SPOILER: Suzuki SwiftOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zij is 13 manquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:57 schreef Catkiller het volgende:
Pics van Opso met alleen een stringetje aan
Ik ben twaalf en jij bent pedoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:57 schreef Catkiller het volgende:
quote:
Leugensquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:58 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ben twaalf en jij bent pedo
Stop eens plsssssquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahahahah doe niet alsof je niet om die foto's gesmeekt hebt 😂
je gaat 'm nog pijn doenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
faka camboyquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Eerst deed jenog stoerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou Crip's ballen wel willen proeven
Snoepsmaak.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:01 schreef Vanillekwark het volgende:
Zou Crip's ballen wel willen proeven
Wat is satcquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef Oberkullie het volgende:
Wat is Carrie uit SATC eigenlijk een zeiksnol
wil jij met je wetenschap ergens anders gaan staan aub?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Water kan ook gevriesdroogd zijn xd
Kom maar, zal voor je zorgen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet zo goed om kan gaan met deze emoties.
moest keihard lachen om gebruik van bepaaldequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vindt jij anders lekker op bepaalde momenten.
onjuiste feit jatog jwtzquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
will the real slim shady please stand upquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef McNulty het volgende:
[..]
wil jij met je wetenschap ergens anders gaan staan aub?
haha ja want een stijve pener is een paal haha ja gr grquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
moest keihard lachen om gebruik van bepaalde
Ewa jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Niet om de overbodige extra t?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:04 schreef Crip het volgende:
[..]
moest keihard lachen om gebruik van bepaalde
nee dat bedoelde ik helemaalnietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha ja want een stijve pener is een paal haha ja gr gr
welkequote:
Haha, ik sta wel eens voor paalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
haha ja want een stijve pener is een paal haha ja gr gr
Oke check dmquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Kom er -nu- aan. DM maar je adres.
Nee het is noord, of het is niet noord. Dat jij dat niet kunt bevatten is jammer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:05 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt toch noord oost zuid en west ben je dom fozo? L:
Denk je dat je met die dure worden slim bent ofzo. Je moet gewoon normaal ABN praten hier, dan is het toch veel behagelijker?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Water kan ook gevriesdroogd zijn xd
ohquote:
Verzorgingstehuis?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:06 schreef Oberkullie het volgende:
Haywood is op dezelfde plaats als WCH nu
Fuck haar dit keer eens goed right in the pussy.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff moet nog steeds iets verzinnen voor valentijn
hehehquote:
Je hebt ook noord-oost dus wtf lul je nou cactusnek.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk je dat je met die dure worden slim bent ofzo. Je moet gewoon normaal ABN praten hier, dan is het toch veel behagelijker?
sta je zo lang droog? shiiiitquote:
Gevriesdroogd moeilijk woord noemen, maak je een grap, miserabele pojke?!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:06 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Denk je dat je met die dure worden slim bent ofzo. Je moet gewoon normaal ABN praten hier, dan is het toch veel behagelijker?
Nobody caresquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:05 schreef datismijnmening het volgende:
Pfff moet nog steeds iets verzinnen voor valentijn
wow wel grof dezequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fuck haar dit keer eens goed right in the pussy.
Ben je van Zweedse komaf?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:07 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Gevriesdroogd moeilijk woord noemen, maak je een grap, miserabele pojke?!
trquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:06 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Snap niet zo goed wat ik met een dickpic moet.
Dat ik dagelijks foksters dm om een foto?quote:
Ja ben vandeweek ook nog in de IKEA geweest.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:08 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik spreek basis zweeds, da's wat anders mammaknullare
Anaal gaat idd ook zo vervelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:06 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Fuck haar dit keer eens goed right in the pussy.
Zal je voor deze keer niet TR'en omdat ik lief ben.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Godverdomme dit smaakt bitter.
gewoon voor de beeldvormingquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat ik dagelijks foksters dm om een foto?
Of alsjeblieft van hun haar..
Als het maar iets vrouwelijks is
Hur val du!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:09 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja ben vandeweek ook nog in de IKEA geweest.
Komt zeker omdat ik je caramel noemde hequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Zal je voor deze keer niet TR'en omdat ik lief ben.
Ja dat vond ik echt schattig..quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Komt zeker omdat ik je caramel noemde he
Niet hier, gelukkigquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar is die ene troll die Zweeds sprak
Knuflebamsequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben stiekem een grote knuffelbeer onder dit stoere uiterlijk.
teh fuck gebeurt daarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
Die met blauwe broekje is ifim gewoon
[ afbeelding ]
Waarom doen mensen dit srsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Join je club 27 net als mmgfattycmb en noel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben heul niet oud. Ben nog niet 30
Wat is dezequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet zo goed wat hier staat.quote:
Sorry ben 28.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Join je club 27 net als mmgfattycmb en noel?
noel is toch al ouderquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Join je club 27 net als mmgfattycmb en noel?
quote:
Ja, dat voel ik.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:12 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ben stiekem een grote knuffelbeer onder dit stoere uiterlijk.
ze willen Brazilianen nadoenquote:
Wat is dat voor een spel?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:13 schreef Crip het volgende:
[ afbeelding ]
Knuffelbeer in het zweeds volgens mij.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat hier staat.
Daar zitten toch echte grotere stootkussens aanquote:
Ik zal je op je woord moeten geloven. Ik kom niet verder dan knackebrod.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:15 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Knuffelbeer in het zweeds volgens mij.
we willen er ook 1 van jou met een stringetjequote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:57 schreef Catkiller het volgende:
Zou 100 euro betalen voor een foto van Deadprez in een stringetje.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:16 schreef madeliefff het volgende:
[..]
we willen er ook 1 van jou met een stringetje
Dan nog liever dat glas van Pechtold met handtekening van chloroquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou 100 euro betalen voor een foto van Deadprez in een stringetje.
Yas.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zitten toch echte grotere stootkussens aan
fekkitquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik denk een jaar of 25quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wil hij nooit zeggenik d3nk 40
Zou ook 100 euro betalen voor een beker vol met Cholo's speeksel.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan nog liever dat glas van Pechtold met handtekening van chloro
dit baart me zorgen jongen. Ik van ons tweeen zou dat alleen moeten willenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
misschien kweeniequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zitten toch echte grotere stootkussens aan
Hm, hoeveel kost die studio ook alweer?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou ook 100 euro betalen voor een beker vol met Cholo's speeksel.
Hey TARDIS. je werd keihard gedisst in de OP paar delen terug maar wees niet bang heb TR gezet.quote:
Nee hoor. Was voor een vriend.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:18 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit baart me zorgen jongen. Ik van ons tweeen zou dat alleen moeten willen
Waarom?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hm, hoeveel kost die studio ook alweer?
Ik zag het man. Maar ik care net zomin als hijquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Hey TARDIS. je werd keihard gedisst in de OP paar delen terug maar wees niet bang heb TR gezet.
Had dat zelf tussen de foto's van swift verstopt, iets van 'MMnogwat is een kutuser'.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:19 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik zag het man. Maar ik care net zomin als hij
Zou alleen verhuren aan Choloquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geef ik je gewoon een paar glazen kwijl toch
Nee tuurlijk nietquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
madeliefff, heb jij een vent? Ben gewoon benieuwd
ja dat heb ik op fok geleerdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mannen beledigen in de hoop dat ze happen? Klinkt als succesvolle tactiek
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Sta op instorten. Twijfel of ik nog een blik bier opentrek.
yoloquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Ah oke, duidelijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Madeliefff is gewoon teveel vrouw voor een normale man, dat is wat ik probeerde te zeggen.
meerdere tochquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
Ja ik ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Crip het volgende:
chug chug chug chugquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Ga slapenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:22 schreef Kurovski het volgende:
Best racistisch, tatta's worden weer overgeslagenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou alleen verhuren aan Cholo
Ik vind jou als user gewoon een mysterie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Best racistisch, tatta's worden weer overgeslagen
Mooiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind jou als user gewoon een mysterie.
Ja heb nu dat bier al open en ik weiger te gaan slapen met een biertje op m'n nachtkastje.quote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Oberkullie het volgende:
Zullen we gewoon ff vragenlijstjes uitwisselen
M/V: man
Leeftijd: 46
Eerdere kloons: fylax
Relatie: open relatie
I
M/V Jaquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Oberkullie het volgende:
M/V
Leeftijd
Relatie
Ik hou gewoon van transparantie
Daarom heb ik geen nachtkastje maar een bar naast mn bed.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:24 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja heb nu dat bier al open en ik weiger te gaan slapen met een biertje op m'n nachtkastje.
ik mezelfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik vind jou als user gewoon een mysterie.
M/V jongen
Leeftijd: 18
Eerdere kloons: copthorne, beverton, PausNicolaas
Relatie: nog niet
Best goede kloons al zeg ik het zelfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Copthorne, Beverton en PausNicolaas![]()
M/V M
Leeftijd bijna 40
Woonplaats Rotterdam
Eerdere kloons Working_Class_Hero, Slaap_Zak, KritischeMassa
Relatie vrouw en kind
ben je 18 koetjie koetjiequote:
Ik heb hier geen mening over.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:27 schreef Oberkullie het volgende:
Wat vinden jullie van vrouwen met een Nomad rugzak?
hahah poepie tochquote:
Vader-zoon relatiequote:
Wat een baasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:28 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee Teun is de vader van WCH.
Ik volgende week pas.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:28 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ikben gewoon aan het leunen tegen de reling.
wow ervan uitgaande dat je pas over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.quote:
haha, niet kunnen quotenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las net in de SC dat tatta's veel doen aan incest, hopelijk doel je niet daar op
Dan was je mijn tienermoeder als je het zo bekijktquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow ervan uitgaande dat je pa over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.
Hé bah, ik dacht dat het alleen in Game of Thrones gebeurdequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Las net in de SC dat tatta's veel doen aan incest, hopelijk doel je niet daar op
Ok, ik ben eigenlijk 26, dus die theorie kan de prullenbak inquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wow ervan uitgaande dat je pa over een paar maanden jarig bent kan ik theoretisch gezien je moeder zijn. Ik was al vruchtbaar op mijn 12/13e.
Waar ik nu heenga vaart niet. Staat op een vaste plek. Daar is niet zoveel aan. Gewoon cashen, that's it.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zou wel eens willen meevaren.
ja wie zou jullie vader zijn?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dan was je mijn tienermoeder als je het zo bekijkt
Nee hoor, nog steeds geldig. Ze zegt toch dat ze vruchtbaar was op d'r 13e?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, ik ben eigenlijk 26, dus die theorie kan de prullenbak in
Zeeleef beste leef.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Waar ik nu heenga vaart niet. Staat op een vaste plek. Daar is niet zoveel aan. Gewoon cashen, that's it.
ja, niet zo ingewikkeld, ik snap er niets vanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds geldig. Ze zegt toch dat ze vruchtbaar was op d'r 13e?
Asscherquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef deadprez het volgende:
NWS / Asscher: ik had het even gehad met reageerders
asscher
erg verwarrendquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ok, ik ben eigenlijk 26, dus die theorie kan de prullenbak in
Mn punt hier is dat Madeliefff bijna net zo oud is als WCH.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, niet zo ingewikkeld, ik snap er niets van
sowwquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn punt hier is dat Madeliefff bijna net zo oud is als WCH.
ik zie er wel goed uit dan voor een 39 jarigequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nee hoor, nog steeds geldig. Ze zegt toch dat ze vruchtbaar was op d'r 13e?
Adam en Eva dusquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mn punt hier is dat Madeliefff bijna net zo oud is als WCH.
echt kut hè die kwark. Hij negt me. In dm telkens pics vragen en nu ditquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt kut hè die kwark. Hij negt me. In dm telkens pics vragen en nu dit
zou hem laten verdwijnen als ik jou wasquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:35 schreef madeliefff het volgende:
[..]
echt kut hè die kwark. Hij negt me. In dm telkens pics vragen en nu dit
ik zit nog te twijfelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
zou hem laten verdwijnen als ik jou was
was het maar lentequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme opnieuw regen morgen en dan vanaf volgende week 2 weken niet skaten.
Gewoon binnen skatenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Kurovski het volgende:
Verdomme opnieuw regen morgen en dan vanaf volgende week 2 weken niet skaten.
Soms heb ik het idee dat we gelijkgestemde geesten zijn. Soms ben je het mes in mn rug. Wat moet ik nu met jouquote:
Zo'n vieze jap dus, geen wonder dat je het zo goed met WCH kan vindenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:39 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben japans die zijn nooit seniel
Ja weet niet eigenlijk ;squote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:40 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Soms heb ik het idee dat we gelijkgestemde geesten zijn. Soms ben je het mes in mn rug. Wat moet ik nu met jou
rtquote:
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n vieze jap dus, geen wonder dat je het zo goed met WCH kan vinden
Denk dat ik ze niet eens meekrijg. Die vrouwen daar op de helihaven lijken wel altijd ongesteld ofzo.quote:
Kan je toch niks aan doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45
Ja kijk en hierom weet ik niet zo goed wat ik met je aan moet. Nu lijken we weer buddies te zijn.quote:
en dan ook nog in heerlen wonen, je hebt het niet getroffenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:41 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mag weinig zeggen. Heb zowel Italiaans bloed alsook Duits bloed in mijn familie, zo van die generatie rond 40-45
niks groetjes, ze komt maar gewoon weer postenquote:
Deze deed ik expres hihiquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:42 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja kijk en hierom weet ik niet zo goed wat ik met je aan moet. Nu lijken we weer buddies te zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zo'n vieze jap dus, geen wonder dat je het zo goed met WCH kan vinden
Sorry, kan je wat moeilijk verstaan door dat geluid wat mijn stabiele inkomen maakt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
en dan ook nog in heerlen wonen, je hebt het niet getroffen
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry, kan je wat moeilijk verstaan door dat geluid wat mijn stabiele inkomen maakt.
Dat is waar, ik mis haar hier ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
niks groetjes, ze komt maar gewoon weer posten
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Bah, Ik zet m'n biertje in de koelkast en ga maffen. ltrs.
huh wat? heb je je moeder gebeld ofzoquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Trustequote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Je gaat me toch niet zeggen dat je morgen ofzo een vandaag geopend biertje gaat opdrinken?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Kurovski het volgende:
Neh, gewoon moe. Truste voor straks ook mensen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
huh wat? heb je je moeder gebeld ofzo
dit, wtfquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je morgen ofzo een vandaag geopend biertje gaat opdrinken?
en dit, gewoon atten en klaar. geopend bier kan je niet bewarenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet zeggen dat je morgen ofzo een vandaag geopend biertje gaat opdrinken?
oke later he waardig zeemanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Neh, gewoon moe. Truste voor straks ook mensen.
Zuip het wel op wanneer ik vannacht ff wakker ben. No worries.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
en dit, gewoon atten en klaar. geopend bier kan je niet bewaren
Oke dit is zo mogelijk nog erger.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zuip het wel op wanneer ik vannacht ff wakker ben. No worries.
boksquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:47 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zuip het wel op wanneer ik vannacht ff wakker ben. No worries.
ja en dan krijg ik de ban zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
Zeg profmans, die sig van jou, mag ik die TR'en?
nee, vieze nsb'er.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef HPLC het volgende:
Zeg profmans, die sig van jou, mag ik die TR'en?
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote anders tong80 weer 's. Heb wel weer zin in een goede rel.
Wat moet ik me hierbij voorstellen?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb net een abonnement afgesloten op eten
wat?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:50 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb net een abonnement afgesloten op eten
als je 18 bent heb je gwn recht op zakgeldverhogingquote:
Niet geklikt, word zo moe vanquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:51 schreef deadprez het volgende:
TTK / Iemand een uitgever voor 'Ik Herman/ tong80' ?
vond dit een mooie post trouwens
quote:
Krijg nu meerdere keren per week een levering met verse ingredienten om een gerecht mee te makenquote:
HelloFresh zekerquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Krijg nu meerdere keren per week een levering met verse ingredienten om een gerecht mee te maken
oh zo, dat van de reclame. lekker vers en gezondquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
Krijg nu meerdere keren per week een levering met verse ingredienten om een gerecht mee te maken
Vooral te lui om boodschappen te doen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh zo, dat van de reclame. lekker vers en gezond
Ok, zal thuis eens vragenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:51 schreef McNulty het volgende:
[..]
als je 18 bent heb je gwn recht op zakgeldverhoging
Adolf Hitler bezorgt ookquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Vooral te lui om boodschappen te doen.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja en ook een hoop gedoe. is toch alleen maar relax, al dat gezoek overalquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Sorry, kan je wat moeilijk verstaan door dat geluid wat mijn stabiele inkomen maakt.
Heb ook maar 2 gerechten per week gekozen. Eens proberen of het wat is. Gaat me niet eens om de ingredienten, meer om te kijken of we wat leuke recepten ontvangen. Toch makkelijk opzegbaarquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat was mn 2e optie
Zelf kiezen in super lijkt me toch fijner
wa kost daquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb ook maar 2 gerechten per week gekozen. Eens proberen of het wat is. Gaat me niet eens om de ingredienten, meer om te kijken of we wat leuke recepten ontvangen. Toch makkelijk opzegbaar
Ja wat niet doen alsof jij niet te lui bent om boodschappen te doen. Ik begin echter een leeftijd te bereiken waar teveel justeat/thuisbezorgd te merken is in mn fysieke gestel.quote:
Oh, dat is een prima prijs.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
36 euro per week, voor 2 gerechten voor 2 personen. Gewoon, eens proberen
ga trainen als een beest dan, of kruip er vaker op.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja wat niet doen alsof jij niet te lui bent om boodschappen te doen. Ik begin echter een leeftijd te bereiken waar teveel justeat/thuisbezorgd te merken is in mn fysieke gestel.
voor dat geld kun je een week eten manquote:
Boodschappen doen in super is toch 50 per week of zo, toch best goedkoperquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
36 euro per week, voor 2 gerechten voor 2 personen. Gewoon, eens proberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |