ok tootquote:Op maandag 15 februari 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ik djoek jou als je niet oppast
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
dus je gaat er al vanuit dat duurzame ontwikkelingen leiden tot geluk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2016 00:48:27 ]
vergeten van acc te wisselen denk ikquote:Op maandag 15 februari 2016 00:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wel bijzonder hoe kloontjes eerst altijd overal posten en ineens in de klb sc tevoorschijn komen
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Dus je hebt al een conclusie voordat je je onderzoek bent begonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hypothese mongoolquote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je hebt al een conclusie voordat je je onderzoek bent begonnen?
[..]hoe kom je op zo'n aids onderwerp trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
ging ff op het cbs kijkenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hoe kom je op zo'n aids onderwerp trouwens
[..]volgens mij heb ik dit heb paar jaar geleden ook gedaan maar dan met de vraag: heeft gamegedrag invloed op schoolresultatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit heb paar jaar geleden ook gedaan maar dan met de vraag: heeft gamegedrag invloed op schoolresultaten
je kunt toch een hypothese hebben of niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je hebt al een conclusie voordat je je onderzoek bent begonnen?
[..]Klinkt als een schitterend onderzoek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou maar eerst hoofdvragen en deelvragen gaan maken en daarna pas data daarvoor zoeken en daarna pas conclusies maken op basis van tests oid....
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt toch een hypothese hebben of niet?
en ik gun jou dat lekkere broodjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.
DAT IS DAN GEEN HYPOTHESE MEER GODVERDOMMEquote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.
busques la boca! miente con toda la bocaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wiens kloontje is dit trouwens
ja schoolresultaten is je conceptvariabele en gamegedrag je constructquote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit heb paar jaar geleden ook gedaan maar dan met de vraag: heeft gamegedrag invloed op schoolresultaten
puta madre cocaina illegalequote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
busques la boca! miente con toda la boca
Ja had toch al gezegd dat ik hbo niet afgemaakt hebt hey jezusquote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
DAT IS DAN GEEN HYPOTHESE MEER GODVERDOMME
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |