Kijk plz dit stukjequote:Op zondag 14 februari 2016 22:18 schreef Crip het volgende:
[..]
''als je beetje afvalt wollah danben jenog mooier''
Wat ik zeg: oh shokrann ahahah
wat ik denm: je bent zelf dik geworden je hebt geluk dat ik niet bitchy ben

quote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef Vanillekwark het volgende:
Trouwens eindelijk pics van xcachet weten te krijgen, fucking lekker ding man

Cutequote:Op zondag 14 februari 2016 22:16 schreef Crip het volgende:
[..]
2 jaar geleden nu. Dus ga haar kapot knuffelen als ik haar zie.

Negers zijn nooit grappig. Schreeuwen altijd teveel.quote:

Doe niet jaloersquote:

niet doen brah je weet wat er met zyzz is gebeurd en daarnaast gaat je baan bij de big vier accountant en anabolen niet samen.quote:

ja gvd beetje jammer ditquote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu moeten we massaal je gaan DM'en om de pics ook te krijgen VK? Beetje jammer dat je zo aandacht wil krijgen
gr gr

doe pics van meloewa dan.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat doe je haten man. Vind d'r knapper dan Meloewa.

Allebei die stukjes ook over ''weetje wie dood is'' kloppen zo erg hequote:

Mag ik vragen als je foto's hebt?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat doe je haten man. Vind d'r knapper dan Meloewa.

Haha, meer overeenkomsten dan ik dacht danquote:Op zondag 14 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Allebei die stukjes ook over ''weetje wie dood is'' kloppen zo erg he

hjb over mijn mattie NG.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:11 schreef Opsonisatie het volgende:
Noel heeft vast nog wel anabolen gebruikt

deze noobquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wie de neuk heeft geen pics van Meloewa gezien dan?

ik ook nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik snap de vraag niet zo goed.

Toen ik in Marokko was he laatste keer, had ik opeens echt zin in Redbull dus ik had dat gehaald en zat dat zo te drinken. Zegt mn tante oh das zo slecht voor je zit suiker in je moet erop letten en dat terwijl ze Marokkaanse thee was aan het maken die 50% suiker was. Ik dacht echt KOMOP MEEN JE DEZE.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:22 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Haha, meer overeenkomsten dan ik dacht dan.
"Als ze opstaat zit die schommelstoel aan d'r reet geplakt"

quote:Op zondag 14 februari 2016 22:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik in Marokko was he laatste keer, had ik opeens echt zin in Redbull dus ik had dat gehaald en zat dat zo te drinken. Zegt mn tante oh das zo slecht voor je zit suiker in je moet erop letten en dat terwijl ze Marokkaanse thee was aan het maken die 50% suiker was. Ik dacht echt KOMOP MEEN JE DEZE.
Echt letterlijk deze suiker kegel had ze gebroken met hamer en deed ze de helft ervan in de theepot. En dat terwijl ze me waarschuwt voor suiker in redbull gvd
[ afbeelding ]

Twee woorden: negeerpost Piye.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Mooi is dat toch, aandoenlijk zelfs.
@ pic supplyings, vroeg het me al af

wrm reageerde je zo boos op mij?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
lol HPLC zit me nu om pics van Meloewa te vragenAlsof ik die opgeslagen heb, is echt maanden geleden joh.

zo een suikerkegel werd bij mn zusjes verloving gebroken. Letterlijk op de grond gegooid en het moest in stukjes breken.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Toen ik in Marokko was he laatste keer, had ik opeens echt zin in Redbull dus ik had dat gehaald en zat dat zo te drinken. Zegt mn tante oh das zo slecht voor je zit suiker in je moet erop letten en dat terwijl ze Marokkaanse thee was aan het maken die 50% suiker was. Ik dacht echt KOMOP MEEN JE DEZE.
Echt letterlijk deze suiker kegel had ze gebroken met hamer en deed ze de helft ervan in de theepot. En dat terwijl ze me waarschuwt voor suiker in redbull gvd
[ afbeelding ]

Dit is gewoon lasterquote:Op zondag 14 februari 2016 22:30 schreef Vanillekwark het volgende:
lol HPLC zit me nu om pics van Meloewa te vragenAlsof ik die opgeslagen heb, is echt maanden geleden joh.

Is voor geluk toch?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
zo een suikerkegel werd bij mn zusjes verloving gebroken. Letterlijk op de grond gegooid en het moest in stukjes breken.
Blegh
Is je tante er al

Ja, houd alsnog van ze. Alleen beetje irritant soms en dan ga je je ook inhouden want je tantequote:Op zondag 14 februari 2016 22:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]![]()
Mooi is dat toch, aandoenlijk zelfs.
@ pic supplyings, vroeg het me al af

Dat eerste inderdaad. Enig idee wat er met Piye is gebeurd?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:31 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb ik weer iets over het hoofd gezien of wat bedoel je? Ik word te oud voor FOK!.

Het is niet bekend in onze streek. Ik denk idd dat het om geluk gaat.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is voor geluk toch?
Keer was m'n buurjongen z'n vader overleden, gingen z'n matties pakken suiker inslaan.

Wel TR gezet, openbaringen van niet-bestaande dm'squote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan bevestigen dat dit correct is.

Snap de vraag niet zo goedquote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Ja weet ik veel ik dacht houd maar even gedeisd. Vraag blijft staan though.

Fapje gezet, vind het altijd wel geil als er een TR gezet wordt omwille van wat ik zet.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel TR gezet, openbaringen van niet-bestaande dm's

Andere usernamequote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad. Enig idee wat er met Piye is gebeurd?

Geen idee, ken die kerel verder ook niet, behalve dat ik weet dat het ook een nigga isquote:Op zondag 14 februari 2016 22:34 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Dat eerste inderdaad. Enig idee wat er met Piye is gebeurd?

ah oke. herinner je je rich calibier nog?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Geen idee, ken die kerel verder ook niet, behalve dat ik weet dat het ook een nigga is.

Sgoed, DM.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:37 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
of je zo vriendelijk wil zijn om pics te sturen.

Hehequote:Op zondag 14 februari 2016 22:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het is niet bekend in onze streek. Ik denk idd dat het om geluk gaat.
Waarom dat met overlijden gebeurt snap k niet want dan wordt geen zoetigheden genuttigd.
Sws Turken en overlijdenisWij moesten rouwende en verdrietig en al eten maken voor mensen die langs kwamen.

Vaag, alleen de username, zegt me verder niksquote:Op zondag 14 februari 2016 22:38 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
ah oke. herinner je je rich calibier nog?
Tinychat.quote:

Is iedereen dan blij ofzoquote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hehe. Een traditionele Surinaamse begrafenis is echt met brassband, muziek en dansen enz
.

soort chatroulette dus? krijg heel wat gratis piemel te zien daarquote:Op zondag 14 februari 2016 22:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Vaag, alleen de username, zegt me verder niks.
[..]
Tinychat.

Er bestaat geen specifieke Surinaamse begrafenis, maar de Creoolse begrafenissen zijn er beroemd en uitbundig. Veel Surinamers geven aan dat zij dansend naar het graf willen worden gebracht. Dit is een oude gewoonte die weer gebruikt wordt. Het dansen is een vorm van rouwverwerking. Het geeft troost, omdat de nabestaanden door het dansen niet meer aan hun verdriet denken.quote:

Dacht al, zoveel typ jij niequote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er bestaat geen specifieke Surinaamse begrafenis, maar de Creoolse begrafenissen zijn er beroemd en uitbundig. Veel Surinamers geven aan dat zij dansend naar het graf willen worden gebracht. Dit is een oude gewoonte die weer gebruikt wordt. Het dansen is een vorm van rouwverwerking. Het geeft troost, omdat de nabestaanden door het dansen niet meer aan hun verdriet denken.
Op de dag van de begrafenis is er een kleine plechtigheid in het uitvaartcentrum. Daarna volgt de tocht naar de begraafplaats. Alle aanwezigen volgen dan zingend de kist. En bij de Creoolse gewoonten maken de dragers bepaalde swingende danspasjes. Hiermee worden kwade geesten op een dwaalspoor gebracht.
Dit legt het beter uit dan ik het kon.

Jammer, je plaatst de link maar gewoonquote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef xcachet het volgende:
'T filmpje is een beetje saai geworden

Jaja, hij is aan 't uploadenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jammer, je plaatst de link maar gewoon

quote:Op zondag 14 februari 2016 21:41 schreef Chloroform het volgende:
Herinner me even dat ik voor ik naar bed ga vast m'n broodtrommeltje voor morgen klaar moet leggen

Nee hoor, gewoon helemaal uit en weer in slaap vallen.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wekker druk je eerste keer altijd op snooze

Mooi. Bij ons er alleen maar hysterisch gejank. Heb er een trauma aan over gehoudenquote:Op zondag 14 februari 2016 22:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Er bestaat geen specifieke Surinaamse begrafenis, maar de Creoolse begrafenissen zijn er beroemd en uitbundig. Veel Surinamers geven aan dat zij dansend naar het graf willen worden gebracht. Dit is een oude gewoonte die weer gebruikt wordt. Het dansen is een vorm van rouwverwerking. Het geeft troost, omdat de nabestaanden door het dansen niet meer aan hun verdriet denken.
Op de dag van de begrafenis is er een kleine plechtigheid in het uitvaartcentrum. Daarna volgt de tocht naar de begraafplaats. Alle aanwezigen volgen dan zingend de kist. En bij de Creoolse gewoonten maken de dragers bepaalde swingende danspasjes. Hiermee worden kwade geesten op een dwaalspoor gebracht.
Dit legt het beter uit dan ik het kon.

hahha ja want wij zijn fokkers en doen hele dag geen reet behalve tot in de late uurtjes fokken en rond de middag opstaan en lunch als ontbijt nuttigen jooooowww heeequote:Op zondag 14 februari 2016 22:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon helemaal uit en weer in slaap vallen.

Dank je wel, snoesje. Heb netjes klaargelegd netquote:

Ik kan dit wel erg makkelijk inkoppen maar ik doe het nietquote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mooi. Bij ons er alleen maar hysterisch gejank. Heb er een trauma aan over gehouden

ik ben nieuwsgierig naar de inhoud van het broodbakje. Hoeveel sneetjes brood? Wat voor beleg?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je wel, snoesje. Heb netjes klaargelegd net

Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan dit wel erg makkelijk inkoppen maar ik doe het niet

Inderfuckingdaad.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.

Ik wel gewoon hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahha ja want wij zijn fokkers en doen hele dag geen reet behalve tot in de late uurtjes fokken en rond de middag opstaan en lunch als ontbijt nuttigen jooooowww heee

Godver, te laat. Daar gaat mijn kansquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je wel, snoesje. Heb netjes klaargelegd net

Hoe dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan dit wel erg makkelijk inkoppen maar ik doe het niet

Waar staat die k voor?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.

Daarom doe ik het toch niet, jezus christus nog aan toequote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]

Jammer dat deze mensen achter iedere boom een vijand zien, zo wordt het nooit supergezellie!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom doe ik het toch niet, jezus christus nog aan toe

ik waardeer dit trouwensquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, zou nog een keer luisteren

ee G heb het net voor je opgenomen jwz.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, zou nog een keer luisteren

quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer dat deze mensen achter iedere boom een vijand zien, zo wordt het nooit supergezellie!

rtquote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]

Huisdieren zijn ook veel gezelliger.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
huisdier gaat dood.. chronische depressie
kind/ouder gaat dood.. koffie en cake en muziek

Enige waar ik een chronische depressie van krijg is jouw postgedrag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders

gortdroge cakequote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders

quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders

tc?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Daar werk jij net zo hard aan mee. Anders ga je ook mee doen aan tc van Che en Crips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |