zelfs toen ik een paar keer een paar dagen ben geband heb ik geen kloontjes aangemaakt. Man, als ik hier niet meer kan posten ga ik wel ergens anders kankeren.quote:
dat zal bestquote:Op maandag 15 februari 2016 01:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben goeden werkgever 10/10 je hoeft me niet te pijpen
TR.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
zelfs toen ik een paar keer een paar dagen ben geband heb ik geen kloontjes aangemaakt. Man, als ik hier niet meer kan posten ga ik wel ergens anders kankeren.
ja weet ik toch niet jongequote:Op maandag 15 februari 2016 01:24 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dit was al gemeld hoor. Weet niet of je verder nog iets nuttigs toe te voegen hebt.
Oh nou ja ik maak wel een uitzondering voor je, je blijft welkomquote:Op maandag 15 februari 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja weet ik toch niet jonge
en nee
nou, gelukkig maarquote:Op maandag 15 februari 2016 01:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh nou ja ik maak wel een uitzondering voor je, je blijft welkom
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
VBL / [FAQ en FB] #135 Hier verder
ah oke snap wat je bedoeldquote:Op maandag 15 februari 2016 01:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Stage was wel erg leuk (bij een zeker hoog college van staat) dus daar zou ik wel terugwillen. Ze boden met toen ook al een baan aan maar niet gedaan toen, dus denk dat ik daar wel redelijk makkelijk alsnog binnen moet kunnen komen. Sowieso wel binnen de rijksoverheid denk ik, verder weet ik het niet zo goed. Maarja, als je eenmaal binnen bent is ook van alles mogelijk.
[..]
kloontjes mogen niet toch
[..]
Tjaaa, moet ook wel een keer afgelopen zijn met studeren, zo jong ben ik ook weer niet
wss omdat hij weleens topics van tong sluitquote:Op maandag 15 februari 2016 01:26 schreef Ahmad1nejad het volgende:
hoezo heeft tong beef met johannes dan, die boi is altijd wel chilling toch
latersquote:
Beginnersfout ookquote:Op maandag 15 februari 2016 01:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
wss omdat hij weleens topics van tong sluit
hehehquote:
quote:
quote:Op [quote]
[b]Op maandag 15 februari 2016 01:36 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat doe jij hier.
ben 24 nuquote:Op maandag 15 februari 2016 01:26 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah oke snap wat je bedoeldzelf lijkt me een stage bij de UN wel wat, enig idee hoe jendat kunt fixen?
waarom heb je die baan eigenlijk niet aangenomen als je er uiteindelijk toch wellicht wil werken? hoe oud ben je zelf als ik vragen mag?
Iedereen mag ontsnappen -naar- GRTD. Zolang ze maar niet ontsnappen -van- GRTD.quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
D'r is er 1 van jullie ontsnapt naar GRTD.
Graag ophalen.
die mogen jullie houdenquote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag ophalen.
wie?quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag ophalen.
die kutkloon van net zo te zienquote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag ophalen.
uitschelden in het spaans leek te werkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |