technisch directeur Martin van Geel betitelt de erbarmelijke serie van zeven opeenvolgende competitienederlagen als "onwerkelijk".
"Een dramatische periode. Zes wedstrijden geleden stonden we nog zeventien punten voor op AZ, nu staan we één punt achter. Dat gebeurt niet vaak. We moeten hier met z'n allen uitkomen. Ik had je voor gek verklaard als we tijdens de winterstop dit interview zouden hebben gehad", aldus Van Geel.
Met name als je er ook gewoon naar kijkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook nog steeds niet hoe je dat als grens niet kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |