Die gaat in mijn sigquote:Op zondag 14 februari 2016 23:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
HPLC slechtste H
HPLC slechtste P
HPLC slechtste L
HPLC slechtste C
Net als je hart dus.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Was grapje, mijn sig blijft voor altijd leeg
oke goed om te horenquote:Op zondag 14 februari 2016 23:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er uberhaupt aan de hand is joh, ik lul maar wat.
Sorry heb American Pie nog nooit nuchter gekeken, kan me er dus weinig van herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
finch is die gast die moet poepen uit american pie.
net als je moeder dusquote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry heb American Pie nog nooit nuchter gekeken, kan me er dus weinig van herinneren.
DOE ALLEMAAL NORMAAL TEGEN ME NIGGA H BEGREPENquote:Op zondag 14 februari 2016 23:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ash, ze pesten me, vooral die vervelende VK
Bedankt maatquote:Op zondag 14 februari 2016 23:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DOE ALLEMAAL NORMAAL TEGEN ME NIGGA H BEGREPENANDERS GA IK FULL DEXTER OP JULLIE.
probeer het eens zijn srs toffe films op deel zeven na.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry heb American Pie nog nooit nuchter gekeken, kan me er dus weinig van herinneren.
Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DOE ALLEMAAL NORMAAL TEGEN ME NIGGA H BEGREPENANDERS GA IK FULL DEXTER OP JULLIE.
Ja bezopen vond ik ze wel grappig ja. Kan me er nog steeds weinig van herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
probeer het eens zijn srs toffe films op deel zeven na.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?
Oke, zullen we dan maar ons dagelijks ritueel van naaktfoto's uitwisselen beginnen?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
hihi
Zullen we stoppen met die achtbaan, anders kan ik niet slapen
eh okquote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, zullen we dan maar ons dagelijks ritueel van naaktfoto's uitwisselen beginnen?
Ik probeer toch elke dag net iets verder te gaan dan de dag daarvoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waren mooie foto's vandaag hoor VK
Geen probleem toch G, Ash en Gus houden alles in de gaten.quote:
Seizoen negen niet gezien zeker? Lumberjack was een tijdelijke baan waarna Dexter als een ware volgeling van Machiavelli terugkeert om af te rekenen met zn oude vijanden, om te beginnen met Masouka uiteraard.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?
Sorry je moet gewoon niet 4 voor 12 aankomen bij me, dan heb ik al mn neuks al vergeven voor de dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Seizoen negen niet gezien zeker? Lumberjack was een tijdelijke baan waarna Dexter als een ware volgeling van Machiavelli terugkeert om af te rekenen met zn oude vijanden, om te beginnen met Masouka uiteraard.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
#teamHPLC #teamgesink #teamrobert #teambram #teamwijpakkenettapes
quote:
En over twee minuten? Heb je dan weer een verse lading?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry je moet gewoon niet 4 voor 12 aankomen bij me, dan heb ik al mn neuks al vergeven voor de dag.
Mijn neuks worden tussen 00:00 en 08:00 geleverd.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
En over twee minuten? Heb je dan weer een verse lading?
Deadprez is hier de knuffelgutmensch, je neemt hier een groot risico hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
Kijk, deadprez is gedumpt:
TS begint:
- Hij deed niks anders op een dag dan gamen en vergat dat ik ook nog bestond
- Moederskindje, was ontzettend onvolwassen en onzelfstandig
- Jaloers en controlerend gedrag
- Geen ambitie om iets van het leven te maken
R&P / Het ex-afzeiktopic
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
TS begint:
R&P / Het ex-afzeiktopic
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
TS begint:
R&P / Het ex-afzeiktopic
Zo waar dit! Als een man je niet bevalt hoor je hem gewoon te veranderen, als je dat niet kan dan ben je niet leuk genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.
Ja, dat is waar, moest gewoon lachen eigenlijk al bij het eerste puntquote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.
Is een quote zie ik nu, die verhalen van haar waren pas vet.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, dat is waar, moest gewoon lachen eigenlijk al bij het eerste punt
Ja, ik nu ookquote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een quote zie ik nu, die verhalen van haar waren pas vet.
er vanuit gaande dat dat geen typo is: top.drie Dexter chicks?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn neuks worden tussen 00:00 en 08:00 geleverd.
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is een quote zie ik nu, die verhalen van haar waren pas vet.
Ben toch geen psycholoogquote:
Hannah McKay, Lumen Pierce, Debra Morgan.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:05 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
er vanuit gaande dat dat geen typo is: top.drie Dexter chicks?
Zou je wel passen, de geitenwollen sokken heb je al.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ben toch geen psycholoog
Geenzins het gevalquote:Op maandag 15 februari 2016 00:07 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou je wel passen, de geitenwollen sokken heb je al.
Toch was het wel een reactie die jij had kunnen plaatsenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[..]
Ben toch geen psycholoog
Had jij maar een paar jaar geleden geen account aangemaakt.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Toch was het wel een reactie die jij had kunnen plaatsen
Eh okquote:Op maandag 15 februari 2016 00:08 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Had jij maar een paar jaar geleden geen account aangemaakt.
Maar ik hou zo veel van jequote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef HPLC het volgende:
Ik vind die VK maar een naar ventje als hij dronken is
Srs, wel Lumen maar geen Rita of Lila?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hannah McKay, Lumen Pierce, Debra Morgan.
ok, dan heb ik te veel biertjes gehadquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar ik hou zo veel van je
Tevens ben ik nuchter.
Lumen > Ritaquote:Op maandag 15 februari 2016 00:11 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Srs, wel Lumen maar geen Rita of Lila?
ik ben er alquote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jmmr dat er maar één van mijn favoriete users online is, die ander is nergens te bekennen
Maar gelukkig dat ik er wel ben, toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
jmmr dat er maar één van mijn favoriete users online is, die ander is nergens te bekennen
Ik ben gewoon bietje labiel.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
ok, dan heb ik te veel biertjes gehad
Vind Lumen een beetje plain. Lila moet inderdaad maar net je ding zijn inderdaad. Hannah is wat dat betreft redelijk universeel denk ik.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Lumen > Rita
En Lila ziet er maar vreemd uit.
rtquote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bietje labiel.
Ja lumen is ook plain, maar heb ooit een film gezien waar ze smoking hot was, en toen was ik puber en dus makkelijk beinvloedbaar. Lila vind ik gewoon niet interessant.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:14 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Vind Lumen een beetje plain. Lila moet inderdaad maar net je ding zijn inderdaad. Hannah is wat dat betreft redelijk universeel denk ik.
Loop zelf danquote:Op maandag 15 februari 2016 00:14 schreef Vanillekwark het volgende:
Snap trouwens niet waar mn broodje doner blijft, die toko is gewoon like 5 minuten hiervandaan.
quote:
neequote:Op maandag 15 februari 2016 00:13 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Maar gelukkig dat ik er wel ben, toch?
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
wt voor filmpjequote:Op maandag 15 februari 2016 00:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Maar ze gaat zo een filmpje posten hier
Ja is niet zo eng nu, zondagnacht is lekker rustig op straat toch?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja dag, en dan de deur uitgaan ofzo?
met knoflooksaus en pepertjes?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Had eerder op FOK! moeten gaan klagen, broodje is er nu
Het is buiten, dus eng.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja is niet zo eng nu, zondagnacht is lekker rustig op straat toch?
Extra knoflooksaus, gewoon aantal pepertjesquote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
met knoflooksaus en pepertjes?
dit is toch gewoon de klb scquote:
lekker man.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Extra knoflooksaus, gewoon aantal pepertjes
Doe eens linkje van die eerdere vlogga's danquote:Op maandag 15 februari 2016 00:24 schreef HPLC het volgende:
Jeetje, 3 uur geleden was het nog een kwartier, xcadet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |