je kunt toch een hypothese hebben of niet?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dus je hebt al een conclusie voordat je je onderzoek bent begonnen?
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]Klinkt als een schitterend onderzoek..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou maar eerst hoofdvragen en deelvragen gaan maken en daarna pas data daarvoor zoeken en daarna pas conclusies maken op basis van tests oid....
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je kunt toch een hypothese hebben of niet?
en ik gun jou dat lekkere broodjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.
DAT IS DAN GEEN HYPOTHESE MEER GODVERDOMMEquote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ik heb de hypothese dat mn broodje doner net echt een van de betere was die ik ooit heb gehad.
busques la boca! miente con toda la bocaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:45 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wiens kloontje is dit trouwens
ja schoolresultaten is je conceptvariabele en gamegedrag je constructquote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit heb paar jaar geleden ook gedaan maar dan met de vraag: heeft gamegedrag invloed op schoolresultaten
puta madre cocaina illegalequote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
busques la boca! miente con toda la boca
Ja had toch al gezegd dat ik hbo niet afgemaakt hebt hey jezusquote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
DAT IS DAN GEEN HYPOTHESE MEER GODVERDOMME
Heb je dan echt niks geleerd tijdens je opleiding als je nu zegt 'denk ik'quote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja schoolresultaten is je conceptvariabele en gamegedrag je construct
data van variabelen gamegedrag en schoolresultaten regressie analyse doen en dan heb je je antwoord
en dan kijken in hoeverre je resultaten overeenkomen met bevindingen van andere onderzoekjes en klaar
denk k
wat doe je nu dan broer, hele dag rukken?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja had toch al gezegd dat ik hbo niet afgemaakt hebt hey jezus
Of gewoon een vragenlijst plempen op FOK!quote:Op maandag 15 februari 2016 00:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klinkt als een schitterend onderzoek..
Zou maar eerst hoofdvragen en deelvragen gaan maken en daarna pas data daarvoor zoeken en daarna pas conclusies maken op basis van tests oid....
Ja, en bier drinken en doner eten.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat doe je nu dan broer, hele dag rukken?
dat is zo overrated, gewoon zelf je resultaten verzinnen.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef HPLC het volgende:
[..]
Of gewoon een vragenlijst plempen op FOK!
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
stomme is dat ik onderzoekje met ander onderwerp in december had ingeleverd en had er een 6 voor gekregen
maar omdat ik geen pva had ingeleverd had ik daar een 1 voor en gemiddeld kwam ik dan op een 5 uit
Tja, dat is je eigen schuldquote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
stomme is dat ik onderzoekje met ander onderwerp in december had ingeleverd en had er een 6 voor gekregen
maar omdat ik geen pva had ingeleverd had ik daar een 1 voor en gemiddeld kwam ik dan op een 5 uit
6+1 = 5 gemiddeld.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]defineer duurzame ontwikkelingen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nice.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja, en bier drinken en doner eten.
neequote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je dan echt niks geleerd tijdens je opleiding als je nu zegt 'denk ik'
geen idee meer maar had als variabelen gwn aantal credits, studie-uren, game-tijd en collegebezoeken, vooropleiding dat soort dingen enzo denk ikquote:Op maandag 15 februari 2016 00:51 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja schoolresultaten is je conceptvariabele en gamegedrag je construct
data van variabelen gamegedrag en schoolresultaten regressie analyse doen en dan heb je je antwoord
en dan kijken in hoeverre je resultaten overeenkomen met bevindingen van andere onderzoekjes en klaar
denk k
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:52 schreef Dimachaerus het volgende:
wat eas de conclusie?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:49 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
volgens mij heb ik dit heb paar jaar geleden ook gedaan maar dan met de vraag: heeft gamegedrag invloed op schoolresultaten
ik begin altijd zonder plan van aanpak hoorquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
pva is toch wat je als eerste doet in het begin, mi gado
wat doe je dan? zit je op de heftruck of nog pallets sorteren?quote:
pva is overrated, je weet toch al wat je gaat doen. zo'n bs dat je dat nog moet opscrhijvenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja zoietsquote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
wat doe je dan? zit je op de heftruck of nog pallets sorteren?
ja ik liep dus al vast met onderwerp en onderzoeksvragen... net zoals nuquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nja, ik kreeg gewoon lijst met data met dingen wat ingeleverd moest worden en pva stond altijd bovenaan. Kleine moeite, heb je wel binnen dagje gefikst. Het is gewoon dom om zoiets simpels niet te doen en nu met blaren zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik begin altijd zonder plan van aanpak hoor
bedoel pls..
is onder te verdelen in 14 domeinen en die hebben elk weer een aantal variabelen waaruit ze zijn opgebouwdquote:Op maandag 15 februari 2016 00:53 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
defineer duurzame ontwikkelingen?
dit dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
pva is overrated, je weet toch al wat je gaat doen. zo'n bs dat je dat nog moet opscrhijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |