Er is nu 16 X gestemd. Dat is voor de telegraaf meer dan voldoende om een artikel op de voorpagina te plaatsen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, mailen we daarna de poll naar de telegraaf en maken zij er een nieuwsbericht van.
Dan hou je het veld niet breed ga je compact spelen gvd.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, flankspelers zijn zwaar nutteloos om het veld breed te houden!1!!!!!!!11!!!1!!.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dan hou je het veld niet breed ga je compact spelen gvd.
Een pass over meer dan 5 meter is momenteel toch teveel gevraagd. Conditioneel leek het gisteren wel of iedereen tyfusmoe was.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Een pass over meer dan 5 meter is momenteel toch teveel gevraagd. Conditioneel leek het gisteren wel of iedereen tyfusmoe was.
Compact spelen als je de bal niet hebt ja. Als je de bal hebt moet je het veld breed maken, anders ben je die bal zo weer kwijt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee joh, volgens Elan moet je altijd compact spelen. Ook als je de bal hebt. Dan zorg je er namelijk voor dat de tegenstander overal makkelijk tussen kan komen. Erg handig.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Compact spelen als je de bal niet hebt ja. Als je de bal hebt moet je het veld breed maken, anders ben je die bal zo weer kwijt.
Joh.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Compact spelen als je de bal niet hebt ja. Als je de bal hebt moet je het veld breed maken, anders ben je die bal zo weer kwijt.
Vicieuze cirkel bedoel je?quote:Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
We zijn het stadium van tactieken aanpassen al lang voorbij. Moeten nu gewoon lucky een wedstrijdje winnen en hopen dat we uit die vicieuze spiraal kunnen komen.
We zijn in die cirkel gekomen door een compleet gebrek aan tactisch plan. Door die slechte serie is vertrouwen ook een belangrijke factor geworden, maar je gaat nog steeds geen structurele resultaten boeken als je geen vastigheden etc. hebt.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
We zijn het stadium van tactieken aanpassen al lang voorbij. Moeten nu gewoon lucky een wedstrijdje winnen en hopen dat we uit die vicieuze spiraal kunnen komen.
Dat zei ik gisteren al. Je kan nu gewoon iedere wedstrijd verliezen hé. Roda thuis is op papier een makkie. Maar in onze huidige vorm is het gewoon een gigantisch obstakelquote:Op maandag 15 februari 2016 11:19 schreef DonRaja het volgende:
Een cirkel is rond en kan eigenlijk niet vicieus zijn. Vandaar dat ik spiraal gebruikte.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vicieuze cirkel bedoel je?
Sorry Don.
quote:Op maandag 15 februari 2016 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een cirkel is rond en kan eigenlijk niet vicieus zijn. Vandaar dat ik spiraal gebruikte.
Als ik geen mod was had ik nu een grap gemaakt over Kramers' moeder en een spiraal. Maar dat doe ik dus niet.quote:
Gebruikte je moeder dat ook maarquote:Op maandag 15 februari 2016 11:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Een cirkel is rond en kan eigenlijk niet vicieus zijn. Vandaar dat ik spiraal gebruikte.
Het begint wel wat genant te worden ja. Ik gun jullie nu wel eens een gelijkspelletje weer.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren al. Je kan nu gewoon iedere wedstrijd verliezen hé. Roda thuis is op papier een makkie. Maar in onze huidige vorm is het gewoon een gigantisch obstakel
Roda & een obstakel
We zijn echt diep gezonken![]()
Verdommequote:
3 op een rij was al aardig genant, goftedomme.quote:Op maandag 15 februari 2016 11:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Het begint wel wat genant te worden ja. Ik gun jullie nu wel eens een gelijkspelletje weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |