heb het over broodjes.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:12 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Tja zeer sneu dat jij onnodig een kinderachtige grap maakt.

kan ook beiden.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bovendien klinkt mr. bruter dan drs.

Zou ook graag weten of dit je eerste account is of dat je weer een kloontje bent gr grquote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kinderachtig! Wij beiden weten dat jij het niet over broodjes hebt.

klopt over bolletjesquote:Op maandag 15 februari 2016 01:14 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Zoals ik al zei kinderachtig! Wij beiden weten dat jij het niet over broodjes hebt.

DP beste Pquote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
heb net 3 uur ofzo topics over aliens gelezen
rip

RIP in piecesquote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
rip

ewaaquote:

Ik ben een kloontje. u mag zelf raden van wie.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou ook graag weten of dit je eerste account is of dat je weer een kloontje bent gr gr

Stage was wel erg leuk (bij een zeker hoog college van staatquote:Op maandag 15 februari 2016 01:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah duidelijk. enig idee wat je later wil doen wat beroep betreft?
 ) dus daar zou ik wel terugwillen. Ze boden met toen ook al een baan aan maar niet gedaan toen, dus denk dat ik daar wel redelijk makkelijk alsnog binnen moet kunnen komen. Sowieso wel binnen de rijksoverheid denk ik, verder weet ik het niet zo goed. Maarja, als je eenmaal binnen bent is ook van alles mogelijk.
) dus daar zou ik wel terugwillen. Ze boden met toen ook al een baan aan maar niet gedaan toen, dus denk dat ik daar wel redelijk makkelijk alsnog binnen moet kunnen komen. Sowieso wel binnen de rijksoverheid denk ik, verder weet ik het niet zo goed. Maarja, als je eenmaal binnen bent is ook van alles mogelijk. kloontjes mogen niet tochquote:Op maandag 15 februari 2016 01:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Account al van 2011, had je daarvoor nog een ander account?
Tjaaa, moet ook wel een keer afgelopen zijn met studeren, zo jong ben ik ook weer nietquote:

linkjequote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef deadprez het volgende:
rip

jawelquote:

WCH of toto.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Ik ben een kloontje. u mag zelf raden van wie.

Topicreeks: CIA-agent: Wel degelijk buitenaardse lijken bij Roswellquote:

Het steekt mij altijd als je bedenkt dat die mensen net zoveel stemrecht hebben als mij.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Topicreeks: CIA-agent: Wel degelijk buitenaardse lijken bij Roswell
en nog wat andere random topics uit tru erover

Je hebt dus dringend een baan nodig?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Topicreeks: CIA-agent: Wel degelijk buitenaardse lijken bij Roswell
en nog wat andere random topics uit tru erover

ga gewoon weg, niemand wil je hierquote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Beide gevallen onjuist. Ik poste voornamelijk in R&P. En nog een tip, ik ben Spaans

In dat geval geef ik geen neuk.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Inalcanzable het volgende:
[..]
Beide gevallen onjuist. Ik poste voornamelijk in R&P. En nog een tip, ik ben Spaans

lees liever topics over aliens eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt dus dringend een baan nodig?

Ja weet ook nog steeds niet wie jij bent though.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ga gewoon weg, niemand wil je hier

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |