beetje afwisselendquote:Op maandag 15 februari 2016 00:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Waarom heb je mijn briljante UI niet gehouden though? Dat is de echte vraag.
ja kan ook, morgen ff verder brainstormenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
waarom zon onderwerp, kan eenvoudiger lijkt me.
Ja, maar die onderzoekjes zijn gewoon dom typen. daar heb je weinig intelligentie voor nodig.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:59 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
tentamens zijn juist tig x makkelijk dan dit man
onderzoek/essays vind ik echt pure kanker
je moet dan echt iets gaan doen zeg maar![]()
Spreek uit ervaring ja.quote:
tot morgen G ben nog even op voor bcs.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef HPLC het volgende:
maar schatjes en VK, ik ga slapen, xoxoxo doei enzo
Google maar een zika-baby dan. Ga geen moeite meer in jou stoppen hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:01 schreef tailfox het volgende:
Wil best een nieuwe UI stel ik hem morgen in
Beter dan ongeschoold werk en moeten concurreren met oostblokkers en dan op je 35e in de ziektewet zittenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
mocht ik mn diploma halen kom ik wss toch op een mbo adminsitratieve funcite terecht
Ik hoop dat je stikt in je slaapquote:Op maandag 15 februari 2016 01:00 schreef HPLC het volgende:
maar schatjes en VK, ik ga slapen, xoxoxo doei enzo
gewoon volledige hbo rechtenbachelor net als ipa?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ja, maar die onderzoekjes zijn gewoon dom typen. daar heb je weinig intelligentie voor nodig.
[..]
Spreek uit ervaring ja.
nee hbo bestuurskundequote:Op maandag 15 februari 2016 01:03 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
gewoon volledige hbo rechtenbachelor net als ipa?
Herkenbaar, moet ook altijd beetje huilen als ik jou zie posten.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Tijdens mn minor op hbo moesten we ook zo'n onderzoekje doen met zn vieren. Uiteindelijk heb ik de helft getypt. 1 zo'n mongool heeft letterlijk de hele minor gedaan over het voorwoord en de inleidingno shit. Moest toch wel een beetje huilen als dat dan je studiegenoten zijn
Doe nu recht & bestuur op de RUG. Valt wel binnen de faculteit rechten, maar is zeg maar 50/50 rechten en bestuurskunde. Had na hbo ook niet zoveel keus, was dit of gewoon master bestuurskunde. En stage/afstuderen was WO juridisch niveau dus wou graag meer die kant op. En als je master bestuurskunde gaat doen dan krijg je ook weer van die aids als statistiek. Dus toen was de keus snel gemaaktquote:Op maandag 15 februari 2016 01:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
oh rly? vanwaar de overstap naar rechten? wist niet dat dat kon btw.
beetje aan cadetten zitten.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:08 schreef Inalcanzable het volgende:
Ik doe de opleiding tot banketbakker.
okequote:Op maandag 15 februari 2016 01:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Herkenbaar, moet ook altijd beetje huilen als ik jou zie posten.
ah duidelijk. enig idee wat je later wil doen wat beroep betreft?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:09 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doe nu recht & bestuur op de RUG. Valt wel binnen de faculteit rechten, maar is zeg maar 50/50 rechten en bestuurskunde. Had na hbo ook niet zoveel keus, was dit of gewoon master bestuurskunde. En stage/afstuderen was WO juridisch niveau dus wou graag meer die kant op. En als je master bestuurskunde gaat doen dan krijg je ook weer van die aids als statistiek. Dus toen was de keus snel gemaakt
Account al van 2011, had je daarvoor nog een ander account?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
bovendien klinkt mr. bruter dan drs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |