eh okquote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en als ik thuis kom altijd thee met iets lekker haha koekje ofzo haha lekker wild toch haha![]()
![]()
Ex was ooit boos op me omdat ik boos was geworden dat ze me 's nachts huilend had gebeld dat d'r poes dood was. En dan ook gewoon maanden later nog moeten horen bij een ruzie over iets totaal anders natuurlijkquote:
hahaquote:Op zondag 14 februari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
kki deze gast is echt te fucking debiel voor woorden.
Ja na laatste uur kitkat eten terwijl ik laatste dingen doequote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hele dag afzien en dan aan het eind van de dag een kitkat
Oké 2NutZ.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja en als ik thuis kom altijd thee met iets lekker haha koekje ofzo haha lekker wild toch haha![]()
![]()
Bij dezenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Bij deze is onze relatie omgeslagen richting haat.
Nou ja heilig, het is alleen leuk als er om geruzied wordt, en dat was alweer te lang geledenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Users die de heilige KLB-op verneuken dienen niet aanbeden te worden.
Preciesquote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als robert een mooie ettape pakt piepen deze successupporters wel anders
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:03 schreef Crip het volgende:
[..]
kki deze gast is echt te fucking debiel voor woorden.
Zou thee drinken met nootjes (srs)quote:
lekker zou ook kitkat willen etenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja na laatste uur kitkat eten terwijl ik laatste dingen doe
Je hoeft bij mij maar te vragen om fittie, en je hebt het hoor boelerquote:Op zondag 14 februari 2016 23:06 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja heilig, het is alleen leuk als er om geruzied wordt, en dat was alweer te lang geleden
Weggooien die hapquote:Op zondag 14 februari 2016 23:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ex was ooit boos op me omdat ik boos was geworden dat ze me 's nachts huilend had gebeld dat d'r poes dood was. En dan ook gewoon maanden later nog moeten horen bij een ruzie over iets totaal anders natuurlijk.
Oprapen en weggooienquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een middeltje tegen hondenpoep? Laatste tijd zijn er ineens debielen die het normaal vinden om het niet op te ruimen gvd. Morgen even een zakje zwarte peper scoren en uitstrooien.
Sorry hoor riazopquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hoeft bij mij maar te vragen om fittie, en je hebt het hoor boeler
Ja pics van xcachet werken goed tegen hondenpoepquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Iemand nog een middeltje tegen hondenpoep? Laatste tijd zijn er ineens debielen die het normaal vinden om het niet op te ruimen gvd. Morgen even een zakje zwarte peper scoren en uitstrooien.
Lijkt me niet te zuipen andersquote:Op zondag 14 februari 2016 23:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou thee drinken met nootjes (srs)
Zou met je delen als je er niet ziek van zou wordenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
lekker zou ook kitkat willen eten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |