Is iedereen dan blij ofzoquote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe. Een traditionele Surinaamse begrafenis is echt met brassband, muziek en dansen enz
.
soort chatroulette dus? krijg heel wat gratis piemel te zien daarquote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vaag, alleen de username, zegt me verder niks.
[..]
Tinychat.
Er bestaat geen specifieke Surinaamse begrafenis, maar de Creoolse begrafenissen zijn er beroemd en uitbundig. Veel Surinamers geven aan dat zij dansend naar het graf willen worden gebracht. Dit is een oude gewoonte die weer gebruikt wordt. Het dansen is een vorm van rouwverwerking. Het geeft troost, omdat de nabestaanden door het dansen niet meer aan hun verdriet denken.quote:
Dacht al, zoveel typ jij niequote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er bestaat geen specifieke Surinaamse begrafenis, maar de Creoolse begrafenissen zijn er beroemd en uitbundig. Veel Surinamers geven aan dat zij dansend naar het graf willen worden gebracht. Dit is een oude gewoonte die weer gebruikt wordt. Het dansen is een vorm van rouwverwerking. Het geeft troost, omdat de nabestaanden door het dansen niet meer aan hun verdriet denken.
Op de dag van de begrafenis is er een kleine plechtigheid in het uitvaartcentrum. Daarna volgt de tocht naar de begraafplaats. Alle aanwezigen volgen dan zingend de kist. En bij de Creoolse gewoonten maken de dragers bepaalde swingende danspasjes. Hiermee worden kwade geesten op een dwaalspoor gebracht.
Dit legt het beter uit dan ik het kon.
Jammer, je plaatst de link maar gewoonquote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef xcachet het volgende:
'T filmpje is een beetje saai geworden
Jaja, hij is aan 't uploadenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, je plaatst de link maar gewoon
quote:Op zondag 14 februari 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Herinner me even dat ik voor ik naar bed ga vast m'n broodtrommeltje voor morgen klaar moet leggen
Nee hoor, gewoon helemaal uit en weer in slaap vallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wekker druk je eerste keer altijd op snooze
Mooi. Bij ons er alleen maar hysterisch gejank. Heb er een trauma aan over gehoudenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er bestaat geen specifieke Surinaamse begrafenis, maar de Creoolse begrafenissen zijn er beroemd en uitbundig. Veel Surinamers geven aan dat zij dansend naar het graf willen worden gebracht. Dit is een oude gewoonte die weer gebruikt wordt. Het dansen is een vorm van rouwverwerking. Het geeft troost, omdat de nabestaanden door het dansen niet meer aan hun verdriet denken.
Op de dag van de begrafenis is er een kleine plechtigheid in het uitvaartcentrum. Daarna volgt de tocht naar de begraafplaats. Alle aanwezigen volgen dan zingend de kist. En bij de Creoolse gewoonten maken de dragers bepaalde swingende danspasjes. Hiermee worden kwade geesten op een dwaalspoor gebracht.
Dit legt het beter uit dan ik het kon.
hahha ja want wij zijn fokkers en doen hele dag geen reet behalve tot in de late uurtjes fokken en rond de middag opstaan en lunch als ontbijt nuttigen jooooowww heeequote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon helemaal uit en weer in slaap vallen.
Dank je wel, snoesje. Heb netjes klaargelegd netquote:
Ik kan dit wel erg makkelijk inkoppen maar ik doe het nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Bij ons er alleen maar hysterisch gejank. Heb er een trauma aan over gehouden
ik ben nieuwsgierig naar de inhoud van het broodbakje. Hoeveel sneetjes brood? Wat voor beleg?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je wel, snoesje. Heb netjes klaargelegd net
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan dit wel erg makkelijk inkoppen maar ik doe het niet
Inderfuckingdaad.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.
Ik wel gewoon hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahha ja want wij zijn fokkers en doen hele dag geen reet behalve tot in de late uurtjes fokken en rond de middag opstaan en lunch als ontbijt nuttigen jooooowww heee
Godver, te laat. Daar gaat mijn kansquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je wel, snoesje. Heb netjes klaargelegd net
Hoe dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan dit wel erg makkelijk inkoppen maar ik doe het niet
Waar staat die k voor?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.
Daarom doe ik het toch niet, jezus christus nog aan toequote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jammer dat deze mensen achter iedere boom een vijand zien, zo wordt het nooit supergezellie!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom doe ik het toch niet, jezus christus nog aan toe
ik waardeer dit trouwensquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, zou nog een keer luisteren
ee G heb het net voor je opgenomen jwz.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, zou nog een keer luisteren
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer dat deze mensen achter iedere boom een vijand zien, zo wordt het nooit supergezellie!
rtquote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huisdieren zijn ook veel gezelliger.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
huisdier gaat dood.. chronische depressie
kind/ouder gaat dood.. koffie en cake en muziek
Enige waar ik een chronische depressie van krijg is jouw postgedrag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
gortdroge cakequote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
tc?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Daar werk jij net zo hard aan mee. Anders ga je ook mee doen aan tc van Che en Crips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |