Wel een strak plan. We staken gewoon, kunnen we ook niet meer verliezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:59 schreef Droopie het volgende:
[..]
Die heeft flink wat stakingen georganiseerd in de rotterdamse haven.
Weet ik als zoon van een havenslaaf
Jawel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stond voor de winterstop 9 punten voor. Echt niet op basis van geluk hoor.
Elia doet het al 10 wedstrijden dus het begin is er alquote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Wel een strak plan. We staken gewoon, kunnen we ook niet meer verliezen.
Spelers zullen het dan wel nalaten om te staken. Werken voor je geldquote:Op maandag 15 februari 2016 12:57 schreef Droopie het volgende:
[..]
Feyenoord supporter, ervaring in de haven als FNV baas met stakingen.
Bestuurlijke kwaliteiten.
http://m.ad.nl/ad/m/nl/56(...)-met-Feyenoord.dhtml
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Elia doet het al 10 wedstrijden dus het begin is er al
De CV van Guddequote:Op maandag 15 februari 2016 13:00 schreef H.FR het volgende:
Ik heb wel eens gesolliciteerd bij een bedrijf dat reddingsboten maakt, zodoende heb ik veel ervaring met het redden van zaken. Daarom wil ik bij deze ook een gooi doen naar een functie in het Bestuur bij Feyenoord. Wellicht kan ik als Algemeen directeur een goede sparringpartner zijn voor Scrummie, die dan TD wordt.
Die is binnenkort weg dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)onckhorst-staan.html
Krijg je Jan Slagter er gratis bij.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Misschien kan de dochter van Marijnissen wel als een soort klankbord fungeren voor al die fossielen in de RvC.
Euh. Grotendeels wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stond voor de winterstop 9 punten voor. Echt niet op basis van geluk hoor.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind dat ik het moet worden. Ik heb ervaring met het in goede banen leiden van een zooitje ongeregeld --> VBL-mod.
Bedankt dat je de grap even uitlegt Stijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je Jan Slagter er gratis bij.
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.quote:
Ik herlas en ik schaamde mezelf inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt Stijn.
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)onckhorst-staan.html
*kreegquote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
Feyenoord - FC Utrecht
Om maar eens wat te noemen.
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
Feyenoord - FC Utrecht
Om maar eens wat te noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |