vind zelf altijd zo jammer als je dan zo'n flauwe hap krijgt. Moeten godverdomme wel pepers en hete saus op zitten. En knofloopsaus natuurlijkquote:Op maandag 15 februari 2016 00:26 schreef defokkingfoker het volgende:
Doner is lekker met rode kool en wortel en sla en ui en augurk. Broodje moet wel van tevoren in de gril om hem lekker knapperig te laten worden
Dat niet in xcachet.rar hebbenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doe eens linkje van die eerdere vlogga's dan
Dit zou haar eerste wordenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Doe eens linkje van die eerdere vlogga's dan
Leukquote:
lekker man, vrij weinig gedaan. daar?quote:
Echt?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LeukHad gesprekje met mooie meid in trein, heb nummer gekregen. Zit al uurtje te appen met haar nu
oke maar ben je bekend ofzo of film je gewoon wat je bij de primark en h&m hebt gekocht?quote:
sheldon cooper zou jelp gebruiken.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:22 schreef Vanillekwark het volgende:
Had eerder op FOK! moeten gaan klagen, broodje is er nu
Kan me niet voorstellen dat iemand een neuk geeft, TBBT is echt een kutserie.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
sheldon cooper zou jelp gebruiken.
Ja wat denk jij dan; dat ik een grapje maak om Dima jaloers te maken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen mening over. Kan echter wel beffen als een koning.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van het woord 'beffen'?
baffen is leukerquote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
jezus dat was al niet grappig meer na het eerste seizoenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:30 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
sheldon cooper zou jelp gebruiken.
oh soz vergeten inderdaad.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat iemand een neuk geeft, TBBT is echt een kutserie.
ik prefereer het woord "vagijnglijden"quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
Ik word graag gebeftquote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
ik film wat erin mijn handtas zitquote:Op maandag 15 februari 2016 00:30 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
oke maar ben je bekend ofzo of film je gewoon wat je bij de primark en h&m hebt gekocht?
je hebt het verdient !quote:Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
LeukHad gesprekje met mooie meid in trein, heb nummer gekregen. Zit al uurtje te appen met haar nu
ook vrij weinig, beetje computer spelletjes spelen en stressen voor schoolquote:Op maandag 15 februari 2016 00:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
lekker man, vrij weinig gedaan. daar?
Srs? En heb je al een vriendin ofzo?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Geen mening over. Kan echter wel beffen als een koning.
niet eerder over nagedacht maar nu je het zegt is het wel.een vreemd woord.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
ah net als al die andere grietjes op YT dusquote:Op maandag 15 februari 2016 00:32 schreef xcachet het volgende:
[..]
ik film wat erin mijn handtas zit
Ja nu al een jaar of zes dezelfde vriendin.quote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Srs? En heb je al een vriendin ofzo?
had je niet beter wat voor school kunnen doen dan ipv gamenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Dimachaerus het volgende:
ook vrij weinig, beetje computer spelletjes spelen en stressen voor school
heb er even aan gezeten maar ik kwam er weer niet uit en toen ging ik weer verder spelletjes spelenquote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
had je niet beter wat voor school kunnen doen dan ipv gamen
Tijd voor wat veranderingquote:Op maandag 15 februari 2016 00:33 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja nu al een jaar of zes dezelfde vriendin.
helemaal niets wat moet je er van vinden dan? het is een woord net als elk ander woord ok nou wat nu dan hee?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:31 schreef Oberkullie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |