SPOILER: Vocking worstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 98% gewijzigd door hugecooll op 14-02-2016 23:10:02 ]
wie wat waar waarom wanneerquote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ee G heb het net voor je opgenomen jwz.
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
huisdier gaat dood.. chronische depressie
kind/ouder gaat dood.. koffie en cake en muziek
Twee sneetjes volkoren zonnebloempittenbrood met kaas, tomaat en komkommer, eentje met eiersalade, een banaan, druiven en een kitkat.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben nieuwsgierig naar de inhoud van het broodbakje. Hoeveel sneetjes brood? Wat voor beleg?
Man man man, wat een verantwoorde maaltijdquote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee sneetjes volkoren zonnebloempittenbrood met kaas, tomaat en komkommer, eentje met eiersalade, een banaan, druiven en een kitkat.
linkquote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
opso zei dat je aan de anabolen zat.
kki deze gast is echt te fucking debiel voor woorden.quote:
hele dag afzien en dan aan het eind van de dag een kitkatquote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Twee sneetjes volkoren zonnebloempittenbrood met kaas, tomaat en komkommer, eentje met eiersalade, een banaan, druiven en een kitkat.
definieer mattiequote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter luister je niet naar die faggot, je weet dat ik je mattie ben.
Ja en als ik thuis kom altijd thee met iets lekker haha koekje ofzo haha lekker wild toch hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 23:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Man man man, wat een verantwoorde maaltijd
eh okquote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bij deze is onze relatie omgeslagen richting haat.
eh okquote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en als ik thuis kom altijd thee met iets lekker haha koekje ofzo haha lekker wild toch haha![]()
![]()
Ex was ooit boos op me omdat ik boos was geworden dat ze me 's nachts huilend had gebeld dat d'r poes dood was. En dan ook gewoon maanden later nog moeten horen bij een ruzie over iets totaal anders natuurlijkquote:
hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
kki deze gast is echt te fucking debiel voor woorden.
Ja na laatste uur kitkat eten terwijl ik laatste dingen doequote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hele dag afzien en dan aan het eind van de dag een kitkat
Oké 2NutZ.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en als ik thuis kom altijd thee met iets lekker haha koekje ofzo haha lekker wild toch haha![]()
![]()
Bij dezenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bij deze is onze relatie omgeslagen richting haat.
Nou ja heilig, het is alleen leuk als er om geruzied wordt, en dat was alweer te lang geledenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Users die de heilige KLB-op verneuken dienen niet aanbeden te worden.
Preciesquote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als robert een mooie ettape pakt piepen deze successupporters wel anders
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
kki deze gast is echt te fucking debiel voor woorden.
Zou thee drinken met nootjes (srs)quote:
lekker zou ook kitkat willen etenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja na laatste uur kitkat eten terwijl ik laatste dingen doe
Je hoeft bij mij maar te vragen om fittie, en je hebt het hoor boelerquote:Op zondag 14 februari 2016 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja heilig, het is alleen leuk als er om geruzied wordt, en dat was alweer te lang geleden
Weggooien die hapquote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ex was ooit boos op me omdat ik boos was geworden dat ze me 's nachts huilend had gebeld dat d'r poes dood was. En dan ook gewoon maanden later nog moeten horen bij een ruzie over iets totaal anders natuurlijk.
Oprapen en weggooienquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een middeltje tegen hondenpoep? Laatste tijd zijn er ineens debielen die het normaal vinden om het niet op te ruimen gvd. Morgen even een zakje zwarte peper scoren en uitstrooien.
Sorry hoor riazopquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hoeft bij mij maar te vragen om fittie, en je hebt het hoor boeler
Ja pics van xcachet werken goed tegen hondenpoepquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een middeltje tegen hondenpoep? Laatste tijd zijn er ineens debielen die het normaal vinden om het niet op te ruimen gvd. Morgen even een zakje zwarte peper scoren en uitstrooien.
Lijkt me niet te zuipen andersquote:Op zondag 14 februari 2016 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou thee drinken met nootjes (srs)
Zou met je delen als je er niet ziek van zou wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker zou ook kitkat willen eten
quote:
Ik heb echt totaal geen medelijden met hem tho, niet alleen is hij fucking debiel maar hij vraagt nu wel om troost terwijl hij Furious Pete ging uitlachen toen hij weer kanker had.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef zeer het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
ik wist ook wel hoor dat ik m'n soulmate had gevonden toen ik niet boos kon worden toen ze de tofu liet aanbranden
Ik weet niet waar dit om gaat en dit doet me deugd.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen medelijden met hem tho, niet alleen is hij fucking debiel maar hij vraagt nu wel om troost terwijl hij Furious Pete ging uitlachen toen hij weer kanker had.Hij zegt ook gewoon dat hij veel heeft gehuild omdat de chick die hij nog nooit heeft ontmoet en zou gaan trouwen meteen hem heeft gedumpt
rip
Ik dacht; heb ik iets belangrijks gemist? Maar als het om 'Furious Pete' gaat kan dat nooit belangrijk zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit om gaat en dit doet me deugd.
kweenie hij was verdrietiger dan toen z'n hond dood ging dus dit is wel srsquote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen medelijden met hem tho, niet alleen is hij fucking debiel maar hij vraagt nu wel om troost terwijl hij Furious Pete ging uitlachen toen hij weer kanker had.Hij zegt ook gewoon dat hij veel heeft gehuild omdat de chick die hij nog nooit heeft ontmoet en zou gaan trouwen meteen hem heeft gedumpt
rip
Ik kan me dat ook niet voorstellen nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht; heb ik iets belangrijks gemist? Maar als het om 'Furious Pete' gaat kan dat nooit belangrijk zijn
jezus manquote:
das wel makkelijk met kitkat kun je zo door tweeën doenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou met je delen als je er niet ziek van zou worden
Dat zou jij ook gwn doenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik had keer collega en die had zich ziek gemeld want ze hadden dag ervoor kat moeten laten inslapen en ze was te emotioneel.
Srs
ja dat was echt mooie vergelijking vooral omdat ie niets zei over zn opa die hij dood zag gaanquote:Op zondag 14 februari 2016 23:11 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie hij was verdrietiger dan toen z'n hond dood ging dus dit is wel srs
Spons.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Je doet alsof het niets is maar ik ben gewoon bereid om je de helft van mijn genot te geven ehquote:Op zondag 14 februari 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
das wel makkelijk met kitkat kun je zo door tweeën doen
Niet echt maar leuk geprobeerdquote:
Neuk je broodjequote:Op zondag 14 februari 2016 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb net broodje doner gekocht met bitcoin, voel me echt geil nul.
hij schold z'n opa ook verrot op CoD schijntquote:Op zondag 14 februari 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dat was echt mooie vergelijking vooral omdat ie niets zei over zn opa die hij dood zag gaan
't interesseert me niequote:
hij had hartaanval vanzn opa gefilmd en toen opyoutube gezet en hem uitgelachen en gezegd dat hetzijn eigen schuldis omdat ie niet vegan wasquote:Op zondag 14 februari 2016 23:17 schreef zeer het volgende:
[..]
hij schold z'n opa ook verrot op CoD schijnt
wait wut ik dacht dat wij ook matties warenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter luister je niet naar die faggot, je weet dat ik je mattie ben.
dat lijkt mij niet meer dan normaalquote:Op zondag 14 februari 2016 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je doet alsof het niets is maar ik ben gewoon bereid om je de helft van mijn genot te geven eh
Ik heb geen idee wat er uberhaupt aan de hand is joh, ik lul maar wat.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut ik dacht dat wij ook matties waren? bovendien zei ik opso niet vk of hou je me in de maling
?
Doe normaal mee of log gewoon uit.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er uberhaupt aan de hand is joh, ik lul maar wat.
Doe ik ooit normaal mee?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe normaal mee of log gewoon uit.
What the actual fuck?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
hij had hartaanval vanzn opa gefilmd en toen opyoutube gezet en hem uitgelachen en gezegd dat hetzijn eigen schuldis omdat ie niet vegan was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaquote:
Op tlc nu mensen die verslaafd zijn aan klysma's.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:18 schreef Crip het volgende:
[..]
hij had hartaanval vanzn opa gefilmd en toen opyoutube gezet en hem uitgelachen en gezegd dat hetzijn eigen schuldis omdat ie niet vegan was
Hey Jimquote:Op zondag 14 februari 2016 23:16 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee sorry is geen appeltaart.
mot gij niet slapenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:24 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Op tlc nu mensen die verslaafd zijn aan klysma's.
Sorry Novaquote:Op zondag 14 februari 2016 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb hier moeite mee. Weet goed dat wij vijanden zijn.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb hier moeite mee. Weet goed dat wij vijanden zijn.
Get a roomquote:
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap de referentie niet en nu heb ik hoofdpijn.
Die gaat in mijn sigquote:Op zondag 14 februari 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HPLC slechtste H
HPLC slechtste P
HPLC slechtste L
HPLC slechtste C
Net als je hart dus.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was grapje, mijn sig blijft voor altijd leeg
oke goed om te horenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er uberhaupt aan de hand is joh, ik lul maar wat.
Sorry heb American Pie nog nooit nuchter gekeken, kan me er dus weinig van herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
finch is die gast die moet poepen uit american pie.
net als je moeder dusquote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry heb American Pie nog nooit nuchter gekeken, kan me er dus weinig van herinneren.
DOE ALLEMAAL NORMAAL TEGEN ME NIGGA H BEGREPENquote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ash, ze pesten me, vooral die vervelende VK
Bedankt maatquote:Op zondag 14 februari 2016 23:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DOE ALLEMAAL NORMAAL TEGEN ME NIGGA H BEGREPENANDERS GA IK FULL DEXTER OP JULLIE.
probeer het eens zijn srs toffe films op deel zeven na.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry heb American Pie nog nooit nuchter gekeken, kan me er dus weinig van herinneren.
Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DOE ALLEMAAL NORMAAL TEGEN ME NIGGA H BEGREPENANDERS GA IK FULL DEXTER OP JULLIE.
Ja bezopen vond ik ze wel grappig ja. Kan me er nog steeds weinig van herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
probeer het eens zijn srs toffe films op deel zeven na.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?
Oke, zullen we dan maar ons dagelijks ritueel van naaktfoto's uitwisselen beginnen?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
hihi
Zullen we stoppen met die achtbaan, anders kan ik niet slapen
eh okquote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, zullen we dan maar ons dagelijks ritueel van naaktfoto's uitwisselen beginnen?
Ik probeer toch elke dag net iets verder te gaan dan de dag daarvoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waren mooie foto's vandaag hoor VK
Geen probleem toch G, Ash en Gus houden alles in de gaten.quote:
Seizoen negen niet gezien zeker? Lumberjack was een tijdelijke baan waarna Dexter als een ware volgeling van Machiavelli terugkeert om af te rekenen met zn oude vijanden, om te beginnen met Masouka uiteraard.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?
Sorry je moet gewoon niet 4 voor 12 aankomen bij me, dan heb ik al mn neuks al vergeven voor de dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Seizoen negen niet gezien zeker? Lumberjack was een tijdelijke baan waarna Dexter als een ware volgeling van Machiavelli terugkeert om af te rekenen met zn oude vijanden, om te beginnen met Masouka uiteraard.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
#teamHPLC #teamgesink #teamrobert #teambram #teamwijpakkenettapes
quote:
En over twee minuten? Heb je dan weer een verse lading?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry je moet gewoon niet 4 voor 12 aankomen bij me, dan heb ik al mn neuks al vergeven voor de dag.
Mijn neuks worden tussen 00:00 en 08:00 geleverd.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
En over twee minuten? Heb je dan weer een verse lading?
Deadprez is hier de knuffelgutmensch, je neemt hier een groot risico hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
Kijk, deadprez is gedumpt:
TS begint:
- Hij deed niks anders op een dag dan gamen en vergat dat ik ook nog bestond
- Moederskindje, was ontzettend onvolwassen en onzelfstandig
- Jaloers en controlerend gedrag
- Geen ambitie om iets van het leven te maken
R&P / Het ex-afzeiktopic
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
TS begint:
R&P / Het ex-afzeiktopic
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
TS begint:
R&P / Het ex-afzeiktopic
Zo waar dit! Als een man je niet bevalt hoor je hem gewoon te veranderen, als je dat niet kan dan ben je niet leuk genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.
Ja, dat is waar, moest gewoon lachen eigenlijk al bij het eerste puntquote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.
Is een quote zie ik nu, die verhalen van haar waren pas vet.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, moest gewoon lachen eigenlijk al bij het eerste punt
Ja, ik nu ookquote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een quote zie ik nu, die verhalen van haar waren pas vet.
er vanuit gaande dat dat geen typo is: top.drie Dexter chicks?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn neuks worden tussen 00:00 en 08:00 geleverd.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een quote zie ik nu, die verhalen van haar waren pas vet.
Ben toch geen psycholoogquote:
Hannah McKay, Lumen Pierce, Debra Morgan.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
er vanuit gaande dat dat geen typo is: top.drie Dexter chicks?
Zou je wel passen, de geitenwollen sokken heb je al.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ben toch geen psycholoog
Geenzins het gevalquote:Op maandag 15 februari 2016 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je wel passen, de geitenwollen sokken heb je al.
Toch was het wel een reactie die jij had kunnen plaatsenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ben toch geen psycholoog
Had jij maar een paar jaar geleden geen account aangemaakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch was het wel een reactie die jij had kunnen plaatsen
Eh okquote:Op maandag 15 februari 2016 00:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had jij maar een paar jaar geleden geen account aangemaakt.
Maar ik hou zo veel van jequote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
Ik vind die VK maar een naar ventje als hij dronken is
Srs, wel Lumen maar geen Rita of Lila?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hannah McKay, Lumen Pierce, Debra Morgan.
ok, dan heb ik te veel biertjes gehadquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik hou zo veel van je
Tevens ben ik nuchter.
Lumen > Ritaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs, wel Lumen maar geen Rita of Lila?
ik ben er alquote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jmmr dat er maar één van mijn favoriete users online is, die ander is nergens te bekennen
Maar gelukkig dat ik er wel ben, toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jmmr dat er maar één van mijn favoriete users online is, die ander is nergens te bekennen
Ik ben gewoon bietje labiel.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
ok, dan heb ik te veel biertjes gehad
Vind Lumen een beetje plain. Lila moet inderdaad maar net je ding zijn inderdaad. Hannah is wat dat betreft redelijk universeel denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lumen > Rita
En Lila ziet er maar vreemd uit.
rtquote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bietje labiel.
Ja lumen is ook plain, maar heb ooit een film gezien waar ze smoking hot was, en toen was ik puber en dus makkelijk beinvloedbaar. Lila vind ik gewoon niet interessant.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Lumen een beetje plain. Lila moet inderdaad maar net je ding zijn inderdaad. Hannah is wat dat betreft redelijk universeel denk ik.
Loop zelf danquote:Op maandag 15 februari 2016 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Snap trouwens niet waar mn broodje doner blijft, die toko is gewoon like 5 minuten hiervandaan.
quote:
neequote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar gelukkig dat ik er wel ben, toch?
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wt voor filmpjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ze gaat zo een filmpje posten hier
Ja is niet zo eng nu, zondagnacht is lekker rustig op straat toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dag, en dan de deur uitgaan ofzo?
met knoflooksaus en pepertjes?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Had eerder op FOK! moeten gaan klagen, broodje is er nu
Het is buiten, dus eng.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is niet zo eng nu, zondagnacht is lekker rustig op straat toch?
Extra knoflooksaus, gewoon aantal pepertjesquote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met knoflooksaus en pepertjes?
dit is toch gewoon de klb scquote:
lekker man.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Extra knoflooksaus, gewoon aantal pepertjes
Doe eens linkje van die eerdere vlogga's danquote:Op maandag 15 februari 2016 00:24 schreef HPLC het volgende:
Jeetje, 3 uur geleden was het nog een kwartier, xcadet
vind zelf altijd zo jammer als je dan zo'n flauwe hap krijgt. Moeten godverdomme wel pepers en hete saus op zitten. En knofloopsaus natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Doner is lekker met rode kool en wortel en sla en ui en augurk. Broodje moet wel van tevoren in de gril om hem lekker knapperig te laten worden
Dat niet in xcachet.rar hebbenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doe eens linkje van die eerdere vlogga's dan
Dit zou haar eerste wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doe eens linkje van die eerdere vlogga's dan
Leukquote:
lekker man, vrij weinig gedaan. daar?quote:
Echt?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LeukHad gesprekje met mooie meid in trein, heb nummer gekregen. Zit al uurtje te appen met haar nu
oke maar ben je bekend ofzo of film je gewoon wat je bij de primark en h&m hebt gekocht?quote:
sheldon cooper zou jelp gebruiken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Had eerder op FOK! moeten gaan klagen, broodje is er nu
Kan me niet voorstellen dat iemand een neuk geeft, TBBT is echt een kutserie.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
sheldon cooper zou jelp gebruiken.
Ja wat denk jij dan; dat ik een grapje maak om Dima jaloers te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen mening over. Kan echter wel beffen als een koning.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van het woord 'beffen'?
baffen is leukerquote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
jezus dat was al niet grappig meer na het eerste seizoenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
sheldon cooper zou jelp gebruiken.
oh soz vergeten inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand een neuk geeft, TBBT is echt een kutserie.
ik prefereer het woord "vagijnglijden"quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
Ik word graag gebeftquote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
ik film wat erin mijn handtas zitquote:Op maandag 15 februari 2016 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke maar ben je bekend ofzo of film je gewoon wat je bij de primark en h&m hebt gekocht?
je hebt het verdient !quote:Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LeukHad gesprekje met mooie meid in trein, heb nummer gekregen. Zit al uurtje te appen met haar nu
ook vrij weinig, beetje computer spelletjes spelen en stressen voor schoolquote:Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lekker man, vrij weinig gedaan. daar?
Srs? En heb je al een vriendin ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen mening over. Kan echter wel beffen als een koning.
niet eerder over nagedacht maar nu je het zegt is het wel.een vreemd woord.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
ah net als al die andere grietjes op YT dusquote:Op maandag 15 februari 2016 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik film wat erin mijn handtas zit
Ja nu al een jaar of zes dezelfde vriendin.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Srs? En heb je al een vriendin ofzo?
had je niet beter wat voor school kunnen doen dan ipv gamenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
ook vrij weinig, beetje computer spelletjes spelen en stressen voor school
heb er even aan gezeten maar ik kwam er weer niet uit en toen ging ik weer verder spelletjes spelenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
had je niet beter wat voor school kunnen doen dan ipv gamen
Tijd voor wat veranderingquote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nu al een jaar of zes dezelfde vriendin.
helemaal niets wat moet je er van vinden dan? het is een woord net als elk ander woord ok nou wat nu dan hee?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
Beetje vulgairquote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
Ik doe mn broek maar weer omhoogquote:Op maandag 15 februari 2016 00:34 schreef xcachet het volgende:
[ afbeelding ]
En het aantal minuten loopt alleen maar opIk probeer het morgen op stage.
oneens alhoewel die irritante bernadeth en amy etc. er van mij niet inhoefden.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
jezus dat was al niet grappig meer na het eerste seizoen
nice, wat doe je danquote:Op maandag 15 februari 2016 00:34 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
heb er even aan gezeten maar ik kwam er weer niet uit en toen ging ik weer verder spelletjes spelen
sry kan niks aan mijn wifi hier doenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik doe mn broek maar weer omhoog
wat doe je voor opleiding?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
je hebt het verdient !
[..]
ook vrij weinig, beetje computer spelletjes spelen en stressen voor school
pauzequote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, want daar is stage voor
Vanillekwark, beste dikzakquote:Op maandag 15 februari 2016 00:35 schreef Vanillekwark het volgende:
gvd dat was een goed broodje doner
bek houden over VK jaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanillekwark, beste dikzak
Ben gewoon 80 kilo op 1.78m.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanillekwark, beste dikzak
harde track broerquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Ey!
Ten thirty at the shoarma joint
Fuelin’ up for another night
You get your 'broodje doner' and a pack of smokes
Two white pills and you’re good to go
Leef de Deadprezleef.
bedrijfseconomiequote:
haha gelijk ontkennen, ja dusquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wutwaarom denk je dat ik die newbie ben.
Papzak. ik 65 70 op 1,851.90quote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben gewoon 80 kilo op 1.78m.
je moet wel de juiste paradigma materialiseren heequote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bedrijfseconomie
ik loop alleen vast met onderzoekje met onderwerp naar keuze enzo, ik heb moeite om variabelen te operationaliseren en data hiervan te vinden
k kom vechten danquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hou je grote bek tegen Frass, wie de neuk ben jij nu weer?
ufffffffquote:Op maandag 15 februari 2016 00:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
je moet wel de juiste paradigma materialiseren hee
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:38 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik spiermassa heb.
quote:
oke nou succesquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bedrijfseconomie
ik loop alleen vast met onderzoekje met onderwerp naar keuze enzo, ik heb moeite om variabelen te operationaliseren en data hiervan te vinden
skelly.jpegquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Papzak. ik 65 70 op 1,851.90
Kunt u wat normaler taalgebruik bezigen, alvast bedankt!quote:
Rustig, wel relaxed achtergrondmuziekje, hoezo?quote:
hbo of wo? wat is je onderwerp?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
bedrijfseconomie
Perfecte lengte, maar wel 5 kilo te zwaarquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben gewoon 80 kilo op 1.78m.
luistert gesink altijd tijdens conditietrainingenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:39 schreef HPLC het volgende:
[..]
Rustig, wel relaxed achtergrondmuziekje, hoezo?
dat maak ik zelf wel uitquote:Op maandag 15 februari 2016 00:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kunt u wat normaler taalgebruik bezigen, alvast bedankt!
Dat zouden we waarderen in elitaire KLB SC
Nee hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Perfecte lengte, maar wel 5 kilo te zwaar
Dit is best wel ectoquote:Op maandag 15 februari 2016 00:37 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Papzak. ik 65 70 op 1,851.90
hboquote:
Your BMI: 20.0quote:
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hbodus je gaat er al vanuit dat duurzame ontwikkelingen leiden tot geluk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
luistert gesink altijd tijdens conditietrainingen
BMI is de meest nutteloze schaal ooit.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Your BMI: 20.0
BMI Categories:
Underweight = <18.5
Normal weight = 18.5–24.9
Overweight = 25–29.9
Obesity = BMI of 30 or greater
zeg ik, spooky_scary_skelly.wavquote:Op maandag 15 februari 2016 00:41 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Your BMI: 20.0
BMI Categories:
Underweight = <18.5
Normal weight = 18.5–24.9
Overweight = 25–29.9
Obesity = BMI of 30 or greater
Oke papzakquote:Op maandag 15 februari 2016 00:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
BMI is de meest nutteloze schaal ooit.
Spier weegt meer dan vet. Dus gespierde mensen zijn al snel te dik volgens de BMI-schaal. Go figure.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |