Waarna Ron Vlaar ze op hun neus zou stompen.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima toch?
Bij ons zouden ze de champagne ontkurken en het bad vol laten lopen na een gelijkspel momenteel.
quote:Dit is een LUDIEKE actie met een serieuze ondertoon, laat je stalenbuis deze keer dus thuis! Deze protestmars is NIET bedoeld om geweld te gebruiken, dit wordt dus ook niet geoorloofd!
quote:Technisch directeur Martin van Geel van Feyenoord staat nog volledig achter trainer Giovanni van Bronckhorst. ,,Je kan moeilijk zeggen dat z'n krediet oneindig is, maar het is wel heel erg groot'', zei hij maandag voor de camera van de NOS. ,,We vinden dat we een goede staf hebben met Jean-Paul van Gastel en de ervaren Jan Wouters. Met steun van iedereen bij Feyenoord, hopelijk ook van het legioen, komen we er bovenop."
Van Geel kan nauwelijks geloven dat Feyenoord maar liefst zeven competitiewedstrijden op rij heeft verloren. ,,Onwerkelijk en dramatisch'', noemt hij die serie. ,,Zes wedstrijden geleden stonden we nog zeventien punten voor op AZ, nu staan we één punt achter. We hebben wel eens mogen vernemen dat we een kampioenswaardige selectie hadden. Zo dachten wij niet. Daarom was de doelstelling Europees voetbal via de competitie of het bekertoernooi. Dat kan nog steeds.''
Geen wegloper
De technisch directeur van Feyenoord verbindt zijn zijn lot niet aan trainer Van Bronckhorst. ,,Zo denken wij hier niet. Wij doen wat het beste is voor Feyenoord. Ik zit hier al vijf jaar en heb het uitstekend naar mijn zin. Ik voel me bovendien door heel veel mensen gesteund. Ik doe hier elke dag alles om de club terug te brengen. Ik ben geen wegloper, ik ben een vechter die wil winnen."
Van Geel beseft wel dat hij verantwoordelijk is voor het aankoopbeleid bij Feyenoord. En vooral de laatste weken zitten veel aangetrokken spelers op de bank. ,,We hebben voor dit seizoen naar onze mogelijkheden de selectie proberen samen te stellen, zowel kwalitatief als kwantitatief. Daar hebben we met z'n allen achter gestaan. Maar ik draag verantwoordelijkheid voor goede aankopen en aankopen die het nu minder doen. De eerste competitiehelft deed deze selectie het uitstekend, nu gaat het minder. Maar winnen en verliezen kan heel dichtbij liggen. Het kan nu ook weer omslaan.''
Misschien is hij stiekem nog voor Ajax.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:26 schreef MPC60 het volgende:
Hoe kan je het op dit moment uitstekend naar je zin hebben?????
Ach Van Hanegem is zelf ook meerdere keren ontslagen omdat hij er niks meer van bakte. Het is altijd makkelijker om vanaf de zijlijn te roeptoeterenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Zoals vrijwel altijd heeft Willem weer groot gelijk
Bizar dat die nooit meer bij de club betrokken is.
Ook dan heb je het nu niet uitstekend naar de zin. De enigen die lol hebben zitten in Eindhoven.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien is hij stiekem nog voor Ajax.
Wat heeft dat te maken met het gelijk of ongelijk van een columnist?quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach Van Hanegem is zelf ook meerdere keren ontslagen omdat hij er niks meer van bakte. Het is altijd makkelijker om vanaf de zijlijn te roeptoeteren
Misschien sloeg het op de 2e zin.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het gelijk of ongelijk van een columnist?
Hij is bijna net zo'n gladde aal als Mark Rutte.. Het 'belang van Feyenoord'zegt hij dan.. jaja, zijn eigenbelang zal hij bedoelen, op zijn luie reet in het warme zachte pluche van De Kuip met 7 ton in zijn handjes ieder jaar.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:25 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Die tyfuslul is meester in zijn eigen bordje schoonvegen.
Hij heeft wel gelijk maar ik heb nou niet echt de indruk dat het beter zou gaan met Feyenoord als Van Hanegem weer iets zou doen voor de clubquote:Op maandag 15 februari 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met het gelijk of ongelijk van een columnist?
In dit geval kan hij natuurlijk ook moeilijk anders en hij heeft wel gelijk dat je gewoon vanuit je organisatie moet gaan voetballen, de ruimtes klein houdenquote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ach Van Hanegem is zelf ook meerdere keren ontslagen omdat hij er niks meer van bakte. Het is altijd makkelijker om vanaf de zijlijn te roeptoeteren
Guus Hiddink is een volledig demente idioot. Maar zodra hij bij philip op de koffie ging gebeurde er wat. Die gasten zijn misschien geen topcoaches meer, maar hebben wel degelijk verstand van bepaalde zaken en zijn gewoon uitstekende om die jongens mentaal op de juiste plek te zetten.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:28 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Uhhhquote:yOp maandag 15 februari 2016 14:42 schreef cofox het volgende:
Het belangrijkste is dat we nu de rust bewaren dat is het beste voor de club en het elftal. We moeten Gio gewoon de tijd geven om te werken aan zijn team, ik heb er nog steeds vertrouwen in. Gio is een jongen van de club hij zal zich 200% geven om er een succes van te maken. Geef hem 2 jaar en het komt goed geloof mij maar
Sarcasme neem ik aan? Gister riep je nog het tegenovergesteldequote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef cofox het volgende:
Het belangrijkste is dat we nu de rust bewaren dat is het beste voor de club en het elftal. We moeten Gio gewoon de tijd geven om te werken aan zijn team, ik heb er nog steeds vertrouwen in. Gio is een jongen van de club hij zal zich 200% geven om er een succes van te maken. Geef hem 2 jaar en het komt goed geloof mij maar
Willem moet lekker gaan golfen. Eindbaas.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk maar ik heb nou niet echt de indruk dat het beter zou gaan met Feyenoord als Van Hanegem weer iets zou doen voor de club
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:42 schreef cofox het volgende:
Iemand die miljoenen over de balk gooit voor bagger als Bilal en Kramer valt een hoop te verwijten. De voetballerij is een rare wereld.. bij ieder normaal bedrijf zou je eruit worden getrapt als je zoveel geld door de plee spoeltquote:Op maandag 15 februari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nu ik het zo hoor, vind ik dat Martin toch weinig te verwijten valt. Hij beargumenteert zijn keuzes goed.
http://nos.nl/video/20871(...)ver-komend-jaar.html
Voetbalclubs zijn dan ook geen normale bedrijven.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Iemand die miljoenen over de balk gooit voor bagger als Bilal en Kramer valt een hoop te verwijten. De voetballerij is een rare wereld.. bij ieder normaal bedrijf zou je eruit worden getrapt als je zoveel geld door de plee spoelt
quote:Op maandag 15 februari 2016 14:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
Nu ik het zo hoor, vind ik dat Martin toch weinig te verwijten valt. Hij beargumenteert zijn keuzes goed.
http://nos.nl/video/20871(...)ver-komend-jaar.html
Dat zeg ik toch ook..quote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetbalclubs zijn dan ook geen normale bedrijven.
Hiddink heeft als trainer wel wat meer gedaan als van hanegem. En die demente idioot is nu gewoon hoofdcoach van Chelsea.quote:Op maandag 15 februari 2016 14:38 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Guus Hiddink is een volledig demente idioot. Maar zodra hij bij philip op de koffie ging gebeurde er wat. Die gasten zijn misschien geen topcoaches meer, maar hebben wel degelijk verstand van bepaalde zaken en zijn gewoon uitstekende om die jongens mentaal op de juiste plek te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |