SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben geil
Ach, vorig jaar deed hij het best aardigquote:Op maandag 15 februari 2016 00:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, daar heb ik dus mijn twijfels bij
TRquote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
kanker, zo dichtbij maar zo ver weg
Driedubbele TRquote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
kanker, zo dichtbij maar zo ver weg
ik dm je wel evenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:41 schreef Dimachaerus het volgende:
heb je whatsapp ik ga nu weg van computer ik ga slapen namelijk
Dat moet ik opzoeken duurt eventjesquote:
Dit denkenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik dacht echt dat ik een kaap kon pakken
Bij mij kaapt er niemandquote:Op maandag 15 februari 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik dacht echt dat ik een kaap kon pakken
wiens kloontje is dit trouwensquote:Op maandag 15 februari 2016 00:44 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
ik dm je wel even
[..]
Dat moet ik opzoeken duurt eventjes
totoquote:Op maandag 15 februari 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wiens kloontje is dit trouwens
ik djoek jou als je niet oppastquote:
ok tootquote:Op maandag 15 februari 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik djoek jou als je niet oppast
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus je gaat er al vanuit dat duurzame ontwikkelingen leiden tot geluk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 00:48:27 ]
vergeten van acc te wisselen denk ikquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel bijzonder hoe kloontjes eerst altijd overal posten en ineens in de klb sc tevoorschijn komen
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Dus je hebt al een conclusie voordat je je onderzoek bent begonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hypothese mongoolquote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je hebt al een conclusie voordat je je onderzoek bent begonnen?
[..]hoe kom je op zo'n aids onderwerp trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
ging ff op het cbs kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe kom je op zo'n aids onderwerp trouwens
[..]volgens mij heb ik dit heb paar jaar geleden ook gedaan maar dan met de vraag: heeft gamegedrag invloed op schoolresultatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit heb paar jaar geleden ook gedaan maar dan met de vraag: heeft gamegedrag invloed op schoolresultaten
je kunt toch een hypothese hebben of niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je hebt al een conclusie voordat je je onderzoek bent begonnen?
[..]Klinkt als een schitterend onderzoek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou maar eerst hoofdvragen en deelvragen gaan maken en daarna pas data daarvoor zoeken en daarna pas conclusies maken op basis van tests oid....
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt toch een hypothese hebben of niet?
en ik gun jou dat lekkere broodjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.
DAT IS DAN GEEN HYPOTHESE MEER GODVERDOMMEquote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.
busques la boca! miente con toda la bocaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wiens kloontje is dit trouwens
ja schoolresultaten is je conceptvariabele en gamegedrag je constructquote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit heb paar jaar geleden ook gedaan maar dan met de vraag: heeft gamegedrag invloed op schoolresultaten
puta madre cocaina illegalequote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
busques la boca! miente con toda la boca
Ja had toch al gezegd dat ik hbo niet afgemaakt hebt hey jezusquote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
DAT IS DAN GEEN HYPOTHESE MEER GODVERDOMME
Heb je dan echt niks geleerd tijdens je opleiding als je nu zegt 'denk ik'quote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja schoolresultaten is je conceptvariabele en gamegedrag je construct
data van variabelen gamegedrag en schoolresultaten regressie analyse doen en dan heb je je antwoord
en dan kijken in hoeverre je resultaten overeenkomen met bevindingen van andere onderzoekjes en klaar
denk k
wat doe je nu dan broer, hele dag rukken?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja had toch al gezegd dat ik hbo niet afgemaakt hebt hey jezus
Of gewoon een vragenlijst plempen op FOK!quote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als een schitterend onderzoek..
Zou maar eerst hoofdvragen en deelvragen gaan maken en daarna pas data daarvoor zoeken en daarna pas conclusies maken op basis van tests oid....
Ja, en bier drinken en doner eten.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat doe je nu dan broer, hele dag rukken?
dat is zo overrated, gewoon zelf je resultaten verzinnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of gewoon een vragenlijst plempen op FOK!
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
stomme is dat ik onderzoekje met ander onderwerp in december had ingeleverd en had er een 6 voor gekregen
maar omdat ik geen pva had ingeleverd had ik daar een 1 voor en gemiddeld kwam ik dan op een 5 uit
Tja, dat is je eigen schuldquote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
stomme is dat ik onderzoekje met ander onderwerp in december had ingeleverd en had er een 6 voor gekregen
maar omdat ik geen pva had ingeleverd had ik daar een 1 voor en gemiddeld kwam ik dan op een 5 uit
6+1 = 5 gemiddeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]defineer duurzame ontwikkelingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en bier drinken en doner eten.
neequote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan echt niks geleerd tijdens je opleiding als je nu zegt 'denk ik'
geen idee meer maar had als variabelen gwn aantal credits, studie-uren, game-tijd en collegebezoeken, vooropleiding dat soort dingen enzo denk ikquote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja schoolresultaten is je conceptvariabele en gamegedrag je construct
data van variabelen gamegedrag en schoolresultaten regressie analyse doen en dan heb je je antwoord
en dan kijken in hoeverre je resultaten overeenkomen met bevindingen van andere onderzoekjes en klaar
denk k
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
wat eas de conclusie?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik begin altijd zonder plan van aanpak hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pva is toch wat je als eerste doet in het begin, mi gado
wat doe je dan? zit je op de heftruck of nog pallets sorteren?quote:
pva is overrated, je weet toch al wat je gaat doen. zo'n bs dat je dat nog moet opscrhijvenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat doe je dan? zit je op de heftruck of nog pallets sorteren?
ja ik liep dus al vast met onderwerp en onderzoeksvragen... net zoals nuquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nja, ik kreeg gewoon lijst met data met dingen wat ingeleverd moest worden en pva stond altijd bovenaan. Kleine moeite, heb je wel binnen dagje gefikst. Het is gewoon dom om zoiets simpels niet te doen en nu met blaren zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik begin altijd zonder plan van aanpak hoor
bedoel pls..
is onder te verdelen in 14 domeinen en die hebben elk weer een aantal variabelen waaruit ze zijn opgebouwdquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
defineer duurzame ontwikkelingen?
dit dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pva is overrated, je weet toch al wat je gaat doen. zo'n bs dat je dat nog moet opscrhijven
ja, het MOET van de opleiding en daarom fix je, maar ik kijk er echt nooit na, heb in mijn hoofd wel wat ik precies wilquote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nja, ik kreeg gewoon lijst met data met dingen wat ingeleverd moest worden en pva stond altijd bovenaan. Kleine moeite, heb je wel binnen dagje gefikst. Het is gewoon dom om zoiets simpels niet te doen en nu met blaren zitten
Met het verschil dat Dima het niet fixtquote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, het MOET van de opleiding en daarom fix je, maar ik kijk er echt nooit na, heb in mijn hoofd wel wat ik precies wil
Als je drie keer zo'n ding hebt gemaakt is het gewoon knippen en plakken uit je vorige stukken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nja, ik kreeg gewoon lijst met data met dingen wat ingeleverd moest worden en pva stond altijd bovenaan. Kleine moeite, heb je wel binnen dagje gefikst. Het is gewoon dom om zoiets simpels niet te doen en nu met blaren zitten
ja beetje moeilijk pva inleveren als je ni eens onderwerp hebtquote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dima zal ooit mijn baas zijn.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met het verschil dat Dima het niet fixt
ja ik kan gewoon delen van mn ander onderzoekje gewoon copy pastenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als je drie keer zo'n ding hebt gemaakt is het gewoon knippen en plakken uit je vorige stukken.
is hbo broer, ze verzinnen dat soort onzin omdat de mongolen dan ook nog een beetje mee kunnen komen.quote:
tentamens zijn juist tig x makkelijk dan dit manquote:Op maandag 15 februari 2016 00:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
is hbo broer, ze verzinnen dat soort onzin omdat de mongolen dan ook nog een beetje mee kunnen komen.
Waarom heb je mijn briljante UI niet gehouden though? Dat is de echte vraag.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
net een baby uitgescheten voor mijn gevoel.
Damn voelt goed
TR.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tentamens zijn juist tig x makkelijk dan dit man
onderzoek/essays vind ik echt pure kanker
Lekker is dat. Ik had vandaag ook flinke skittasessie. Van die halfzachte prut. Altijd fijn dat je dan niet een halve wc-rol aan het uitvegen bent.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:59 schreef tailfox het volgende:
[..]
net een baby uitgescheten voor mijn gevoel.
Damn voelt goed
waarom zon onderwerp, kan eenvoudiger lijkt me.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is onder te verdelen in 14 domeinen en die hebben elk weer een aantal variabelen waaruit ze zijn opgebouwd
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)nen-duurzaamheid.htm
kwam jij zelf niet ook van hbo?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
is hbo broer, ze verzinnen dat soort onzin omdat de mongolen dan ook nog een beetje mee kunnen komen.
beetje afwisselendquote:Op maandag 15 februari 2016 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn briljante UI niet gehouden though? Dat is de echte vraag.
ja kan ook, morgen ff verder brainstormenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom zon onderwerp, kan eenvoudiger lijkt me.
Ja, maar die onderzoekjes zijn gewoon dom typen. daar heb je weinig intelligentie voor nodig.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tentamens zijn juist tig x makkelijk dan dit man
onderzoek/essays vind ik echt pure kanker
je moet dan echt iets gaan doen zeg maar![]()
Spreek uit ervaring ja.quote:
tot morgen G ben nog even op voor bcs.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef HPLC het volgende:
maar schatjes en VK, ik ga slapen, xoxoxo doei enzo
Google maar een zika-baby dan. Ga geen moeite meer in jou stoppen hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:01 schreef tailfox het volgende:
Wil best een nieuwe UI stel ik hem morgen in
Beter dan ongeschoold werk en moeten concurreren met oostblokkers en dan op je 35e in de ziektewet zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
mocht ik mn diploma halen kom ik wss toch op een mbo adminsitratieve funcite terecht
Ik hoop dat je stikt in je slaapquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef HPLC het volgende:
maar schatjes en VK, ik ga slapen, xoxoxo doei enzo
gewoon volledige hbo rechtenbachelor net als ipa?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar die onderzoekjes zijn gewoon dom typen. daar heb je weinig intelligentie voor nodig.
[..]
Spreek uit ervaring ja.
nee hbo bestuurskundequote:Op maandag 15 februari 2016 01:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gewoon volledige hbo rechtenbachelor net als ipa?
Herkenbaar, moet ook altijd beetje huilen als ik jou zie posten.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Tijdens mn minor op hbo moesten we ook zo'n onderzoekje doen met zn vieren. Uiteindelijk heb ik de helft getypt. 1 zo'n mongool heeft letterlijk de hele minor gedaan over het voorwoord en de inleidingno shit. Moest toch wel een beetje huilen als dat dan je studiegenoten zijn
Doe nu recht & bestuur op de RUG. Valt wel binnen de faculteit rechten, maar is zeg maar 50/50 rechten en bestuurskunde. Had na hbo ook niet zoveel keus, was dit of gewoon master bestuurskunde. En stage/afstuderen was WO juridisch niveau dus wou graag meer die kant op. En als je master bestuurskunde gaat doen dan krijg je ook weer van die aids als statistiek. Dus toen was de keus snel gemaaktquote:Op maandag 15 februari 2016 01:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh rly? vanwaar de overstap naar rechten? wist niet dat dat kon btw.
beetje aan cadetten zitten.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:08 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik doe de opleiding tot banketbakker.
okequote:Op maandag 15 februari 2016 01:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Herkenbaar, moet ook altijd beetje huilen als ik jou zie posten.
ah duidelijk. enig idee wat je later wil doen wat beroep betreft?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doe nu recht & bestuur op de RUG. Valt wel binnen de faculteit rechten, maar is zeg maar 50/50 rechten en bestuurskunde. Had na hbo ook niet zoveel keus, was dit of gewoon master bestuurskunde. En stage/afstuderen was WO juridisch niveau dus wou graag meer die kant op. En als je master bestuurskunde gaat doen dan krijg je ook weer van die aids als statistiek. Dus toen was de keus snel gemaakt
Account al van 2011, had je daarvoor nog een ander account?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bovendien klinkt mr. bruter dan drs.
heb het over broodjes.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:12 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Tja zeer sneu dat jij onnodig een kinderachtige grap maakt.
kan ook beiden.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bovendien klinkt mr. bruter dan drs.
Zou ook graag weten of dit je eerste account is of dat je weer een kloontje bent gr grquote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kinderachtig! Wij beiden weten dat jij het niet over broodjes hebt.
klopt over bolletjesquote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kinderachtig! Wij beiden weten dat jij het niet over broodjes hebt.
DP beste Pquote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
heb net 3 uur ofzo topics over aliens gelezen
rip
RIP in piecesquote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
rip
ewaaquote:
Ik ben een kloontje. u mag zelf raden van wie.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou ook graag weten of dit je eerste account is of dat je weer een kloontje bent gr gr
Stage was wel erg leuk (bij een zeker hoog college van staatquote:Op maandag 15 februari 2016 01:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah duidelijk. enig idee wat je later wil doen wat beroep betreft?
kloontjes mogen niet tochquote:Op maandag 15 februari 2016 01:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Account al van 2011, had je daarvoor nog een ander account?
Tjaaa, moet ook wel een keer afgelopen zijn met studeren, zo jong ben ik ook weer nietquote:
linkjequote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
rip
jawelquote:
WCH of toto.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ik ben een kloontje. u mag zelf raden van wie.
Topicreeks: CIA-agent: Wel degelijk buitenaardse lijken bij Roswellquote:
Het steekt mij altijd als je bedenkt dat die mensen net zoveel stemrecht hebben als mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Topicreeks: CIA-agent: Wel degelijk buitenaardse lijken bij Roswell
en nog wat andere random topics uit tru erover
Je hebt dus dringend een baan nodig?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Topicreeks: CIA-agent: Wel degelijk buitenaardse lijken bij Roswell
en nog wat andere random topics uit tru erover
ga gewoon weg, niemand wil je hierquote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Beide gevallen onjuist. Ik poste voornamelijk in R&P. En nog een tip, ik ben Spaans
In dat geval geef ik geen neuk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Beide gevallen onjuist. Ik poste voornamelijk in R&P. En nog een tip, ik ben Spaans
lees liever topics over aliens eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt dus dringend een baan nodig?
Ja weet ook nog steeds niet wie jij bent though.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ga gewoon weg, niemand wil je hier
gewoon niet stemmen.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:19 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Het steekt mij altijd als je bedenkt dat die mensen net zoveel stemrecht hebben als mij.
Kan je wel tijdelijk werk aanbieden though.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
lees liever topics over aliens eigenlijk
hoeft nietquote:Op maandag 15 februari 2016 01:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan je wel tijdelijk werk aanbieden though.
ik heb geen kloontjes. echt waarquote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja weet ook nog steeds niet wie jij bent though.
neequote:
Ik twijfel nog.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik heb geen kloontjes. echt waar
oh dacht dat je dat impliceerdequote:
dat kan ook op een aardige manier gezegd worden. en ik wil jullie ook nietquote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ga gewoon weg, niemand wil je hier
zelfs toen ik een paar keer een paar dagen ben geband heb ik geen kloontjes aangemaakt. Man, als ik hier niet meer kan posten ga ik wel ergens anders kankeren.quote:
dat zal bestquote:Op maandag 15 februari 2016 01:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben goeden werkgever 10/10 je hoeft me niet te pijpen
TR.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zelfs toen ik een paar keer een paar dagen ben geband heb ik geen kloontjes aangemaakt. Man, als ik hier niet meer kan posten ga ik wel ergens anders kankeren.
ja weet ik toch niet jongequote:Op maandag 15 februari 2016 01:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dit was al gemeld hoor. Weet niet of je verder nog iets nuttigs toe te voegen hebt.
Oh nou ja ik maak wel een uitzondering voor je, je blijft welkomquote:Op maandag 15 februari 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weet ik toch niet jonge
en nee
nou, gelukkig maarquote:Op maandag 15 februari 2016 01:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nou ja ik maak wel een uitzondering voor je, je blijft welkom
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #135 Hier verder
ah oke snap wat je bedoeldquote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Stage was wel erg leuk (bij een zeker hoog college van staat) dus daar zou ik wel terugwillen. Ze boden met toen ook al een baan aan maar niet gedaan toen, dus denk dat ik daar wel redelijk makkelijk alsnog binnen moet kunnen komen. Sowieso wel binnen de rijksoverheid denk ik, verder weet ik het niet zo goed. Maarja, als je eenmaal binnen bent is ook van alles mogelijk.
[..]
kloontjes mogen niet toch
[..]
Tjaaa, moet ook wel een keer afgelopen zijn met studeren, zo jong ben ik ook weer niet
wss omdat hij weleens topics van tong sluitquote:Op maandag 15 februari 2016 01:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hoezo heeft tong beef met johannes dan, die boi is altijd wel chilling toch
latersquote:
Beginnersfout ookquote:Op maandag 15 februari 2016 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wss omdat hij weleens topics van tong sluit
hehehquote:
quote:
quote:Op [quote]
[b]Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat doe jij hier.
ben 24 nuquote:Op maandag 15 februari 2016 01:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah oke snap wat je bedoeldzelf lijkt me een stage bij de UN wel wat, enig idee hoe jendat kunt fixen?
waarom heb je die baan eigenlijk niet aangenomen als je er uiteindelijk toch wellicht wil werken? hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
Iedereen mag ontsnappen -naar- GRTD. Zolang ze maar niet ontsnappen -van- GRTD.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
D'r is er 1 van jullie ontsnapt naar GRTD.
Graag ophalen.
die mogen jullie houdenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag ophalen.
wie?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag ophalen.
die kutkloon van net zo te zienquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag ophalen.
uitschelden in het spaans leek te werkenquote:
hoi Insomnia, alles goed?quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Calcio was ook nooit onderdeel van onze SC.
burnquote:Op maandag 15 februari 2016 01:43 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Calcio was ook nooit onderdeel van onze SC.
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Vanillekwark het volgende:
GC / [GRTD #6631] KLB SC BESTE SC
Hoe snel zal een mod deze TT veranderen?
pas maar op dat je niet tegen een ban aanloopt met zulke provocerende TT'squote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Vanillekwark het volgende:
GC / [GRTD #6631] KLB SC BESTE SC
Hoe snel zal een mod deze TT veranderen?
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hardop gelachen dat je dit even komt melden in klb sc.
Het is pas leuk als je het bij een mooi getal doet.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voor de zekerheid screenshot gemaakt voor het nageslacht.
Je gaat me trouwens toch niet vertellen dat men respect heeft voor Fylax in jullie SC?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is pas leuk als je het bij een mooi getal doet.
6666 ofzo.
Daar zijn we te satanistisch voor.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef deadprez het volgende:
waarom hebben wij eigenlijk geen getal in de tt
Ik heb sowieso geen respect voor mensen op een internetforum.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gaat me trouwens toch niet vertellen dat men respect heeft voor Fylax in jullie SC?
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar zijn we te satanistisch voor.
Je zou hier perfect passen dusquote:Op maandag 15 februari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen respect voor mensen op een internetforum.
trustequote:
Dat klopt.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je zou hier perfect passen dus
Heb al tijden geen ban meer gehad though.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat klopt.
Helaas loopt het hier altijd uit op een note of een ban.
ik krijg zelfs geen notes meer tegenwoordigquote:Op maandag 15 februari 2016 01:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb al tijden geen ban meer gehad though.
Heb er 1 of 2 gekregen door fiengate, maar dat was 't dan.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik krijg zelfs geen notes meer tegenwoordig
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik krijg zelfs geen notes meer tegenwoordig
dat was wel mooiquote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb er 1 of 2 gekregen door fiengate, maar dat was 't dan.
terechtquote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hiervoor kreeg ik een note voor in KLB SC
ewaquote:
Inso wat is met je UI?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hiervoor kreeg ik een note voor in KLB SC
Ja, want ik was serieus.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Deze mag overigens in de OP, mocht Fylax hier ooit weer populair proberen te doen:
[..]
Nice.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik hoorde net een nummer van Ariana op de radio
terechte klachtquote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wie luistert er nog radio?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
doe eens chillquote:Op maandag 15 februari 2016 01:53 schreef Vanillekwark het volgende:
Grappig wel was om te merken dat ook niemand in GRTD een neuk om jou geeft. Schijnt iets te zijn wat over geheel FOK! geldt.
van die gare metal weer zekerquote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee zit naar boze muziek te luisteren
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die in de auto zitten
ewa niks mis meequote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsen
Mee eens. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
dan zou ik ook agressief wordenquote:
gwn met de treinquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja wel je gaat toch geen 150km op een dag fietsen
vieze milieuvervuilerquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Remqo het volgende:
Liever zitten in de file, dan staan in de trein
Fuck fietsenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Calcio het volgende:
[..]
een rasechte hollander zijn er overal heen fietsen
sws niks mis met t ovquote:Op maandag 15 februari 2016 01:57 schreef Calcio het volgende:
[..]
ja als je te jong bent kf geen auto kan betalen
treinen zijn wel super relax hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 01:56 schreef Remqo het volgende:
Liever zitten in de file, dan staan in de trein
Ach het aanmaken van spoor en treinstellen is ook niet vervuilendquote:
ja man als ik terug ben lekker heel Nederland door gratis en voor niks met student OV. Beetje uit het raam kijken, beetje drinken muziekje luisteren heerlijk manquote:
hoe reis jij lange afstanden dan?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Fuck fietsen![]()
Ik fiets alleen als centrum Amsterdam uit ga en op een tijd dat het mij uitkomt weer naar huis wil gaan![]()
Tevens kom ik nu uit België
een stuk minderquote:Op maandag 15 februari 2016 01:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ach het aanmaken van spoor en treinstellen is ook niet vervuilend
in de dure auto's van papaquote:
Niet tijdens spitsuur, of als je ergens op een afgelegen gebied moet zijnquote:
beter blijf jje weg jaquote:Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Weet ik waar ik niet moet komen
Dat niet doenquote:Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef Calcio het volgende:
Je bezighouden met het milieux oneindig
hehehquote:
ben gwn moequote:Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je net zo rijdt als dat je schrijft dan hou ik mijn hart vast
heb jij autismequote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je zei net nog 'mmensen die in de auto zitten'm
?????
26 is toch een redelijk normale leeftijd om af te studeren?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ben 24 nu. Heb ook wel getwijfeld hoor, maarja ik deed zo weinig voor hbo dat ik niet bepaald vond dat ik er alles uitgehaald had. Enige waar ik me echt voor heb ingezet was stage en afstuderen, en daar had ik beide een 9 voor
. Daarnaast is twee jaar ook nog wel te overzien, ze zullen me niet vergeten zijn denk ik dus kans lijkt me wel dat ik nog vrij gemakkelijk terug moet kunnen komen. Bovendien heb je met hbo bachelor + wo master denk ik een prima cv om elders een leuke baan te vinden. Werk vinden heb ik eigenlijk nooit echt moeilijk gevonden
. Bij de VN heb ik idd ook nog gekeken, had toen ook nog een collega die dat heeft gedaan. Kan alleen als je wo doet of net gedaan hebt geloof ik. Concurrentie is wel sterk trouwens begreep ik, je moet wel echt van goede huizen komen.
heb jij downsyndroomquote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
dat belangrijk vinden als je over een paar decennia al dood bent. Who cares
Ja maar dan pak je gewoon de fiets voor kleine stukjesquote:Op maandag 15 februari 2016 02:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet tijdens spitsuur, of als je ergens op een afgelegen gebied moet zijn
Daarom wordt er ook meer gekeken naar elektrisch en hybride.quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 02:01 schreef Calcio het volgende:
[..]
Je zei net nog 'mmensen die in de auto zitten'm
?????
De "quote:Op maandag 15 februari 2016 01:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
wie de fuck ben jijquote:Op maandag 15 februari 2016 02:03 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
16 en typen als een kind van 9. Of je nou moe bent of niet. Aansteller. Internetmacho
oh nu zie ik het sorry keek niet goedquote:Op maandag 15 februari 2016 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
De "" verwees naar de gequote
ahahaha kijk deze onwetendequote:Op maandag 15 februari 2016 02:03 schreef EPiCAPPEL het volgende:
[..]
16 en typen als een kind van 9. Of je nou moe bent of niet. Aansteller. Internetmacho
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |