Ik heb echt totaal geen medelijden met hem tho, niet alleen is hij fucking debiel maar hij vraagt nu wel om troost terwijl hij Furious Pete ging uitlachen toen hij weer kanker had.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef zeer het volgende:
[..]
haha![]()
![]()
ik wist ook wel hoor dat ik m'n soulmate had gevonden toen ik niet boos kon worden toen ze de tofu liet aanbranden
Ik weet niet waar dit om gaat en dit doet me deugd.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen medelijden met hem tho, niet alleen is hij fucking debiel maar hij vraagt nu wel om troost terwijl hij Furious Pete ging uitlachen toen hij weer kanker had.Hij zegt ook gewoon dat hij veel heeft gehuild omdat de chick die hij nog nooit heeft ontmoet en zou gaan trouwen meteen hem heeft gedumpt
rip
Ik dacht; heb ik iets belangrijks gemist? Maar als het om 'Furious Pete' gaat kan dat nooit belangrijk zijnquote:Op zondag 14 februari 2016 23:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit om gaat en dit doet me deugd.
kweenie hij was verdrietiger dan toen z'n hond dood ging dus dit is wel srsquote:Op zondag 14 februari 2016 23:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb echt totaal geen medelijden met hem tho, niet alleen is hij fucking debiel maar hij vraagt nu wel om troost terwijl hij Furious Pete ging uitlachen toen hij weer kanker had.Hij zegt ook gewoon dat hij veel heeft gehuild omdat de chick die hij nog nooit heeft ontmoet en zou gaan trouwen meteen hem heeft gedumpt
rip
Ik kan me dat ook niet voorstellen nee.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik dacht; heb ik iets belangrijks gemist? Maar als het om 'Furious Pete' gaat kan dat nooit belangrijk zijn
jezus manquote:
das wel makkelijk met kitkat kun je zo door tweeën doenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou met je delen als je er niet ziek van zou worden
Dat zou jij ook gwn doenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:13 schreef Chloroform het volgende:
Ik had keer collega en die had zich ziek gemeld want ze hadden dag ervoor kat moeten laten inslapen en ze was te emotioneel.
Srs
ja dat was echt mooie vergelijking vooral omdat ie niets zei over zn opa die hij dood zag gaanquote:Op zondag 14 februari 2016 23:11 schreef zeer het volgende:
[..]
kweenie hij was verdrietiger dan toen z'n hond dood ging dus dit is wel srs
Spons.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een middeltje tegen hondenpoep? Laatste tijd zijn er ineens debielen die het normaal vinden om het niet op te ruimen gvd. Morgen even een zakje zwarte peper scoren en uitstrooien.
Je doet alsof het niets is maar ik ben gewoon bereid om je de helft van mijn genot te geven ehquote:Op zondag 14 februari 2016 23:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
das wel makkelijk met kitkat kun je zo door tweeën doen
Niet echt maar leuk geprobeerdquote:
Neuk je broodjequote:Op zondag 14 februari 2016 23:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb net broodje doner gekocht met bitcoin, voel me echt geil nul.
hij schold z'n opa ook verrot op CoD schijntquote:Op zondag 14 februari 2016 23:14 schreef Crip het volgende:
[..]
ja dat was echt mooie vergelijking vooral omdat ie niets zei over zn opa die hij dood zag gaan
't interesseert me niequote:
hij had hartaanval vanzn opa gefilmd en toen opyoutube gezet en hem uitgelachen en gezegd dat hetzijn eigen schuldis omdat ie niet vegan wasquote:Op zondag 14 februari 2016 23:17 schreef zeer het volgende:
[..]
hij schold z'n opa ook verrot op CoD schijnt
wait wut ik dacht dat wij ook matties warenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Beter luister je niet naar die faggot, je weet dat ik je mattie ben.
dat lijkt mij niet meer dan normaalquote:Op zondag 14 februari 2016 23:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je doet alsof het niets is maar ik ben gewoon bereid om je de helft van mijn genot te geven eh
Ik heb geen idee wat er uberhaupt aan de hand is joh, ik lul maar wat.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:19 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
wait wut ik dacht dat wij ook matties waren? bovendien zei ik opso niet vk of hou je me in de maling
?
Doe normaal mee of log gewoon uit.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er uberhaupt aan de hand is joh, ik lul maar wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |