Inderfuckingdaad.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.
Ik wel gewoon hoorquote:Op zondag 14 februari 2016 22:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahha ja want wij zijn fokkers en doen hele dag geen reet behalve tot in de late uurtjes fokken en rond de middag opstaan en lunch als ontbijt nuttigen jooooowww heee
Godver, te laat. Daar gaat mijn kansquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dank je wel, snoesje. Heb netjes klaargelegd net
Hoe dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan dit wel erg makkelijk inkoppen maar ik doe het niet
Waar staat die k voor?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hjkb. Als je zelfs over een opmerking over rouw wenst te scoren ben je echt debiel.
Daarom doe ik het toch niet, jezus christus nog aan toequote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jammer dat deze mensen achter iedere boom een vijand zien, zo wordt het nooit supergezellie!quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom doe ik het toch niet, jezus christus nog aan toe
ik waardeer dit trouwensquote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, zou nog een keer luisteren
ee G heb het net voor je opgenomen jwz.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Okok, zou nog een keer luisteren
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:57 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jammer dat deze mensen achter iedere boom een vijand zien, zo wordt het nooit supergezellie!
rtquote:Op zondag 14 februari 2016 22:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Huisdieren zijn ook veel gezelliger.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
huisdier gaat dood.. chronische depressie
kind/ouder gaat dood.. koffie en cake en muziek
Enige waar ik een chronische depressie van krijg is jouw postgedrag.quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
gortdroge cakequote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Che_ het volgende:
Hollanders
tc?quote:Op zondag 14 februari 2016 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]![]()
Daar werk jij net zo hard aan mee. Anders ga je ook mee doen aan tc van Che en Crips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |