Kortom, jij was een ongelofelijk zeikwijk en hij is blij dat hij van je af is.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Kleinmuissje het volgende:
Nu Valentijn weer bijna gedaan is en we moe zijn van alle liefdesverhalen, een topic om te praten waarom onze ex een ex is.
Wat zijn de redenen waarom jij je ex-partner gedumpt hebt?
TS begint:
- Hij deed niks anders op een dag dan gamen en vergat dat ik ook nog bestond
- Moederskindje, was ontzettend onvolwassen en onzelfstandig
- Jaloers en controlerend gedrag
- Geen ambitie om iets van het leven te maken
Hij had natuurlijk ook zijn goede punten maar daar gaat dit topic niet over
Nee, mijn persoonlijke smaak doet er niet toe.quote:
Oei.. Sterkte!quote:Op maandag 15 februari 2016 14:20 schreef Nikkie_86 het volgende:
Als k eenmaal begin stop ik niet meer hoor... en ex heeft me mishandeld en de andere heeft me helemaal kapot gemaakt en vertrouw ik niemand meer.. zo hier laat ik t bij
Je lult, wij hebben nooit wat gehad.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Kleinmuissje het volgende:
Ik vraag mij dan altijd af waarom je dan überhaupt met zo'n iemand een relatie aangaat. Je weet toch wel min of meer waar je aan begint?quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Kleinmuissje het volgende:
Nu Valentijn weer bijna gedaan is en we moe zijn van alle liefdesverhalen, een topic om te praten waarom onze ex een ex is.
Wat zijn de redenen waarom jij je ex-partner gedumpt hebt?
TS begint:
Hij had natuurlijk ook zijn goede punten maar daar gaat dit topic niet over
Tuurlijk!quote:Op maandag 15 februari 2016 14:53 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik vraag mij dan altijd af waarom je dan überhaupt met zo'n iemand een relatie aangaat. Je weet toch wel min of meer waar je aan begint?
Aan de andere kant geeft het een aardige hint waar de tekortkomingen van TS kunnen liggen:quote:
TS heeft dus regelmatig bevestiging nodig, en wil vaak kletsen.quote:Op zondag 14 februari 2016 23:44 schreef Kleinmuissje het volgende:
Oja, dit is Fok! Waar gamers altijd gelijk hebbenquote:Op maandag 15 februari 2016 15:12 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Aan de andere kant geeft het een aardige hint waar de tekortkomingen van TS kunnen liggen:
[..]
TS heeft dus regelmatig bevestiging nodig, en wil vaak kletsen.
TS zit vol meningen, denkt dat ze zelf volwassen en zelfstandig is en geeft op anderen af die vertrouwen op familie.
TS vind het moeilijk om iemand gerust te stellen, kritiek betrekt ze direct op zichzelf.
TS eist ambitie bij een man, en vind het moeilijk om te accepteren dat partner door een fase kan gaan waarin dat minder of niet aanwezig is.
Dit dus.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:00 schreef Seven. het volgende:
Wat een onvolwassen topic. Sneu hoor, dat je de behoefte voelt om je ex af te zeiken. Ongetwijfeld heb je dan zelf ook gefaald in de relatie.
Want dat is ook echt precies wat ik bedoel met 'je weet waar je aan begint'.quote:Op maandag 15 februari 2016 15:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Je Googled alles, je vraagt het NSA dossier op en van andere veiligheidsdiensten. Spreekt met diverse mensen die hem/haar al kennen, doet een BKR check, vraagt een verklaring van goed gedrag en gaat niet af op wat hij/zij zelf zegt.
Daarnaast negeer je de klik of evt vlindertjes.
Het is allemaal zo logisch en rationeel als je aan een relatie begint.
Slaap lekker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |