Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:50 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
DOE ALLEMAAL NORMAAL TEGEN ME NIGGA H BEGREPENANDERS GA IK FULL DEXTER OP JULLIE.
Ja bezopen vond ik ze wel grappig ja. Kan me er nog steeds weinig van herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
probeer het eens zijn srs toffe films op deel zeven na.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?
Oke, zullen we dan maar ons dagelijks ritueel van naaktfoto's uitwisselen beginnen?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
hihi
Zullen we stoppen met die achtbaan, anders kan ik niet slapen
eh okquote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oke, zullen we dan maar ons dagelijks ritueel van naaktfoto's uitwisselen beginnen?
Ik probeer toch elke dag net iets verder te gaan dan de dag daarvoor.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waren mooie foto's vandaag hoor VK
Geen probleem toch G, Ash en Gus houden alles in de gaten.quote:
Seizoen negen niet gezien zeker? Lumberjack was een tijdelijke baan waarna Dexter als een ware volgeling van Machiavelli terugkeert om af te rekenen met zn oude vijanden, om te beginnen met Masouka uiteraard.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:51 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wat, dan trek je je terug naar een blokhut in Alaska ofwa?
Sorry je moet gewoon niet 4 voor 12 aankomen bij me, dan heb ik al mn neuks al vergeven voor de dag.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:55 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
Seizoen negen niet gezien zeker? Lumberjack was een tijdelijke baan waarna Dexter als een ware volgeling van Machiavelli terugkeert om af te rekenen met zn oude vijanden, om te beginnen met Masouka uiteraard.
quote:Op zondag 14 februari 2016 23:55 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
#teamHPLC #teamgesink #teamrobert #teambram #teamwijpakkenettapes
quote:
En over twee minuten? Heb je dan weer een verse lading?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:56 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry je moet gewoon niet 4 voor 12 aankomen bij me, dan heb ik al mn neuks al vergeven voor de dag.
Mijn neuks worden tussen 00:00 en 08:00 geleverd.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:58 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
En over twee minuten? Heb je dan weer een verse lading?
Deadprez is hier de knuffelgutmensch, je neemt hier een groot risico hoor.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
Kijk, deadprez is gedumpt:
TS begint:
- Hij deed niks anders op een dag dan gamen en vergat dat ik ook nog bestond
- Moederskindje, was ontzettend onvolwassen en onzelfstandig
- Jaloers en controlerend gedrag
- Geen ambitie om iets van het leven te maken
R&P / Het ex-afzeiktopic
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
TS begint:
R&P / Het ex-afzeiktopic
quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef HPLC het volgende:
TS begint:
R&P / Het ex-afzeiktopic
Zo waar dit! Als een man je niet bevalt hoor je hem gewoon te veranderen, als je dat niet kan dan ben je niet leuk genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.
Ja, dat is waar, moest gewoon lachen eigenlijk al bij het eerste puntquote:Op maandag 15 februari 2016 00:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat ze de behoefte voelt om haar ex af te zeiken. Ongetwijfeld heeft zij dan zelf ook gefaald in de relatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |