Daarom doe ik het toch niet, jezus christus nog aan toequote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.
Jammer dat deze mensen achter iedere boom een vijand zien, zo wordt het nooit supergezellie!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom doe ik het toch niet, jezus christus nog aan toe
ik waardeer dit trouwensquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, zou nog een keer luisteren
ee G heb het net voor je opgenomen jwz.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, zou nog een keer luisteren
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer dat deze mensen achter iedere boom een vijand zien, zo wordt het nooit supergezellie!
rtquote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.
Huisdieren zijn ook veel gezelliger.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
huisdier gaat dood.. chronische depressie
kind/ouder gaat dood.. koffie en cake en muziek
Enige waar ik een chronische depressie van krijg is jouw postgedrag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
gortdroge cakequote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
tc?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Daar werk jij net zo hard aan mee. Anders ga je ook mee doen aan tc van Che en Crips.
zou zo bepaalde mensen inruilen voor een hondquote:Op zondag 14 februari 2016 22:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Huisdieren zijn ook veel gezelliger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |