Dat is de Van Geel facepalm.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
Dat gifje in de op, ligt hij nou te slapen ofzo?
Van Geel die ook altijd heeft geroepen dat hij een trainer nooit langer dan één jaar wil vastleggen, geeft van Bronkhorst gewoon een meerjarig contract.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Richt je pijlen eens ergens anders op zou ik zeggen.
Van Geel die altijd heeft geroeptoeterd dat een trainer van Feyenoord ervaring moet hebben, maar toen Rutten als complete verrassing niet wilde verlengen maar bij Gio uitkwam bijvoorbeeld.
Exact.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:41 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Van Geel die ook altijd heeft geroepen dat hij een trainer nooit langer dan één jaar wil vastleggen, geeft van Bronkhorst gewoon een meerjarig contract.
En een Feyenoord-trainer moet "zijn beginnersfouten maar ergens anders maken". Yellowgod.
Ik heb geen idee, maar mijn idee is terug naar de basis, het achterin dichttimmeren en compact spelen. Als je geen tegendoelpunten krijgt kan je ook niet verliezen. Kijken we dan weer verder.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien gewoon eens kijken hoe AZ het heeft aangepakt deze periode in vergelijking met voor de winterstop toen ze door de meest knullige ploegen beet genomen werden.
Is maar een tip.
Zo bekeek ik de wedstrijd gisteren ook.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
Plus een beetje duidelijk zijn naar buiten toe. Nu wordt er iedere week een nieuw verhaal afgestoken en lijkt Gio een wekelijkse auditie voor de Oudejaarsconference 2017 te doen. Dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mijn idee is terug naar de basis, het achterin dichttimmeren en compact spelen. Als je geen tegendoelpunten krijgt kan je ook niet verliezen. Kijken we dan weer verder.
Daarom viel het me ook zo tegen dat de speelwijze tegen Roda niet werd vastgehouden.
Hij kan nu doen wat hij wil het komt toch niet meer goed. Spelersgroep neemt hem allang niet meer serieus en consequenties zijn er toch niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus een beetje duidelijk zijn naar buiten toe. Nu wordt er iedere week een nieuw verhaal afgestoken en lijkt Gio een wekelijkse auditie voor de Oudejaarsconference 2017 te doen. Dat schiet ook niet op.
Je bent geen degradatieploeg. Je wilt zo snel mogelijk een wedstrijd winnen. Drie keer achter elkaar op 0-0 proberen te spelen gaat je niet uit de crisis helpen lijkt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar mijn idee is terug naar de basis, het achterin dichttimmeren en compact spelen. Als je geen tegendoelpunten krijgt kan je ook niet verliezen. Kijken we dan weer verder.
Daarom viel het me ook zo tegen dat de speelwijze tegen Roda niet werd vastgehouden.
Daar is hij juist behoorlijk consequent in. Hard blijven werken, lichtpuntjes, vertrouwen, beter verdedigen, kansen afmaken... Bedankt Hans, zou je bijna zeggen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Plus een beetje duidelijk zijn naar buiten toe. Nu wordt er iedere week een nieuw verhaal afgestoken en lijkt Gio een wekelijkse auditie voor de Oudejaarsconference 2017 te doen. Dat schiet ook niet op.
Mooi, mailen we daarna de poll naar de telegraaf en maken zij er een nieuwsbericht van.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Even een poll gemaakt in de OP.
Gewoon even de peiling checken wat met er hier in het topic van vindt.
Je kan ook gewoon je muil houden, Duitser.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, mailen we daarna de poll naar de telegraaf en maken zij er een nieuwsbericht van.
Uit tegen Ajax wel. En uit tegen Zwolle is het ook geen schande om een punt te halen als je in zwaar weer zit.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je bent geen degradatieploeg. Je wilt zo snel mogelijk een wedstrijd winnen. Drie keer achter elkaar op 0-0 proberen te spelen gaat je niet uit de crisis helpen lijkt me.
Uit tegen Ajax speelde we 5-4-1.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Uit tegen Ajax wel. En uit tegen Zwolle is het ook geen schande om een punt te halen als je in zwaar weer zit.
Waarom neemt de spelersgroep hem niet serieus? Vertel dat eens. Zij blijven ook naïef het voorzetten-voorzetten-voorzetten spelletje uitvoeren wat misschien 5% kans heeft op succes.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij kan nu doen wat hij wil het komt toch niet meer goed. Spelersgroep neemt hem allang niet meer serieus en consequenties zijn er toch niet.
Ik ben het deels eens met de poll, wat nu?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:
Even een poll gemaakt in de OP.
Gewoon even de peiling checken wat met er hier in het topic van vindt.
Drie keer één punt is beter dan tien keer op rij verliezen.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Je bent geen degradatieploeg. Je wilt zo snel mogelijk een wedstrijd winnen. Drie keer achter elkaar op 0-0 proberen te spelen gaat je niet uit de crisis helpen lijkt me.
Ga anders even vooral heel serieus op Elan reageren, dat helpt.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom neemt de spelersgroep hem niet serieus? Vertel dat eens. Zij blijven ook naïef het voorzetten-voorzetten-voorzetten spelletje uitvoeren wat misschien 5% kans heeft op succes.
Flip a coin. When it's in the air, you'll know what side you're hoping for.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:50 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik ben het deels eens met de poll, wat nu?
Deze kunnen we op een tegeltje zetten.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Drie keer één punt is beter dan tien keer op rij verliezen.
U vraagt wij draaien.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:52 schreef Vasion het volgende:
Drie keer één punt is beter dan tien keer op rij verliezen.
Als dat was gelukt dan hadden we nu 3 punten meer gehad en hadden we nog 3e gestaan.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
Nog steeds van mening dat van Geel het goed doet en dat Gio een uitstekende keuze is geweest?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als dat was gelukt dan hadden we nu 3 punten meer gehad en hadden we nog 3e gestaan.
Omdat hij maar wat aankloot.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom neemt de spelersgroep hem niet serieus? Vertel dat eens.
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Vilhena, Tapia, El Ahmadi; Toornstra, Kuyt, Basacikoglu.quote:
We schrijven het even op.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:57 schreef GGMM het volgende:
Zo'n poll vind ik een beetje FR12-achtig.
Leuke tegel welquote:Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
Welke opties heb jij dan buiten Bilal en Elia?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat hij maar wat aankloot.
Spelers als Elia of Bilal kunnen wekelijks de meest bizarre wanprestatie leveren en de week er op gewoon weer spelen.
Waar Frank gezegend lijkt met een gouden pik en dingen vaak goed uitpakken lijkt het bij Gio net andersom. Ben geen psycholoog verder maar dat lijkt me voor je geloofwaardigheid als leider van een groep verdomde onhandig.
Elke mutatie die hij doet pakt zo mogelijk nog kutter uit dan het initiële probleem. Best bijzonder eigenlijk.
4-4-2 met Kuyt & Kramerquote:Op maandag 15 februari 2016 10:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welke opties heb jij dan buiten Bilal en Elia?
We speelden iig erg defensief en verloren door twee goals, daar komt het op neer. In de tweede helft stond Kuyt als ik het me goed herinner als enige op de helft van de tegenstander.quote:Op maandag 15 februari 2016 10:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; Vilhena, Tapia, El Ahmadi; Toornstra, Kuyt, Basacikoglu.
Hier maak ik geen 5-4-1 van en ik kan het me ook niet herinneren. Wel zakte Feyenoord behoorlijk in bij balbezit Ajax.
Hij zit te trippen op pillen. Zie je toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 10:40 schreef MPC60 het volgende:
Het is niet mijn quote!quote:Op maandag 15 februari 2016 10:54 schreef MPC60 het volgende:
[..]
U vraagt wij draaien.
[ afbeelding ]
Wat er met die quote gebeurde weet ik ook niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |