Klopt. Ook bij andere topclubs (muv Real) niet.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat zal best, maar Barca staat nu wel al op een doelpuntje of 100 in alle competities. Zoveel ga je bij andere clubs nooit scoren.
Dus eigenlijk moeten we gewoon de spits van VVSB halenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Dat is overdreven. Maar Suarez staat bijvoorbeeld op 40 goals bij Barca nu. Cijfers die hij bij geen enkele andere club ter wereld zou halen. Dus de logica dat je bij een betere club meer scoort is niet zo gek gedacht.
Heb Nederland serieus heel weinig de bal rond zien tikken deze campagne. Tsjechië uit en IJsland uit wel, maar verder was het vaak gewoon paniekvoetbal. Ook in al die rampzalige thuiswedstrijden. (Tsjechië, Turkije, Kazachstan, IJsland)quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Minuut 1 - 5 Rondtikken en schijndreigend zijn
Minuut 5 - 8 Tegenstander scoort door blunder NL
Minuut 9 - 78 Rondtikken zonder nut/doel
Minuut 79 De 0-2 valt
Minuut 80 - 90+ Lange ballen blind naar voren.
Iemand anders haalde Barca erbij.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Barcelona erbij halen in een discussie over Eredivisiespelers.
Dat moet HMF geweest zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ha nu roepen ze in de media dat het mis ging toen het antwoord nee was op het aanbod van Vlaar... Welke geniale user riep dat hier ook al weer een paar weken geleden al.
Dus?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Iemand anders haalde Barca erbij.
Heeft wel wat weg van ons spel. Zo weergegeven.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Minuut 1 - 5 Rondtikken en schijndreigend zijn
Minuut 5 - 8 Tegenstander scoort door blunder NL
Minuut 9 - 78 Rondtikken zonder nut/doel
Minuut 79 De 0-2 valt
Minuut 80 - 90+ Lange ballen blind naar voren.
Het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:29 schreef De_Pel het volgende:
Maarten. Ga gewoon eens weg. Hier wordt niemand beter van.
Punt is gewoon dat betere clubs meer scoren, dus de spits ook meer zal scoren. (normaal gesproken) Zo moeilijk is het niet.quote:
Nee. Het gaat erom of je als spits/speler kan aanhaken op een hoger niveau.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Punt is gewoon dat betere clubs meer scoren, dus de spits ook meer zal scoren. (normaal gesproken) Zo moeilijk is het niet.
Dat is ook waar. Je moet meer kunnen dan alleen intikkertjes scoren, in die zin had ik ook wel m'n vraagtekens.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee. Het gaat erom of je als spits/speler kan aanhaken op een hoger niveau.
Die van Feyenoord hoef je ook niet te leren voetballen, dat gaat namelijk toch nooit lukken.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:13 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Lekker spannend. Die gasten van Chelski hoef je niet te leren voetballen hoor. Enige wat Guusje daar doet is de balans in de kleedkamer een beetje normaliseren.
Je hebt wel een grote muil voor zo'n reservemof die net boven de degradatiestreep staat he?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:47 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Die van Feyenoord hoef je ook niet te leren voetballen, dat gaat namelijk toch nooit lukken.
Ik weet dat mijn naam wellicht verwarring kan veroorzaken maar ik ben geen fan van Fc Twente.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:50 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote muil voor zo'n reservemof die net boven de degradatiestreep staat he?
Sinds dit seizoen niet meer?quote:Op maandag 15 februari 2016 15:52 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik weet dat mijn naam wellicht verwarring kan veroorzaken maar ik ben geen fan van Fc Twente.
De 18 die "Nee" hebben gevote in de OP.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft er nog geloof in dat Gio de neerwaartse spiraal kan doorbreken? Ik niet eerlijk gezegd.
Niet per definitie, kunnen ook gewoon joden en lampen zijn die onze situatie wel grappig vinden.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De 18 die "Nee" hebben gevote in de OP.
Ik wel.quote:Op maandag 15 februari 2016 16:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wie heeft er nog geloof in dat Gio de neerwaartse spiraal kan doorbreken? Ik niet eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |