Die is binnenkort weg dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
http://nos.nl/artikel/208(...)onckhorst-staan.html
Krijg je Jan Slagter er gratis bij.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Misschien kan de dochter van Marijnissen wel als een soort klankbord fungeren voor al die fossielen in de RvC.
Euh. Grotendeels wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je stond voor de winterstop 9 punten voor. Echt niet op basis van geluk hoor.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind dat ik het moet worden. Ik heb ervaring met het in goede banen leiden van een zooitje ongeregeld --> VBL-mod.
Bedankt dat je de grap even uitlegt Stijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Krijg je Jan Slagter er gratis bij.
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.quote:
Ik herlas en ik schaamde mezelf inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedankt dat je de grap even uitlegt Stijn.
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
*kreegquote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
Feyenoord - FC Utrecht
Om maar eens wat te noemen.
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord op redelijk cruciale punten waar het kon breken net uit het niets de wind mee kwam.
Feyenoord - Vitesse
Feyenoord - Heracles
Feyenoord - FC Utrecht
Om maar eens wat te noemen.
Hij moet wel want anders kan hij zelf ook wegwezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Filmpje niet gezien maar had niks anders verwacht.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.
Jij gaat er nu van uit dat er überhaupt een beleid is... dat begin ik steeds meer in twijfel te trekken. Er is een plan, maar 1 plan: Er moet een nieuw stadion komen, de rest is bijzaak voor die lijpen.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tering, zelden een interview gezien met zoveel open deuren en 'Wij van WC-eend...'. Alleen maar het gebruikelijke 'onwerkelijk, vervelend, we doen ons best, we staan achter ons beleid blabla'. Misschien werkt je beleid gewoon niet als je zo'n ongekende vrije val maakt.
Veel heft elkaar op, inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.
Jij bent er zelden tijdens wedstrijden (gelukkig maar)quote:Op maandag 15 februari 2016 13:05 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind dat ik het moet worden. Ik heb ervaring met het in goede banen leiden van een zooitje ongeregeld --> VBL-mod.
Hij praat heel veel maar zegt helemaal niets. 7 wedstrijden op rij verliezen en dan doodleuk verkondigen dat winnen en verliezen dichtbij elkaar ligt in het voetbal. De meeste mensen die zulke onzin verkondigen worden gedwongen in een psychiatrische instelling geplaatst.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Dan zit ik in het stadion. Bij uitwedstrijden zit ik meestal huilend in een hoekje van de kamer.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jij bent er zelden tijdens wedstrijden (gelukkig maar)
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef Caland het volgende:
[..]
En bij Den Haag en tegen Ajax kregen we weer te weinig om maar eens wat te noemen.
Ajax niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.
Snap ook nog steeds niet hoe je dat als grens niet kan zien.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat had niks met pech te maken, maar met onkunde.
Dat klopt toch ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Bal over de zijlijn geweest bij de 1-1 van Ajax: dat heeft niets met pech te maken maar met onkunde.
[ afbeelding ]
oh ja, helemaal vergeten.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Bal over de zijlijn geweest bij de 1-1 van Ajax: dat heeft niets met pech te maken maar met onkunde.
[ afbeelding ]
Najah, het is best begrijpelijk dat daar de focus ligt, aangezien je nooit structureel PSV en Ajax kan bijbenen als je met de beperkingen van de Kuip blijft werken. Aan de andere kant gebeurt er volgens mij op het gebied van een nieuw stadion ook jack shit, dus dat lijkt me als Feyenoord-aanhanger nogal frustrerend. Is dit nou een mager seizoennetje omdat men vol inzet op het nieuwe stadion wat er bv. volgend seizoen zou moeten staan dan heb je nog iets om naar uit te kijken.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Jij gaat er nu van uit dat er überhaupt een beleid is... dat begin ik steeds meer in twijfel te trekken. Er is een plan, maar 1 plan: Er moet een nieuw stadion komen, de rest is bijzaak voor die lijpen.
Martin is een vechter.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
Wat?quote:Op maandag 15 februari 2016 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Blijf jezelf dat maar wijsmaken. Zo zul je veel bereiken.
Nee, onkunde is Kramer in de spits opstellen. Pech is, iemand anders opstellen die ook niet scoort.quote:
In de casus bij de 1-1 is onkunde pech.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:15 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onkunde is Kramer in de spits opstellen. Pech is, iemand anders opstellen die ook niet scoort.
Je kunt iemand niet meer omkopen. Je kunt iemand omkopen of niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Grensrechter meer omkopen is ook een optie, alleen raad ik je dat af.
Ik zou je willen overtuigen van mijn bewering maar dan gaan we heel ver van het pad af.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:16 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kunt iemand niet meer omkopen. Je kunt iemand omkopen of niet.
quote:Op maandag 15 februari 2016 13:04 schreef Caland het volgende:
quote:Feyenoord houdt nog altijd vertrouwen in trainer Giovanni van Bronckhorst. Technisch directeur Martin van Geel betitelt de erbarmelijke serie van zeven opeenvolgende competitienederlagen als "onwerkelijk".
"Een dramatische periode. Zes wedstrijden geleden stonden we nog zeventien punten voor op AZ, nu staan we één punt achter. Dat gebeurt niet vaak. We moeten hier met z'n allen uitkomen. Ik had je voor gek verklaard als we tijdens de winterstop dit interview zouden hebben gehad", aldus Van Geel.
Met name als je er ook gewoon naar kijkt.quote:Op maandag 15 februari 2016 13:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Snap ook nog steeds niet hoe je dat als grens niet kan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |